Creşteri pe toată linia pentru Ikea
În anul fiscal 2014, Ikea Group a înregistrat un profit net de 3,3 miliarde de euro. Condițiile pieței au continuat să se îmbunătățească, iar cele mai bune performanțe au fost obținute în China și America de Nord, în timp ce în Europa trendul este ascendent, informează un comunicat de presă emis de grupul suedez. Magazinele din Ikea Group au primit în jur de 716 milioane de vizitatori, în timp ce peste 1,5 miliarde de vizite au fost înregistrate pe site-ul companiei.
„Anul fiscal 2014 a fost un an bun pentru Ikea Group. Sunt mândru de creșterea obținută prin intermediul canalelor noastre de vânzări: în magazinele existente, în cele deschise recent, precum și în comerțul electronic. Am atins câteva repere importante pentru ne a îndeplini obiectivul de a deveni independenți din punct de vedere energetic și am avut o creștere a vânzărilor de 58% pentru produsele care le permit oamenilor să aibă un stil de viață sustenabil. Sustenabilitatea este o parte integrantă a strategiei noastre”, a declarat Peter Agnefjäll, Preşedinte și CEO, Ikea Group.
Vânzările au crescut cu 5,9% față de anul anterior, ajungând la 28,7 miliarde de euro. Alături de veniturile obținute din chiriile pentru centrele comerciale, veniturile totale obținute s-au ridicat la 29,3 miliarde de euro (+2,8%). Ikea Group și-a mărit cota de piață în aproape toate țările în care este prezentă și a deschis un magazin într-o nouă țară – Croația. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate în Germania, Statele Unite, Franța, Rusia și Marea Britanie.
Ikea Group își propune ca până la finalul anului 2015 să investească 1,5 miliarde de euro în proiecte de energie regenerabilă, în special pentru parcuri de colectare a energiei eoliene și panouri fotovoltaice.
Magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a tara, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locala, iar dupa aceea Ikea România a devenit parte din Ikea Group. Pe piața locală de mobilă concurează companii ca Ikea, Elvila, kika, Lemet, Mobexepert, Casa Rusu, Rus Savitar, Neoset, o parte dintre aceștia extinzându-se și prin franciză în România. Recent, un nou brand de mobilă şi-a anuntat intenţia de a se dezvolta în ţara noastră. Este vorba despre Flexa, un concept care crează mobilă flexibilă pentru camerele copiilor. Mai multe informaţii despre acest concept găsiţi în catalogul nostru de idei de afaceri.
Articole citite
IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.