Goodyear deschide a doua franciză din Târgu Mureș
Cunoscută pe piața locală ca reprezentanță Hyundai și recent ca noul concesionar Citroën și Peugeot din Târgu Mureș, precum și prin activitățile pe care le desfășoară în domenii precum vânzarea de lubrifianți și anvelope, vânzarea de mașini noi și seccondhand, service, construcții, amenajări ș.a., compania mureșeană MONDO TRADE SRL revine acum pe piața locală a service-ului și retail-ului cu anvelope cu un nou centru Premio deschis cu franciză de la Goodyear.
„Am realizat aici o nouă investiție și ne-am extins aria la nivel național, Premio 2 Mondo Trade este cel de-al 41-lea centru de profil din lanțul de franciză de la Goodyear, operare pentru service-ul și distribuția de anvelope într-o nouă locație Premio. Investițiile noastre nu se vor opri însă aici. Preconizăm să ne extindem pe plan local cu sedii noi, să angajăm cei mai specializați oameni în domeniile în care activăm, să dezvoltăm mentalitatea consumatorilor noștri și să fim tot timpul cu un pas înaintea nevoilor lor”, a declarat Cristian Tiberiu, director general al Mondo Trade.
„Suntem deschiși la tot ceea ce este nou, și dorim să modernizăm și să creștem valoarea spațiilor noastre de lucru și de prezentare cu aparate noi și cu un confort sporit, pentru a putea astfel oferi clienților noștri condiții cât mai de calitate. În spațiul din locația Premio Mondo Trade din strada Depozitelor vom amenaja în curtea firmei un loc de așteptare destinat clienților pe toată perioada verii”, a mai declarat acesta.
Începând cu anul 2010 și până în prezent, lanțul de franciză Premio de la Goodyear a cunoscut o evoluție constantă, numărând anual aproximativ 10 centre noi înscrise în franciză. Pentru anul 2014, evoluția se așteaptă să păstreze același ritm de creștere, urmând ca la finele anului lanțul de franciză Premio din România să numere aproximativ 50 de centre.
O altă rețea de service-uri auto care se dezvoltă în sistem de franciză în România este Euromaster. Compania a apărut în anul 1992, având ca acționar majoritar compania Michelin. Rețeaua este activă in 17 țări, cu un număr de peste 2300 de centre, dintre care peste 800 funcționează în sistem de franciză. În România, programul de franciză Euromaster a fost lansat în anul 2012. Mai multe informații despre franciza Euromaster găsești în catalogul nostru de francize.
Articole citite
Inedit în mall
/03.03.2025
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite
Cafenea in loc de masina!
/31.08.2016
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...