O franciză din mediul online

Hirhatar Online, o organizație non-guvernamentală maghiară care creează portaluri de știri regionale, updatate de editori și redactori care trăiesc în zonele respective, a început dezvoltarea în franciză în anul 2010. Compania este una dintre cele mai credibile agenții de știri și oferă posibilitatea orașelor mici să-și creeze propria interafață online unde editorii locali pot publica informațiile din zonă.
Compania este una dintre cele mai credibile agenții de știri și oferă posibilitatea orașelor mici să-și creeze propria interafață online unde editorii locali pot publica informațiile din zonă. Dacă la început a avut ca obiectiv extinderea în orașele mici, în 2013 Hirhatar a lansat un site parte a Journal Group Ungaria. Lansat în luna mai, noul portal are un succes uriaș, adunând în numai patru luni peste 10.000 de fani.
Franciza Hirhatar se acordă pentru o perioadă de doi ani, iar taxa de intrare în rețea variază în funcție de numărul de locuitori. Francizații trebuie să dețină o serie de abilități: să fie buni comunicatori, să aibă o afinitate pentru partea editorială, să fie buni manageri și să poată face față competiției destul de ridicate din mediul online. Conceptul Hirhatar este adresat celor care vor să-și deschidă un portal de știri care va avea din start o secțiune editorială productivă, sub numele unui brand cunoscut.
Datorită sistemului de franciză, site-urile Hirhatar oferă reclame unice și pot derula concomitent mai multe campanii publicitare. Francizaților li se oferă astfel posibilitatea să-și crească veniturile.
Rețeaua de portaluri de știri Hirhatar este prezentă în 81 de orașe, dintre care șase în România. Compania caută în continuare parteneri în Ungaria, dar și în țările vecine: Slovacia, Ucraina, Serbia, Croația și Austria.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...