Republica BIO începe francizarea

La începutul acestei luni și la un an și jumătate de când s-a lansat în online, Republica BIO a deschis primul magazin fizic, situat în nordul Capitalei, în parcarea exterioară a complexului Băneasa Shopping Center. Magazinul are o suprafață de 36 mp și este construit pe un sașiu de container de transport având o lungime de 12 m.
”Unul dintre motivele pentru care am construit acest concept de magazin a fost de a da posibilitatea clientului să interacționeze fizic cu produsul proaspăt – lucru care nu se poate petrece în online, de aici și nemulțumirile consumatorilor la primirea mărfii acasă-, mai ales că este vorba, în cea mai mare parte, de mămici care cumpără pentru copiii și familiile lor și care urmăresc o implicare personală în alegerile pe care le fac”, explică Ciprian Stancu, fondatorul Republica BIO.
În ceea ce privește intențiile de francizare, antreprenorul face următoarele precizări: ”Urmăresc două obiective. În primul rând, vreau ca toți producătorii români de produse ecologice – care, pe lângă faptul că nu sunt mulți, mai au și probleme financiare – să aibă o rețea de magazine unde să-și valorifice produsele. Noi suntem un debușeu pentru fermele mici care sunt certificate ecologic și care au dificultăți în a-și vinde marfa. În România, vrem să vindem produse ecologice locale, nu să le aducem din afară – este un comportament sănătos întâlnit peste tot în Occident, unde prioritare sunt produsele din țara de origine. În al doilea rând, în afară de faptul că educarea consumatorilor vizavi de stilul de viață bio face parte din misiunea noastră, vrem ca produsele să fie cât mai accesibile atât ca preț, cât și ca locație. Este foarte greu ca cineva din Drumul Taberei să ajungă la magazinul din Băneasa. Noi venim cu un magazin de mici dimensiuni, pe care îl poți încadra ca mobilier urban, este un «community small market». Noi îi spunem «magazin de proximitate pentru produse ecologice», așa îl vom targeta și în afara țării.”
În prezent, se poartă discuții avansate de business cu potențiali parteneri din SUA, unde, ”dacă aș fi acceptat până acum termenii propuși, concomitent cu magazinul din Băneasa deschideam 5 și în California”. Mai degrabă, fondatorul Republica BIO vede primele francize deschise în Europa, în țări precum Franța, Italia, Germania și Olanda. Cu precizarea că o deschidere nu înseamnă un singur magazin, ci presupune un lanț de 20-30.
În România, în prima etapă are ca focus orașele cu peste 300.000 de locuitori, apoi pe cele între 200.000 și 300.00 de locuitori.
”La limită, ar fi și cele cu 150.000 de locuitori, însă aici discuțiile sunt mai nuanțate, trebuie să studiem foarte atent piața, să vedem dacă este cerere în zonele respective, deoarece vorbim de localități mici situate în apropiere de rural, de unde cei interesați pot procura cu mai multă ușurință alimente bio, față de cei din aglomerările urbane”, precizează Ciprian Stancu.
Potrivit studiilor derulate de companie, în România, piața produselor food & non food certificate ecologic este de 30 de milioane de euro.
Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...