Nespresso este unic distribuitor al produselor Nespresso Business Solutions destinate birourilor, hotelurilor, restaurantelor şi cafenelelor de top din România.
Luni
06.04.2015
Un nou brand de cafea intră pe piața locală, unde un roman consuma, anual, circa 2,3 kilograme de cafea.
 

Nespresso, companie de referinţă la nivel global în domeniul cafelei porţionate premium, a anunţat deschiderea operaţiunilor sale comerciale în România. Începând din luna ianuarie a acestui an, compania ainternalizat activităţile legate de gama sa profesională de la un partener extern, iar la începutul lunii iunie va lansa în România un magazine online precum şi serviciul exclusiv de asistenţă telefonică dedicat clienţilor. Primul Nespresso Boutique din Bucureşti îşi va deschide porţile spre finalul verii.

Clienţii profesionali din România s-au bucurat deja, în ultimii 5 ani, de cafeaua de cea mai înaltă calitate Nespresso şi au fost extrem de mulţumiţi de produsele noastre. Dorim acum să le oferim tuturor iubitorilor de cafea experienţa inegalabilă a unei băuturi excepţionale, chiar la ei acasă, experienţă de care beneficiază deja alte 62 de ţări la nivel global” a afirmat Christophe Cornu, Director Executiv Comercial al Nestlé Nespresso S.A.

Nespresso este acum unic distribuitor al produselor Nespresso Business Solutions destinate birourilor, hotelurilor, restaurantelor şi cafenelelor de top din România. Nespresso oferă clienţilor săi din segmentul profesional o gamă diversificată de cafele Grands Crus de cea mai înaltă calitate şi aparate dedicate, asigurându-le în acelaşi timp servicii şi soluţii personalizate, pentru a le satisface nevoile specifice.

În calitate de partener recunoscut al restaurantelor de lux din întreaga lume, suntem nerăbdători să dezvoltăm relaţii cu localurile româneşti specializate în gastronomie fină. Astfel, dorim să aducem în birouri şi în hoteluri şi restaurante de înaltă clasă cea mai bună cafea, o experienţă rafinată pentru angajaţi şi oaspeţi”, a declarat Sonia Năstase, Country Manager Nespresso România.

Din recolta mondială de cafea, numai 1-2% îndeplineşte cerinţele stricte de calitate şi profil aromatic stabilite de Nespresso pentru sortimentele sale Grands Crus. Brandul oferă o gamă de 23 de sortimente Grands Crus de înaltă calitate pentru a fi savurate acasă şi 10 sortimente Grands Crus pentru clienţii din segmentul de afaceri, pentru a satisface toate exigenţele clienţilor săi.

Lansarea Nespresso pe piaţa din România reflectă încrederea pe care o avem în economia românească. Aproximativ 90% dintre români beau cafea. În ultimii ani, obiceiurile lor au devenit mai sofisticate, şi, ca urmare, piaţa cafelelor de specialitate a cunoscut o creştere puternică. Suntem de părere că potenţialul în România pentru cafeaua porţionată premium Nespresso este semnificativ”, a incheiat Sonia Năstase.

Un studiu recent arata ca un roman consuma, anual, 2,3 kilograme de cafea, cifra ce plaseaza Romania pe locul 49 intr-un clasament mondial al consumului de cafea, conform unui studiu realizat de World Research Institute si dat publicitatii de curand. Printre cele mai cautate marci de cafea se numara Kraft, Strauss, Nestle, Tchibo si Fortuna, care detin, in total, 82,8% din piata de cafea la nivel mondial.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015