Prima franciză a Poștei Române

"Într-o lună de zile, vom deschide şi primul oficiu franciză - un oficiu în care Poşta Română introduce know-how-ul, brandul şi îşi prestează anumite servicii în colaborare cu un alt partener care, la rândul său, îşi prestează serviciile lui”, a declarat în cadrul unei conferințe de presă Ion Smeeianu, Directorul General al Poștei Române, citat de Agerpres. ”Prin conjunctura celor două tipuri de servicii, se doreşte o sporire a veniturilor atât în ceea ce priveşte serviciile poştale, cât şi serviciile partenerului”.
Franciza este una dintre soluțiile propuse pentru reorganizarea operatorului de stat. Prin parteneriatul de tip franciză, Poșta asigură brandul, câteva servicii specifice, iar compania cu care se asociază vine cu sediul şi infuzia de capital. Sunt vizaţi micii retaileri din mediul rural şi urban, farmaciile, drogheriile ș.a.
În afară de procesul de privatizare, planurile Poștei Române includ și prestarea unor servicii suplimentare și un concept nou de oficiu poștal. Serviciile suplimentare includ brokerajul în asigurări și vinderea unor produse și servicii ale unor operatori telecom.
Conceptul nou de oficiu poștal este reprezentat de ghișeul business, unde sunt separate zonele destinate serviciilor pentru persoanele fizice de cele destinate persoanelor juridice. Un astfel de sediu a fost inaugurat în București.
Compania Națională Poșta Română este cel mai mare operator de servicii poştale din ţară, care administrează o reţea de 5.600 de oficii poştale, cât toată reţeaua bancară din România. Operatorul de stat se află în plin proces de restructurare și modernizare. Obiectivele principale ale companiei vizează creșterea veniturilor, reducerea cheltuielilor și diminuarea datoriilor istorice.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...