LaDoiPași - Găsești exact ce-ți dorești
Lansat pe piață încă din 2012, franciza LaDoiPași a primit „haine noi” în 2017.
“Din dorința de a susține comerțul tradițional și a-i ajuta pe antreprenorii locali să își dezvolte afacerile, METRO Cash&Carry a realizat un concept de magazin prin care comercianții își păstrează independența propriilor afaceri. Iar rezultatele acestui parteneriat se văd.” – declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO România. Astăzi, rețeaua LaDoiPași numără 700 de magazine la nivel național, iar numărul crește de la o zi la alta.
Noul concept de franciză are la bază nevoile clienților care își fac cumpărăturile în proximitate, dar și un profil bine definit al antreprenorilor. Astfel, pentru a dezvolta un model de succes, METRO a ținut cont de modul în care operează comercianții independenți, care le sunt nevoile și obiectivele de business, ce forță financiară au, cât de bine își cunosc comunitatea și piața în care activează.
3 motive pentru care proprietarii de magazine de proximitate ar putea alege LaDoiPași
Modelul de business LaDoiPași este, în esență, un parteneriat între METRO Cash&Carry și un proprietar de magazin care dorește să își păstreze independența afacerii. “În acești ani, s-au conturat câteva motive clare pentru care antreprenorii aleg să se alăture rețelei LaDoiPași. Un prim motiv îl reprezintă parteneriatul care vine la pachet cu susținerea unui brand cunoscut și a unui partener care deține cunoștințe solide în tot ce înseamnă comerț. Al doilea motiv este dat de rezultatele magazinelor intrate în parteneriat, care înregistrează creșteri ale vânzărilor de la o zi la alta. Al treilea motiv principal îl constituie recomandările experților METRO în ceea ce privește organizarea magazinului, gama de produse şi expunerea acestora, precum şi serviciile oferite consumatorilor.” – mai declară Geanina Ghiculescu.
Cum poți deveni partener LaDoiPași?
Criteriile de selecție vizează atât calitatea și potențialul afacerii, cât și gradul de angajament al antreprenorului pentru dezvoltarea modelului de business pe care îl propune LaDoiPași. În mod ideal, partenerul LaDoiPași trebuie să dețină propriul magazin cu un spațiu între 60 și 200 de mp, să își cunoască clienții, să știe exact de ce au nevoie aceștia și cum trebuie să se raporteze la ei.
“Pentru că vorbim de un parteneriat flexibil, METRO construiește un plan de afaceri cu viitorul partener, iar alegerile le fundamentează pe principii de sustenabilitate. În rest, partenerii pot fi de oriunde de pe teritoriul României, câtă vreme au experiență în comerț, își prețuiesc comunitatea, își cunosc clienții și își doresc să construiască o afacere de durată.” – adaugă Geanina Ghiculescu.
Partenerii care îndeplinesc criteriile menționate vor încheia un contract cu METRO şi vor achita o taxă de franciză lunară de valoare modică, fixă, care acoperă doar o parte din tot ce înseamnă costurile de marketing și de promovare pentru întreaga rețea LaDoiPași, la nivel național.
Pentru a păstra flexibilitatea în relația cu partenerii, METRO a conceput pachete diferențiate de franciză care iau în considerație un cumul de elemente în ceea ce privește investiția realizată alături de partener, în funcție de specificul clienților, vadul comercial, dar și de investiția pe care este dispus partenerul să o facă în cadrul parteneriatului cu METRO.
Mai multe detalii privind franciza LaDoiPași sunt disponibile în catalogul de franciză de pe portalul nostru. Dacă v-ar plăcea să deveniți partener METRO și să aveți propriul magazin LaDoiPași, vă rugăm să ne trimiteți un scurt mesaj, cu intenția dumneavoastră, pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro.
Articole citite
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.