Vin englezii

Ultimii ani nu au fost prea roz pentru brand-urile de fashion care au trebuit să concureze cu giganţi ca H&M, Zara, Bershka sau Pull&Bear. În 2012 anunţam ieşirea retailer-ului Kiabi din România, iar un an mai târziu acelaşi anunţ era făcut şi de Debenhams. Iată însă că britanicii încep anul 2015 în forţă şi dezvăluie noi planuri de dezvoltare pe piaţa românească. De data acesta, retailer-ul va fi operat în sistem de franciză de către grupul bulgar MRPI, dezvoltator de proiecte comerciale şi proprietăţi imobiliare.
Primul magazin al brand-ului va fi deschis pe 26 martie, în Capitală, în centrul comercial Bucureşti Mall, cu o investiţie de peste 1 milion de euro. Noul department store Debenhams se va întinde pe o suprafaţă de 2.800 mp, împărţită pe 3 etaje. Pe lângă colecţiile de modă pentru femei, bărbaţi şi copii, clienţii vor putea alege şi din cele peste 100 de mărci internaţionale de cosmetice, machiaj şi parfumerie.
Parterul magazinului va reuni pe 270 mp nume precum Dior, Lancome, Givenchy, Bvlgari, Dolce&Gabbana, Estee Lauder, Calvin Klein, Paco Rabanne şi L'Oreal.
Rămâne de văzut însă dacă britanicii vor putea face faţă concurenţei din piaţa de fashion din România, dominată de brand-uri ca H&M, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Motivi, Orsay, precum şi cu brand-urile grupului polonez LPP: Reserved, Cropp şi Mohito, care au anunţat că vor să ajungă la o reţea de 100 de magazine în România.
Recent, un nou brand de fashion şi-a anunţat intenţia de a intra pe piaţa românească în sistem de franciză. Este vorba despre TXM Textilmarket, o reţea de fashion discount poloneză, cu o experienţă de peste 25 de ani în comerţ, cu o gamă de peste 10.000 de articole de îmbrăcăminte, adecvate ultimelor tendinţe din fashion şi la cele mai mici preţuri din piaţă.

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment