Inspiră, educă, distrează

Ca în cazul oricărei idei de afaceri senzaționale, JumpingCLAY nu a început ca o franciză, ci a pornit cu intenția de a inspira lumea printr-un concept simplu – desfășurând activități de divertisment îndrăgite, pentru a inspira și educa imaginația copiilor.
Văzând că imaginația copiilor prinde viață prin crearea propriilor modele din lut, fondatorii au început să cerceteze și să dezvolte propriile produse din argilă/lut. Odată produsul lansat, reacțiile au fost uimitoare! În urma unui interes crescut și a întrebărilor venite din partea persoanelor care doreau să se implice, franciza JumpingCLAY s-a născut în 2005, vânzând peste 100 de francize în primul an.
Cum funcționează ?
Folosind acest produs unic și programele de modelare JumpingCLAY, se poate organiza o gamă foarte mare de activități în cadrul comunității locale. Toate activitățile includ acest produs patentat – JumpingCLAY, lutul care se usucă în aer. Versatilitatea produsului a permis dezvoltarea unui portofoliu de activități diverse, oferind în același timp posibilitatea câștigării unui venit anual din afacere.
Activitățile preferate de copii includ ateliere tematice, ateliere comunitare pentru diferite grupuri de persoane, programe postliceale în cadrul școlilor, mini-ateliere de lucru la evenimente locale, târguri și expoziții, la petrecerile de zile de naștere ale copiilor, în tabere de vacanță etc. Deși acestea sunt cele mai populare, există multe altele, printre care: atelierele pentru copii mici, evenimentele corporatiste de tip team-building și cursuri pentru adulți.
Foto: JumpingCLAY
JumpingCLAY este, în orice caz, cel mai ușor și cel mai modelabil lut din lume, care nu lasă pete, nu se sfărâmă și nu se lipește de mâini. Întrucât se usucă în aer, materialul de modelare 3D este perfect. Fiind incredibil de ușor și elastic, poate lua orice formă, este curat, moale și foarte ușor de modelat. Deoarece a fost testat și ca hrană și este 100% sigur, poate fi utilizat și pentru confecționarea decorațiunilor de pe prăjituri.
Cei care sunt interesați de franciza JumpingCLAY trebuie să se gândească, de asemenea, la locație. Academia poate fi deschisă într-un mall, într-un cartier rezidențial sau în orașe mai mici de 5.000 sau 6.000 de locuitori. Cele mai bune locații sunt în așezări care nu au oferte diversificate pentru copii sau unde locuiesc multe cupluri tinere cu copii.
Activitățile pot avea loc într-o varietate de locații, de la centre comunitare, școli, grădinițe, spitale, săli de biserică, grădini și până la propriile spații academice. Puteți decide chiar să vă deschideți propria academie.
Un model de afaceri unic și dovedit
JumpingCLAY este o oportunitate unică de afaceri care a dezvoltat o nișă proprie în cadrul piețelor educaționale și de divertisment pentru copii. Produsul vorbește de la sine și este baza de la care a pornit crearea rețelei de franciză. Acesta vă oferă platforma de a vă construi propria afacere și de a deveni următoarea poveste de succes JumpingCLAY.
Franciza JumpingCLAY este disponibilă acum și în România, fie în varianta de franciză master, fie ca o singură franciză sau ca un "colț" de joacă care să reprezinte o activitate complementară celor din camerele de joacă existente în hoteluri, în grădinițe, în locațiile de tip after-school, în locurile de joacă etc. Beneficiarii potențiali pot conta pe sprijin din partea francizorului în vederea lansării Academiei, organizarea sesiunilor de training și a unui plan de marketing eficient. Mai multe detalii privind pachetul de franciză sunt disponibile în catalogul JumpingCLAY.
Articole citite

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.
"Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes", a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.
Minelei Bašić i-a plăcut întotdeauna să lucreze cu copiii și, de când a devenit parte din familia francizei Jumping Clay, această dorință i s-a împlinit.
Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.