Avantajele celei de-a treia tinereți

World Senior Card (WSC) este un program internațional destinat persoanelor cu vârsta mai mare de 50 de ani. Deținătorii cardului WSC obțin discount-uri de la antreprenorii care sunt membri ai acestui program, atât în țara natală cât și în străinătate. Dezvoltatorii acestui concept, Senior Agency, vor să dezvolte acest program în mai multe țări din Europa, printre care și România. În țara noastră, reprezentanții companiei caută un master francizat, care va avea la rândul lui dreptul să vândă licența conceptului subfrancizaților.
Programul de discount World Senior Card are ca scop atragerea anteprenorilor care oferă discount-uri clienților care au vârsta mai mare de 50 de ani, deținători de card WSC. ”Inițial, această idee a fost lansată sub forma unui proiect în Cehia. Obiectivul nostru este ca în următorii ani să introducem acest concept în majoritatea țărilor europene”, spune Ladislaw Jirous, Directorul Senior Agency. În legătură cu strategia de expansiune, acesta a declarat că primul pas este alegerea master-francizatului corect în fiecare țară în parte.
În Cehia, programul a fost introdus în toate regiunile, inclusiv în comunitățile mici. Conceptul este prezent și în Slovacia, Grecia și Cipru. Viitorilor parteneri nu li se percep taxe de intrare în sistem. Investiția variază între 1.200- 1.600 EUR. Francizații vor plăti taxele trimestriale prevăzute în contractul de franciză, acestea variind în funcție de fiecare regiune. Mai multe informații despre parteneriatul pe care îl oferă Senior Agency găsești în catalogul nostru de franciză.
Până în anul 2060, România va ajunge pe locul 2 în topul ţărilor cu populaţia cea mai îmbătrânită, conform Eurostat, agenţia de statistică a Uniunii Europene. Procentul populaţiei cu vârste de 65 de ani şi peste, va fi de 64,77%, în anul 2060, conform predicţiilor agenţiei. Pe primul loc se află Letonia, cu 68%.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...