afaceri

Ce miros are marketingul tău?
Mirosul este o sursă de informație foarte puternică și poate avea un impact decisiv asupra clienților tăi. Aroma marketingul reprezintă modalitatea prin care îți atragi clienții cu ajutorul unui parfum specific.

Fă-i pe oameni să vorbească despre tine
Una dintre metodele folosite în marketingul direct este promovarea pe cale orală: trebuie să determini un număr cât mai mare de clienţi să vorbească despre tine.

Superstiţii în afaceri
Zilnic ne lovim de o serie de superstiţii, unele rămase din bătrâni, altele proaspăt intrate în categoria „vorbelor din popor”. Nu s-a dovedit ştiinţific dacă în superstiţii există şi un sâmbure de adevăr, însă uneori, inclusiv în mediul de afaceri, acestea pot fi benefice.

Pentru a fi manager, trebuie să arăți ca un manager
Dress code-ul ținutelor business este bine delimitat de o serie de reguli scrise și nescrise cu privire la ce să porți și când să porți.

Cum să îndepărtezi stresul de la birou
Condițiile nefavorabile de lucru afectează atât sănătatea angajaților cât și întreaga activitate a companiei.

Franciza bancară-metoda prin care poți să-ți deschizi propria bancă
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.

Sfaturi de la părintele marketingului
Unul dintre cei mai cunoscuți oameni de marketing din lume a participat recent la un training în țara noastră.

De ce au succes afacerile din domeniul înfrumusețării
Româncele pun mare preţ pe frumuseţe. Industria frumuseţii este una dintre cele mai profitabile din ţara noastră, iar de-a lungul timpului, în acest domeniu s-au dezvoltat şi multe afaceri în franciză.

Cum să înlături pe cale amiabilă un partener de afaceri
Dacă membrii unei societăţi cooperează şi au încredere deplină unii în ceilalţi acest lucru se reflectă în întreaga activitate a companiei.

De ce e bine să mergi la expozițiile de francize
Evenimentele în care sunt promovate francizele aduc o serie de avantaje atât pentru vizitatori cât și pentru expozanți.

Ce responsabilități are un retailer
Cumpărătorul nu este obligat să verifice dacă produsul pe care îl achiziționează are defecte.

Magazinele mici – un nou trend în România?
Americanii își fac cumpărăturile de pe internet sau din magazinele de la colțul blocului. Există șanse ca românii să adopte un comportament similar? Noile tendințe ale pieței arată că da.

Oportunităţi de afaceri în România
Mediul economic din ţara noastră a fost puternic afectat de criza economică izbucnită în anul 2009. Cu toate acestea, cu puţină îndrăzneală, mici economii şi desigur un gram de noroc şi în prezent se pot deschide afaceri profitabile care au mari şanse să funcţioneze şi în viitor.

Ce se întâmplă cu angajații când compania dă faliment?
În cazul în care afacerea sa dă faliment, angajatorul trebuie să desfacă raporturile de muncă cu angajații săi. Nu există riscuri majore de ordin legal pentru angajatorul în insolvență care își concediază salariații.