Franciza atacă un nou domeniu - RESURSELE UMANE!
Piața forței de muncă reprezintă un sector foarte atractiv deopotrivă pentru companiile în căutare de personal, cât și pentru candidații interesați de un loc de muncă. Este cât se poate de clar că un astfel de domeniu reprezintă și va reprezenta interes pentru un număr foarte mare de persoane.
Datorită tendinței tot mai accelerate de dezvoltare a pieței forței de muncă și a numărului tot mai mare al proiectelor de recrutare, BANCA DE JOBURI a lansat prima franciză din domeniul resurselor umane din România.
Experiența de peste 15 ani în domeniul recrutării și plasării forței de muncă în țară și în străinătate, precum și clasarea in topul firmelor în acest domeniu de activitate au reprezentat semnalul că acest proiect îndrăzneț va prinde contur.
Fiecare an nou de experiență a consolidat reputația numelui de marcă la nivel național, dar și internațional, făcând din Banca de Joburi un brand de renume.
Dorința de expansiune a francizei Banca de Joburi este mai mare odată cu creșterea notorietății numelui de marcă și a solicitărilor tot mai frecvente din partea antreprenorilor. Acesta este motivul pentru care am lansat un nou program de extindere a rețelei de franciză prin identificarea acelor antreprenori dornici de a fi parte a rețelei de franciză Banca de Joburi.
Prin franciza Banca de Joburi se dorește transmiterea către francizații Banca de Joburi a know-how-ului testat și implementat cu succes în cei peste 15 ani de activitate și crearea în acest fel a unei rețele puternice de agenții de recrutare sub același nume de marcă.
Viitorii francizați vor învăța așadar cum să demareze o afacere de succes, cum să o susțină și cum să facă profit încă din prima lună de activitate.
Mai mult, pe lângă trainingul specializat și manualul operațional de care va beneficia francizatul Banca de Joburi, acesta va fi asistat pe toată durata contractului de franciză pentru implementarea corectă și completă a conceptului francizabil.
Banca de Joburi se asigură așadar că toți francizații săi vor beneficia, pe lângă tratamentul egal, de toate instrumentele necesare în vederea atingerii succesului în acest domeniu de activitate.
Principalul avantaj al accesării unei francize Banca de Joburi îl reprezintă posibilitatea demarării unei afaceri ”la cheie”, în care grija viitorului francizat va fi să se familiarizeze cu ceea ce implică această activitate, activitate pentru care va fi instruit corespunzător.
Banca de Joburi își deschide porțile acelor antreprenori care au experiență în acest domeniu de activitate sau care dețin/au deținut o afacere profitabilă pe o durată de minim trei ani și care dispun de suma necesară taxei de intrare în rețeaua de franciză, în vederea demarării afacerii.
Ideea achiziționării unei francize în domeniul resurselor umane reprezintă cea mai bună idee în condițiile în care tot mai multe afaceri nou înființate dau greș încă din primul an de activitate. Franciza Banca de Joburi reprezintă în continuare o opțiune sigură, indiferent de contextul economic în care ne-am afla.
Practic tot timpul va exista cerere pe piața forței de muncă, atât din rândul companiilor, cât și din rândul candidaților. Agențiile de recrutare vor fi cele care vor asigura liantul dintre aceste categorii. Un brand puternic, ca cel al francizei Banca de Joburi va atrage ca un magnet aceste categorii sociale, iar de protecția acestui brand puternic vor beneficia și viitorii francizați Banca de Joburi.
Dacă te identifici în profilul viitorului francizat și ești în căutarea unei afaceri de succes, află mai multe despre noi pe www.bancadejoburi.ro sau accesează formularul de inscriere.
Articole citite
Inedit în mall
/03.03.2025
Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite
La Plăcinte, înainte!
/28.11.2016
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Plug In Cafe, construitǎ din pasiunea pentru cafea a Alka Group, este un concept inovativ. Mirel Ciorogariu, un francizat de succes, ne povestește despre avantajele acestui business.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...