Prezentare franciză RE/MAX

RE/MAX
RE/MAX / RE/MAX este singura corporație mondială care încurajează dezvoltarea individuală până la nivelul de antreprenoriat și este corporația mondială numărul 1 în materie de training-uri disponibile în rețea.
În 1995, RE/MAX ajunge în Europa, creându-se o nouă regiune. RE/MAX România a luat naștere în 2006.
 

În 1973, în Denver - Colorado, Dave și Gail Liniger au pus bazele unei afaceri de succes care avea să se numească RE/MAX și care urma să ajungă prima reţea imobiliară din lume, implicată în mai mult de 1 milion de tranzacţii într-un singur an și compania care deţinea cea mai mare cotă de piaţă din numărul de tranzacții imobiliare, dintre toate companiile imobiliare de pe glob.

În 1995, RE/MAX ajunge și în Europa, creându-se o nouă regiune. RE/MAX România a luat naștere în 2006 și a avut o evoluție ascendentă până la apariția crizei.

Din 2013, odată cu schimbarea managementului regional pentru România, rețeaua RE/MAX se bazează pe principii mult mai sănătoase, așa cum funcționează cu succes în cele peste 100 de țări și cu cei peste 120.000 de agenți afiliați pe mapamond.

În momentul de față, în România, avem peste 30 de birouri în 15 orașe și peste 220 de agenți imobiliari.

RE/MAX este lider mondial pe piața imobiliară. Cu o activitate de 45 de ani la nivel global, este prezentă în peste 100 de țări. RE/MAX este franciza imobiliară nr. 1 în lume.

Franciza RE/MAX este o afacere independentă, care beneficiază de sprijinul unui gigant global. Fiecare birou este independent și acționează pe cont propriu ca parte a unui sistem dovedit, fiabil și recunoscut, compus din:

- 7.500 de birouri RE/MAX și peste 120.000 de agenți în întreaga lume;

- 1.900 de birouri RE/MAX și 22.000 de agenți în Europa;

- 35 de birouri în România și peste 230 de agenți.

De ce franciza imobiliară RE/MAX?

Franciza RE/MAX a fost proiectată în așa fel încât să te ajute să îți crești afacerea indiferent de experiența ta anterioară ca antreprenor în imobiliare.

Resurse valoroase sunt disponibile din prima zi în RE/MAX, ceea ce te ajută în atragerea încă de la început a agenţilor valoroşi şi motivaţi. Modelul RE/MAX atrage producători de top, deci vei petrece mai puţin timp pentru adaptarea training-ului şi mai mult timp pentru îndrumare şi recrutare. Performanţa inspiră şi stabileşte un mediu de muncă energic.

Suportul de care ai parte prin sistemul de franciză RE/MAX se reflectă în mai multe arii ale activității agenției:

  • Branding: Recunoaștere, încredere, reputație;

  • Marketing: Strategii de promovare eficientă, creșterea reputației;

  • Educație: Profesionalizare, standardizare și educare agenți;

  • Rețea: Colaborare, putere de negociere, bază de date comună, optimizarea timpilor pentru tranzacție;

  • Tehnologie: Suport, optimizare costuri, CRM și un site performant, externalizare servicii și focusare pe activitatea principală;

  • Sistem de vânzare: Comision zero, listare exclusivă, sistem de asociere, promovare cu locație, valoare adăugată pentru agenți, siguranță;

  • Evenimente: Împărtășirea celor mai bune practici, crearea de relații, creșterea energiei, educație, bună dispoziție.

Misiune

Misiunea RE/MAX România este să ofere unelte, standarde și servicii pentru producătorii de top din industria imobiliară, astfel încât aceștia să se poziționeze ca și experți imobiliari locali și să devină prima alegere a clienților.

Promovăm reprezentarea exclusivă la tranzacţionare, cât și colaborarea între Broker/Proprietari și agenți, pentru o maximă eficiență în satisfacerea clienților, acesta fiind motorul succesului în imobiliare.

Viziune

Viziunea RE/MAX România este să devină liderul consultanței imobiliare, schimbând modul în care se tranzacţionează proprietățile la noi în țară, ca parte dintr-un succes global.

Valori

Valorile RE/MAX România sunt etica, profesionalismul, focusul pe client și acțiunea proactivă.