Francizor cu stil caută francizaţi
Din anul 1962 Coincasa a avut parte de o extindere accentuată în zona de "impact estetic" - prin produse și colecții care sunt concepute pentru a aduce în case „stilul de viaţă italian” indiferent pe ce meridiane se află locuinţa. Fiind unul dintre lanțurile de retail de top pe segmentul decorațiunilor pentru locuinţe, această companie italiană cu sediul în Veneția, a dezvoltat o reţea de magazine în întreaga lume, oferind o gamă de produse care include lenjerii de pat și ustensile de bucătărie, tacâmuri, diverse obiecte decorative ... Astăzi, sub de brandul Coincasa operează 44 de magazine deținute direct și 63 de magazine în franciză.
„Vrem să continuăm să ne extindem rețeaua de vânzare cu amănuntul pentru produsele noastre în intreaga lume”, spune Patricia Nicodim, responsabil de dezvoltare a lanţului de retail Coincasa. „În Italia va continua să deschidă magazine compania, în timp ce franciza va fi oferită pe piețele externe. Accentul este în primul rând pe Europa”, adaugă Patricia Nicodim și subliniază faptul că, în această regiune, Coincasa caută în prezent un master francizor, dar şi francizaţi, în România.
„Francizarea este pentru noi perfectă, se bazează pe formula "win-win" și suntem siguri că de avantajele ei vor beneficia ambele părți. Compania noastră a intrat în această formulă de cooperare, ca francizor, cu statutul de brand lider în domeniul decoraţiunilor interioare pentru casă, prin cunoștințele și angajamentul echipei. Francizatul ar trebui să "investească" cunoașterea pieței locale și să deţină o voință puternică de a reuși” - spune Nicodim.
Locurile ideale pentru a deschide magazine Coincasa sunt orașele cu mai mult de 30.000 de locuitori, iar cele mai bune locaţii sunt considerate poziţiile cu vad bun şi trafic intens şi zonele centrale ale orașului, mall-uri sau magazine mari de cumpărături. Francizaţii pot alege între două formate: magazin de sine stătător sau un colț de franciză (shop-in-shop). În primul caz, este necesar să se prevadă spațiu de la 150 până la 250 metri pătraţi, în timp ce al doilea model de cooperare implică faptul că, în cadrul magazinelor existente, cu bunuri similare sau complementare, colţul destinat prodeselor Coincasa va ocupa de la 50 la 170 metri pătraţi.
Potrivit Patriciei Nicodim, partenerii ideali, antreprenori cu experiență în decoraţiuni sau zone care sunt asociate cu decoraţiunile interioare pentru locuinţe. Investiția presupune echiparea zonei de vânzare fiind necesară o investiţie de 350 de euro pe metru patrat, iar pentru prima aprovizionare a magazinului cu stoc de marfă, încă 400 de euro pe metru pătrat.
„Francizatii pot conta pe sprijinul nostru continuu. Design-ul interior unic, elemente de decor întotdeauna disponibile în stoc, șase colecții de sezon pe an și suport de marketing puternic - toate acestea sunt garantate de către francizor”, a spus Patricia Nicodim.
„Conceptul nostru este construit în jurul unui stil unic și distinctiv, cu atenție la calitate și aranjament vizual puternic a spaţiului comercial. Atmosfera caldă și un sentiment primitor sunt ingredientele de bază ale fiecărui magazin COINCASA, o succesiune continuă de colecții tematice și produse noi contribuie la un sentiment constant de "ceva nou", care atrage în mod regulat clienții noi și vechi”, a mai precizat Nicodim.
Articole citite
IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.