Franciza CRAMA MURFATLAR revine cu forțe proaspete

Fostul lider al mărcilor de vinuri din România are ca obiectiv, pe termen lung, creșterea vânzărilor și recâștigarea poziției de lider de piață. Pe termen lung, CRAMA MURFATLAR vizează acoperirea tuturor zonelor din țară, compania având în plan deschiderea a încă 50 de crame până în 2020.
În ierarhia țărilor viticole din Europa, România se află printre țările fruntașe datorită condițiilor naturale prielnice pentru dezvoltarea culturii de viță de vie. Astfel, în 2017, conform statisticii, România s-a numărat printre cei mai mari producători de vin din lume, cu o producție de 5,3 milioane de hectolitri de vin, ocupând locul șase în Europa, după Italia, Franța, Spania, Germania și Portugalia.
În 2017, România a avut aproape 184.000 de hectare plantate cu viţă-de-vie, respectiv 5,7% din totalul Uniunii Europene, arată datele Biroului European de Statistică Eurostat.
În ultimii ani, consumul și alegerea vinurilor a devenit o activitate tot mai documentată pentru români. Astfel, atât cramele producătoare (32%), soiurile de struguri (31%), cât și culoarea vinului – alb, rose sau roșu - (11%) și momentul de consum (10%) sunt factori esențiali în alegerea unei etichete potrivite, conform unui studiu realizat de CrameRomania.ro și ReVino.ro.
Cu toate acestea, nu contează dacă este roșu, roze sau alb, oamenii sunt dependenți de el. Chiar dacă berea este mai ieftină, iar băuturile alcoolice spirtoase sunt mai tari, nimic nu oferă echilibrul perfect de arome pe care îl oferă vinul. Fie că este consumat ca băutură la evenimente sau este oferit cadou la o aniversare, fie că joacă rol de ingredient pentru gătit sau reprezintă un starter pentru o conversație sau este pur și simplu un “generator de căldură” pe timp de iarnă, un vin de calitate este soluția ideală pentru multiple ocazii.
În acest context, deschiderea unei afaceri cu vinuri poate fi o idee foarte bună, mai ales datorită faptului că, potrivit specialiștilor în domeniu, piața românească nu a ajuns încă la saturație.
Dacă vrei să începi un business în acest domeniu, însă nu ești familiarizat cu pașii pe care trebuie să îi urmezi, franciza CRAMA MURFATLAR ar putea fi soluția potrivită pentru tine.
Investiția totală într-un magazin CRAMA MURFATLAR în franciză este între 10.000 și 20.000 de Euro, în funcție de dimensiunea locației. Suma include și taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro + TVA. Francizorul a creat o nouă imagine pentru magazinele CRAMA MURFATLAR care vor face parte din rețeaua de franciză, pentru a oferi o experiență de cumpărare memorabilă și o ambianță plăcută pentru cumpărător.
CRAMA MURFATLAR în franciză poate fi găsită momentan în 50 de locații din București și din țară. Pentru următoarele locații în franciză sunt vizate orașele cu peste 30.000 de locuitori, unde magazinul ideal va avea o suprafață de 20-50 mp și va fi poziționat într-o zonă sau galerie comercială cu trafic intens.
Pentru a conduce un magazin de vinuri, veți avea însă nevoie, pe lângă o locație bine poziționată, și de informații specializate despre soiurile de vinuri, modul de servire și de asociere cu preparatele, despre tehnicile de vânzare, va trebui să cunoașteți gusturile și nevoile consumatorilor și, de asemenea, să țineți cont de comportamentul competitorilor.
Francizații CRAMA MURFATLAR vor beneficia de sprijin privind alegerea și validarea locației, precum și de consultanță privind amenajarea spațiului, elaborarea planului de afacere, stabilirea gamei de vinuri conform recomandărilor specialiștilor CRAMA MURFATLAR, training de vânzări și campanii de marketing pe toată perioada contractului de franciză.
Dacă ești interesat să afli mai multe detalii sau să achiziționezi franciza CRAMA MURFATLAR, trimite o solicitare cu datele tale de contact la adresa de email mcoman@profitsystem.ro și te vom contacta cât mai curând posibil sau poți completa formularul de la finalul catalogului de franciza CRAMA MURFATLAR, disponibil mai jos.
Articole citite

Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
Leonidas, o afacere unică în lumea ciocolatei, se extinde la nivel național și caută noi parteneri de franciză
Cele mai citite

Conferinţa "Francize la Raft", ajunsă la a doua ediție, își propune o temă care va impulsiona industria de retail: “Vânzări complementare în retail prin parteneriate în sistem de franciză”.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?