Franciza care creşte în reţeaua 4G

Reţeaua Vodafone de magazine deschise în sistem de franciză a depăşit 100 de unităţi, în 66 de oraşe din 36 de judeţe, la nivel naţional. “Prin acest program, oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Din octombrie 2013 şi până în prezent, peste 50 de antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de muncă, în întreagă ţară. Acţiunile de promovare, implicarea permanentă în operaţiuni şi experienţă antreprenorilor în pieţele locale au fost elementul cheie în dezvoltarea, diferenţierea şi performanţă acestor francize.
Vom continua să dezvoltăm reţeaua de distribuţie prin canalul de francize şi acest model de business. Suntem satisfăcuţi de modul în care se desfăşoară dezvoltarea reţelei de francize, de performanţă şi de atenţia acordată clienţilor. În perioada următoare, vom extinde reţeaua de magazine în regim de franciză, cu zeci de noi locaţii”, a declarat Alexandru Băloi, Director, Indirect Sales & Distribution, Vodafone România.
În prezent, oraşele cu cel mai mare număr de magazine deschise în sistemul de franciză sunt: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Piteşti, Arad, Baia Mare, Brăila, Iaşi, Ploieşti, Târgu Mureş, Câmpulung, Focşani, Piatra Neamţ, Slobozia, Suceava, Timişoara şi Zalău.
Reţeaua de magazine deschise în sistemul de franciză include şi 52 de unităţi deja aliniate la noua identitate şi noul design global al Grupului Vodafone. Utilizatorii Vodafone se pot bucura de cea mai bună experienţă de voce şi date în Supernet™ 4G, pe cele mai noi şi performanţe terminale, alături de produsele şi serviciile Vodafone.
Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experienţa de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine şi calitate a serviciilor ca şi magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele şi aplicaţiile Vodafone, precum şi la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gama de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 54 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 decembrie 2014, Vodafone avea 438 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 11 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.
Şi unul dintre cei mai importanţi concurenţi Vodafone din ţara noastră, Orange, dezvoltă un program de franciză pe piaţa locală, dedicat antreprenorilor cu iniţiativă. Sistemul de franciză al operatorului de telefonie mobilă a fost lansat în aprilie 2009. Un alt operator care a investit foarte mult în publicitate în ultimele luni este Telekom, rezultat din fuziunea Romtelecom-Cosmote. Rămâne să vedem dacă şi acesta va investi în dezvoltarea unei reţele de franciză.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...