Copilul tău poate fi eroul din poveste!

Misiunea afacerii / Editura Blue Elephant a avut ca scop creșterea motivației copiilor pentru a citi în mod independent, prin folosirea cărților personalizate încă din 1998. "Vrem să le arătăm magia unui text scris, într-un mod natural și pașnic, într-o manieră bazată pe propria înțelegere de sine și experiența lor emoțională" - spune Marek Halfar.
Luni
19.11.2018
În anul 1998, Editura Blue Elephant a decis să-i motiveze pe copiii cehi să citească cu ajutorul cărților personalizate.
 

Proprietarul Editurii Blue Elephant, Marek Halfar, dezvăluie modul în care sistemul de franciză se dezvoltă și în alte țări.

Editura Blue Elephant a fost înființată în 1998. Cum s-a dezvoltat afacerea pe parcursul celor douăzeci de ani?

În cei douăzeci de ani, au existat mai multe momente de cumpănă care ne-au marcat activitatea. Cu toate acestea, în urmă cu patru ani, ne-am revizuit complet modelul de afacere, iar de atunci cifrele au crescut constant cu peste 20 de procente. Am reușit să înființăm și o tipografie a Editurii. De la ideea inițială a unei povești și până la produsul final, cartea personalizată este produsă astăzi în același loc. Datorită sistemului de franciză, am reușit, de asemenea, să ne extindem la nivel internațional.

Oferta Editurii constă în cărți personalizate și ghiduri didactice. Care este cea mai populară dintre ofertele dumneavoastră?

În afară de cărțile personalizate, oferta standard include ghiduri didactice și jocuri de exersare a memoriei, precum și leporello personalizate, unice în lume și făcute chiar de editorul nostru, care sunt și cele mai vândute.

Editura Blue Elephant a reușit să se extindă pe plan internațional. Ce reacții aveți din partea francizaților din străinătate?

Avem doar reacții pozitive din partea partenerilor noștri de franciză. În calitate de proprietari ai licenței de Master Franciză, aceștia apreciază obținerea exclusivității de piață și sprijinul primit din partea noastră. În acest fel se pot concentra pe gestionarea activităților magazinului electronic, a biroului de asistență și a preluării comenzilor de la clienții lor. Ei trimit comenzile la noi și noi le producem, apoi le trimitem înapoi către master francizat, care le livrează mai departe. Profitul Master francizatului este de 50% din costul vânzării produselor. Cu alte cuvinte, este o slujbă de vis. Ei vor vinde un produs atractiv și nu au nevoie de locații de birouri, pentru că tot ce le trebuie este conexiunea la internet.

Vreți să vă extindeți și în alte țări, în afară de cele în care sunteți deja prezent?

Desigur. Tocmai am semnat un contract de Master Franciză cu Ungaria și Bosnia - Herțegovina. Mai sunt și alți cumpărători interesați din Portugalia și Italia și credem că vom găsi treptat și în alte țări. Principalul nostru interes este astăzi să găsim un francizor Master în Slovacia și în România.

Cum găsiți parteneri noi în aceste țări?

Prin prezentarea ofertei de Master franciză pe portaluri precum Franchising.hu și Franchising.rs, am găsit partenerii din Ungaria și Bosnia - Herțegovina. În mod similar, avem oferta de Master franciză publicată pe portalul din România al Grupului PROFIT System, http://franchising.info.ro/franciza/41/blue-elephant/ Am publicat, de asemenea, oferta noastră pe alte portaluri afiliate Grupului PROFIT System din țările în care nu există francizați încă. Nu în ultimul rând, folosim și contactele noastre personale în anumite țări, obținute din alte activități de afaceri legate de educația copiilor.

Unde vedeți Editura Blue Elephant peste 10 ani?

Scopul nostru este să construim împreună cu partenerii noștri o Editură Europeană și să oferim cele mai bune povestiri și ilustrații din întreaga lume.


Inovație și francizare / Leporello personalizate sunt unice în lume și au fost publicate de Editura Blue Elephant. Alte ghiduri didactice sunt, de exemplu, cărțile Tangle care dezvoltă logica copiilor și percepția despre lumea noastră.

Subiecte populare in Forum

Femeile conduc francizele educaţionale

Este un domeniu in care ar trebui investit pentru ca este vorba de viitorul nostru

2 Declaratii
Final 05.03.2015
Femeile conduc francizele educaţionale

Domeniul educational este pentru femei ca o manusa,de fapt ele sunt creatoarele si cunosc mai bine copiii

2 Declaratii
Final 05.03.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Matematica nu-i grea totul depinde de dascali iar daca iti merge mintea ajungi sa te distrezi.Am muncit mult ca sa-i descifrez tainele...cine nu a auzit de GHEBA 

4 Declaratii
Final 21.02.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Asa e..rolul profesorului de matematica e f important si daca de mic nu ai noroc nici mai tarziu nu cred... 

4 Declaratii
Final 20.02.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Avem tineri destepti care din pacate cand ajung la maturitate ajung sa regrete ca nu s-au nascut in alta tara

4 Declaratii
Final 11.02.2015
Când matematica nu e Bau-Bau

Matematica depinde foarte mult de profesor,de felul cum se face inteles de invatacei,Niciodata nu ai sa intelegi matematica cand cel de la catedra iti spune sa conspectezi de...

4 Declaratii
Final 11.02.2015
Afacere din propria locuinţă

Investitiile in educatia viitoarei generatii este inestimabila si nobila.Desi raspunsul nu este deloc onorabil pentru noi intrebarea este: ce lasam mostenire generatiilor...

3 Declaratii
Final 27.01.2015
Afacere din propria locuinţă

Copiii sunt atrasi de puzzle-uri , jocuri logice dat la capitolul citit stau prost...Asa eram si noi la varsta copilariei si asa cred ca au fost toti copiii...

3 Declaratii
Final 26.01.2015