Franciza CRAMA MURFATLAR revine cu forțe proaspete

CRAMA MURFATLAR în franciză poate fi găsită momentan în 50 de locații din București și din țară. Pentru următoarele locații în franciză sunt vizate orașele cu peste 30.000 de locuitori, unde magazinul ideal va avea o suprafață de 20-50 mp și va fi poziționat într-o zonă sau galerie comercială cu trafic intens.
Luni
16.04.2018
După o scurtă perioadă de stagnare, CRAMA MURFATLAT reia planurile de expansiune a rețelei de franciză și își propune să ajungă la 100 de crame până în anul 2020.
 

Fostul lider al mărcilor de vinuri din România are ca obiectiv, pe termen lung, creșterea vânzărilor și recâștigarea poziției de lider de piață. Pe termen lung, CRAMA MURFATLAR vizează acoperirea tuturor zonelor din țară, compania având în plan deschiderea a încă 50 de crame până în 2020.

În ierarhia țărilor viticole din Europa, România se află printre țările fruntașe datorită condițiilor naturale prielnice pentru dezvoltarea culturii de viță de vie. Astfel, în 2017, conform statisticii, România s-a numărat printre cei mai mari producători de vin din lume, cu o producție de 5,3 milioane de hectolitri de vin, ocupând locul șase în Europa, după Italia, Franța, Spania, Germania și Portugalia.

În 2017, România a avut aproape 184.000 de hectare plantate cu viţă-de-vie, respectiv 5,7% din totalul Uniunii Europene, arată datele Biroului European de Statistică Eurostat.

În ultimii ani, consumul și alegerea vinurilor a devenit o activitate tot mai documentată pentru români. Astfel, atât cramele producătoare (32%), soiurile de struguri (31%), cât și culoarea vinului – alb, rose sau roșu - (11%) și momentul de consum (10%) sunt factori esențiali în alegerea unei etichete potrivite, conform unui studiu realizat de CrameRomania.ro și ReVino.ro.

Cu toate acestea, nu contează dacă este roșu, roze sau alb, oamenii sunt dependenți de el. Chiar dacă berea este mai ieftină, iar băuturile alcoolice spirtoase sunt mai tari, nimic nu oferă echilibrul perfect de arome pe care îl oferă vinul. Fie că este consumat ca băutură la evenimente sau este oferit cadou la o aniversare, fie că joacă rol de ingredient pentru gătit sau reprezintă un starter pentru o conversație sau este pur și simplu un “generator de căldură” pe timp de iarnă, un vin de calitate este soluția ideală pentru multiple ocazii.

În acest context, deschiderea unei afaceri cu vinuri poate fi o idee foarte bună, mai ales datorită faptului că, potrivit specialiștilor în domeniu, piața românească nu a ajuns încă la saturație.

Dacă vrei să începi un business în acest domeniu, însă nu ești familiarizat cu pașii pe care trebuie să îi urmezi, franciza CRAMA MURFATLAR ar putea fi soluția potrivită pentru tine.

Investiția totală într-un magazin CRAMA MURFATLAR în franciză este între 10.000 și 20.000 de Euro, în funcție de dimensiunea locației. Suma include și taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro + TVA. Francizorul a creat o nouă imagine pentru magazinele CRAMA MURFATLAR care vor face parte din rețeaua de franciză, pentru a oferi o experiență de cumpărare memorabilă și o ambianță plăcută pentru cumpărător.

CRAMA MURFATLAR în franciză poate fi găsită momentan în 50 de locații din București și din țară. Pentru următoarele locații în franciză sunt vizate orașele cu peste 30.000 de locuitori, unde magazinul ideal va avea o suprafață de 20-50 mp și va fi poziționat într-o zonă sau galerie comercială cu trafic intens.

Pentru a conduce un magazin de vinuri, veți avea însă nevoie, pe lângă o locație bine poziționată, și de informații specializate despre soiurile de vinuri, modul de servire și de asociere cu preparatele, despre tehnicile de vânzare, va trebui să cunoașteți gusturile și nevoile consumatorilor și, de asemenea, să țineți cont de comportamentul competitorilor.

Francizații CRAMA MURFATLAR vor beneficia de sprijin privind alegerea și validarea locației, precum și de consultanță privind amenajarea spațiului, elaborarea planului de afacere, stabilirea gamei de vinuri conform recomandărilor specialiștilor CRAMA MURFATLAR, training de vânzări și campanii de marketing pe toată perioada contractului de franciză.

Dacă ești interesat să afli mai multe detalii sau să achiziționezi franciza CRAMA MURFATLAR, trimite o solicitare cu datele tale de contact la adresa de email mcoman@profitsystem.ro și te vom contacta cât mai curând posibil sau poți completa formularul de la finalul catalogului de franciza CRAMA MURFATLAR, disponibil mai jos.


Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015