Inovațiile IT aduc vânzări și în franciză

Grupul croat Cammeo a participat în perioada 4-5 noiembrie la Târgul pentru servicii de transport public și taximetrie din Germania, de la Koln, cu aplicația Taxi Navigator, soluția software utilizată ca interfață pentru gestionarea comenzilor telefonice sau online. Noua soluție IT concepută de softiștii grupului Cammeo are de curând o prezentare și în limba română, în care se specifică disponibilitatea companiei croate de a oferi francize pentru această aplicație pe piața locală.
”Taxi Navigator este un sistem unic și inovator de operare pentru gestionarea activității de taxi - de la conducere, call center, prin intermediul unui driver pentru utilizatorul final - și pe baza celor mai noi soluții IT și de comunicare GPRS. Sistemul nostru a fost testat în timp real și oferă o imagine clară a activității companiei și simplifică astfel sarcinile de a derula o afacere prin optimizarea controlată a resurselor”,explică Tomislav Opic, director de vânzări Taxi Navigator.
Sistemul este de fapt conceput în anii anteriori și constant modernizat și dezvoltat, astfel încât acum se poate considera că a ajuns la maturitate. Accentul, spune Tomislav Opic, a fost pus pe dezvoltarea tehnologică și stabilirea unor standarde de calitate. ”Deși suntem o companie relativ tânără, în câțiva ani am reușit să liberalizăm piața de taxi din Croația, și foarte curând am devenit sinonim cu servicii de calitate și de încredere”, spune el.
În 2014, Grupul Cammeo a lansat o afacere de franciză, astfel încât Taxi Navigator a devenit indispensabilă pentru multe companii de taximetrie, Taxi Navigator a devenit o soluție software și pentru alte piețe, sistemul este folosit de diverse asociații de taxi din Serbia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia și Herțegovina, Macedonia, iar din 2015 se aplică și în Qatar.
”Suntem singurul furnizor de servicii de taxi în această parte a Europei care a fost certificat ISO 9001 - Sistemul de management al calității. In fiecare an, mai mult de șase milioane de pasageri folosesc serviciile noastre, și această cifră va continua să crească”, mai spune Opic. Participarea la târgul din Köln este doar primul pas spre o promovare mai puternică și de expansiune internațională. Târgul va fi, prin urmare, o oportunitate pentru cei care doresc să se familiarizeze cu sistemul și să –și asigure eficiența soluțiilor Taxi Navigator.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Într-o lume în continuă schimbare, afacerile trebuie să se adapteze pentru a rămâne competitive. Una dintre cele mai promițătoare oportunități de franciză este Nomasvello.
Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.