Inovațiile IT aduc vânzări și în franciză
Grupul croat Cammeo a participat în perioada 4-5 noiembrie la Târgul pentru servicii de transport public și taximetrie din Germania, de la Koln, cu aplicația Taxi Navigator, soluția software utilizată ca interfață pentru gestionarea comenzilor telefonice sau online. Noua soluție IT concepută de softiștii grupului Cammeo are de curând o prezentare și în limba română, în care se specifică disponibilitatea companiei croate de a oferi francize pentru această aplicație pe piața locală.
”Taxi Navigator este un sistem unic și inovator de operare pentru gestionarea activității de taxi - de la conducere, call center, prin intermediul unui driver pentru utilizatorul final - și pe baza celor mai noi soluții IT și de comunicare GPRS. Sistemul nostru a fost testat în timp real și oferă o imagine clară a activității companiei și simplifică astfel sarcinile de a derula o afacere prin optimizarea controlată a resurselor”,explică Tomislav Opic, director de vânzări Taxi Navigator.
Sistemul este de fapt conceput în anii anteriori și constant modernizat și dezvoltat, astfel încât acum se poate considera că a ajuns la maturitate. Accentul, spune Tomislav Opic, a fost pus pe dezvoltarea tehnologică și stabilirea unor standarde de calitate. ”Deși suntem o companie relativ tânără, în câțiva ani am reușit să liberalizăm piața de taxi din Croația, și foarte curând am devenit sinonim cu servicii de calitate și de încredere”, spune el.
În 2014, Grupul Cammeo a lansat o afacere de franciză, astfel încât Taxi Navigator a devenit indispensabilă pentru multe companii de taximetrie, Taxi Navigator a devenit o soluție software și pentru alte piețe, sistemul este folosit de diverse asociații de taxi din Serbia, Muntenegru, Kosovo, Bosnia și Herțegovina, Macedonia, iar din 2015 se aplică și în Qatar.
”Suntem singurul furnizor de servicii de taxi în această parte a Europei care a fost certificat ISO 9001 - Sistemul de management al calității. In fiecare an, mai mult de șase milioane de pasageri folosesc serviciile noastre, și această cifră va continua să crească”, mai spune Opic. Participarea la târgul din Köln este doar primul pas spre o promovare mai puternică și de expansiune internațională. Târgul va fi, prin urmare, o oportunitate pentru cei care doresc să se familiarizeze cu sistemul și să –și asigure eficiența soluțiilor Taxi Navigator.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Franciza Dogu a devenit o oportunitate semnificativă pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
O franciză, cum este Fun Science – Profesorii Trăsniți, poate schimba o viață. Așa s-a întâmplat în cazul Irinei Bogdan, fost manager bancar de succes timp de aproape două decenii.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.