Loteria Română şi Carrefour România lansează lozul Carrefour răzuibil

Iniţiativa confirmă interesul jucătorilor față de produsele loteristice și continuă tradiția unei colaborări între Loteria Română și Carrefour România, începută în urmă cu peste patru ani. Noul model de loz vine în completarea celor 3 serii deja existente.
“Ne bucurăm să fructificăm parteneriatul pe termen lung pe care îl avem cu Loteria Română, cu atât mai mult cu cât acesta este în beneficiul clienţilor noştri. Sperăm ca prin noul Loz Carrefour să le oferim tuturor norocoşilor chiar mai multe motive de bucurie prin premiile atractive şi surprizele care se ascund în spatele unei simple răzuiri a Lozului Carrefour“, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing al Carrefour România.
„Noul <>, lansat în varianta loz răzuibil, se înscrie în preocuparea cu care Loteria Română și Carrefour România vin în întâmpinarea jucătorilor, respectiv a clienţilor săi. Această inițiativă confirmă interesul jucătorilor față de produsele loteristice, oriunde s-ar afla și continuă tradiția unei bune colaborări între Loteria Româna și Carrefour România. Îi invităm pe toţi jucătorii în agenţiile loto şi în hipermarketurile Carrefour să îşi încerce norocul cu Lozul Carrefour răzuibil și să se bucure de numeroasele premii puse în joc”, a declarat Cosmin Nerodea, Director de Vânzări şi Marketing Loteria Română.
Despre Carrefour
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri „Carrefour”, 79 supermarketuri „Market”, 44 magazine de proximitate „Express”, 6 magazine de proximitate „Contact” si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.

Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...