McDonald’s rămâne pe piața locală doar în franciză

În anul 2015 McDonald’s România aniversează 20 de ani de la deschiderea primului restaurant din România, în zona Piața Unirii din București. Astăzi, restaurantul din Centrul Capitalei este punctul de întâlnire al multor tineri.
La două decenii de când românii au gustat primul burger, potrivit unor surse din piață citate de ZF, reprezentanții McDonald’s vândut afacerile din România către un antreprenor rus care va prelua astfel masterfranciza restaurantelor din țara noastră cu afaceri de circa 100 mil. Euro. Compania este lider al pieţei restaurantelor din ţară cu 67 de restaurante în 21 de oraşe şi 150.000 de clienţi care îi trec pragul zilnic.
McDonald’s are peste 4000 de angajaţi şi a investit peste 600 de milioane de lei în România. În anul 2014, McDonald’s a fost desemnat cel mai bun angajator al anului conform AON Hewitt. Iată însă că, potrivit surselor ZF, McDonald’s decide să vândă businessul local şi să rămână pe piaţă doar în franciză, un model de business care este deja practicat în alte ţări şi care înseamnă costuri mai mici şi marje de profit mai mari.
De altfel, cele mai mari lanțuri de fast-food din țară noastră se dezvoltă în sistem de franciză. Îi amintim pe cei de la Subway, KFC și americanii de la Burger King care vor să-și încerce din nou norocul în România.
Românii sunt mari amatori de produse fast-food, dovada fiind numărul mare de restaurante pe care le găsim atât la orice colt de stradă, cât și în marile centre comerciale, și de valoarea pieței din țara noastră. Atât timp cât un fast-food oferă produse proaspete și gustoase, evidențiate de un marketing și o promovare adecvată, restaurantul are cu siguranță succes.

Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.