Jumbo crește
Jumbo lucrează în regiunea Balcanică în colaborare cu partenerii săi de franciză, Grupul de retail Veropoulos, care este responsabil de Macedonia și Serbia și compania albaneză Kid Zone, membru al grupului Balfin, responsabil pentru Albania, Bosnia și Herțegovina și teritoriul Kosovo.
Compania Kid Zone a fost destul de activă în 2017 și a deschis câteva magazine Jumbo pe teritoriul propriu. Ultimele au fost deschise la începutul lunii decembrie la Banja Luka, Bosnia și Herțegovina. Anul viitor intenționează să deschidă două noi magazine în Mostar și Tuzla.
În decembrie, un nou Jumbo a fost deschis la Belgrad și acum există patru magazine Jumbo pe piața sârbă.
Rețeaua grecească Jumbo funcționează de trei decenii și s-a extins în mare măsură prin deschiderea de magazine proprii - în Grecia, Cipru, Bulgaria și România. Dezvoltarea francizei a început abia în 2010, când a fost semnat un contract cu Grupul Veropoulos pentru Macedonia. Ulterior, în 2011, Jumbo a deschis un nou magazin în franciză în Kosovo, Albania.
În România, Jumbo a deschis primul magazin, in regim propriu, în 2013. Acum este prezent cu 9 magazine, de tipul hipermarketurilor, în oraşe precum Bucureşti, Timişoara, Oradea, Arad, Ploieşti, Piteşti, Constanța, ultimul magazin fiind deschis la Suceava, în 27 octombrie 2017. Magazinele Jumbo au suprafeţe de 7.000-10.000 de metri pătraţi şi pot ajunge chiar şi la 18.000 de metri pătraţi. Pe lângă jucării, care reprezintă cea mai mare parte a afacerilor, magazinele companiei comercializează produse pentru îngrijirea copiilor, rechizite, produse de sezon, decoraţiuni şi produse pentru locuinţă. În România, sistemul de franciză nu este accesibil deocamdată.
Conform strategiei de extindere a companiei, în următorii cinci ani, Jumbo intenţionează să deschidă încă 16 magazine în România, urmând să ajungă astfel la 25 de magazine până în anul 2022.
Articole citite
Economia colaborativă, un nou trend în lumea afacerilor
/24.11.2025
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Branduri foarte cunoscute la nivel global continuă să domine piața francizelor, gastronomia rămânând și în anul precedent cel mai puternic sector.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start