ECCO aduce spiritul scandinav în două noi locaţii
ECCO, retailerul danez de încălţăminte şi accesorii, îşi extinde reţeaua de magazine în Bucureşti cu două noi locaţii. Începând cu 4 septembrie, ECCO îi aşteaptă pe bucureşteni în noul magazin din Bucureşti Mall, iar din 5 septembrie un nou magazin ECCO se va deschide în Plaza România.
Astfel, reţeaua de magazine ECCO din România va ajunge la un număr de 18 magazine în ţară, respectiv 8 deschise în Bucureşti, după cele din Băneasa Shopping City, Galeriile Carrefour Băneasa, Centrul Comercial Promenada Floreasca City, AFI Palace Cotroceni, Sun Plaza Mall şi Centrul Comercial Orhideea.
Noile magazine ECCO introduc un nou concept store, care conferă magazinului o imagine mai modernă, mai elegantă şi mai sofisticată. Faţă de conceptul anterior, Unity Upgrade aduce şi mai aproape atmosfera şi look-ul scandinav, schimbând şi completând câteva dintre elementele standard ale conceptului Unity pentru o reprezentare mai modernă şi mai exactă a universului ECCO.
Victor Tighinean, Managing Director ECCO România, declară: “Planurile pentru următorii ani vizează deschiderea a câte două magazine pe an. În 2014, s-a alocat un buget de investiţii de 300.000 euro pentru deschiderea de noi magazine şi reamenajarea altora două sub un nou concept”.
Pe principiul: “Tot ce ai nevoie ca să te simţi minunat este o pereche bună de pantofi şi o băutură delicioasă”, mixologi profesionişti au creat cocktail-uri speciale, inspirate de stilul şi culorile noii colecţii ECCO.
În această toamnă, ECCO aniversează un deceniu de existenţă în România, ocazie cu care se vor deschide încă două noi magazine în ţară. Astfel, reţeaua ECCO România va atinge, la aniversarea a 10 ani, 10x2 magazine!
Despre ECCO:
Peste 350 de milioane de perechi de pantofi ECCO au păşit pe Pământ începând cu 1963, când Karl Toosbuy a fondat compania în Danemarca. ECCO este unul dintre puţinii producători mari de încălţăminte din lume care deţin şi controlează fiecare pas al procesului de producţie - de la prelucrarea pieii la manufacturarea produselor finite, în fabricile sale proprii, până la livrarea acestora în magazinele sale. Filozofia designului scandinav ECCO, „Pantoful trebuie să se adapteze piciorului”, ghidează întreaga companie. ECCO creează încălţăminte confortabilă, funcţională, elegantă, genţi care nu se demodează, accesorii, curele, portmonee şi produse pentru întreţinerea încălţămintei. Încă de la înfiinţare, ECCO are sediul central în Danemarca şi are peste 19.500 de persoane angajate din 50 de naţionalităţi din întreaga lume. Produsele ECCO pot fi găsite în cele 1.100 de magazine ECCO şi în 14.000 de alte puncte de vânzare din 91 de ţări.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza a revoluționat afacerile globale, permițând o expansiune rapidă, cu un model de afaceri dovedit. Descoperiți cele mai mari rețele de francize care modelează industriile din întreaga lume.
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Un nou tip de educație pentru viitor a copiilor din România este oferit de compania Edukido, care caută atât un master francizor, cât și parteneri individuali.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie