Happy Week pentru cei care își caută un job

Românilor le plac conceptele și sărbătorile americane. Ne costumăm de Halloween, ne declarăm iubirea de Valentine's Day și așteptăm cu nerăbdare Black Friday, ultima vineri din luna noiembrie în care retailerii/companiile oferă la unison reduceri consistente. În 2013, Black Friday pică pe 29 noiembrie, însă agenția de recrutare a forței de muncă pentru străinătate, Banca de Joburi, fură startul la Black Friday și declară săptămâna 18-22 Noiembrie Happy Week.
Astfel, în perioada menționată, candidații beneficiază de reduceri de până la 50% pentru 80 de proiecte de recrutare, însumând un total de peste 1.600 de posturi în străinătate. “Reducerile se aplică tuturor celor care achită integral tariful de mediere în acest interval de timp”, informează un comunicat de presă al companiei.
„În ultimele luni am asistat la o creștere semnificativă a numărului de posturi în străinatate și ne asteptăm ca acest număr să continue să crească în sezonul sărbătorilor de iarnă. Candidații care pleacă sau își pregătesc acum plecarea în străinătate au șansa să câștige bani frumoși, beneficiind în același timp de soluții legale de muncă. Este o situație deosebit de avantajoasă pentru candidații noștri și îi invităm să profite de această șansă”, a declarat Bogdan Filip, General Manager Banca de Joburi.
Banca de Joburi este o agenție de recrutare și plasare a forței de muncă în străinătate cu sediul în orașul Brasov și cu o vechime de 13 ani. În luna septembrie a acestui an, compania a lansat un program de franciză care se adresează atât agențiilor de recrutare care aleg să desfășoare activitatea într-un cadru profesional, cât și altor întreprinzători care sunt interesați să dezvolte o afacere profesionistă în industria resurselor umane. Mai multe informații despre programul de franciză Banca de Joburi găsești aici.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...