LaDoiPași / "Partenerii pot fi de oriunde de pe teritoriul României, câtă vreme au experiență în comerț, își prețuiesc comunitatea, își cunosc clienții și își doresc să construiască o afacere de durată" - declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO România.
Vineri
21.12.2018
LaDoiPași este unul dintre proiectele de suflet ale companiei METRO România, care pariază pe comerțul tradițional dezvoltat de întreprinzătorii independenți.
 

Începând din anul 2012, METRO România a început să pună bazele unui nou concept de retail de proximitate, bazat pe sistemul de franciză. Din dorința de a dezvolta comunitățile locale, prin educarea micilor comercianți, METRO a transferat acestora know-how-ul acumulat în zeci de ani de activitate. Astfel, micii retaileri tradiționali au beneficiat atât de consultanță privind amenajarea magazinului după principii de mercantizare care și-au dovedit succesul în timp, precum și de consiliere privind conducerea magazinelor conform modelelor de bună practică dezvoltate în cadrul grupului internațional METRO.

Sistemul de franciză a adus cu sine și fidelizarea micilor comercianți care, prin aderarea la rețeaua LaDoiPași, au avut acces la un pachet complet de beneficii, pornind de la sprijin financiar și informații personalizate pentru fiecare magazin în parte, până la acțiuni de promovare a magazinelor cu scopul creșterii vânzărilor acestora, oferte dedicate exclusiv afacerilor micilor comercianți, precum și la o largă paletă de produse și servicii de consultanță și training.

În prezent rețeaua de franciză LaDoiPași numără peste 700 de magazine și reprezintă un partener de încredere care cunoaște nevoile specifice micilor comercianți, putând să-i ajute astfel să-și crească afacerile. În același timp, parteneriatul specific francizei LaDoiPași lasă libertate francizaților să ia decizii în mod independent și să-și conducă afacerile conform propriilor principii antreprenoriale.

Așa cum menționam și într-un articol anterior, modelul de business LaDoiPași este, în esență, un parteneriat între METRO România și un proprietar de magazin care dorește să își păstreze independența afacerii. În acești ani, s-au conturat câteva motive clare pentru care antreprenorii aleg să se alăture rețelei LaDoiPași. Un prim motiv îl reprezintă parteneriatul care vine la pachet cu susținerea unui brand cunoscut și a unui partener care deține cunoștințe solide în tot ce înseamnă comerț. Al doilea motiv este dat de rezultatele magazinelor intrate în parteneriat, care înregistrează creșteri ale vânzărilor de la o zi la alta. Al treilea motiv principal îl constituie recomandările experților METRO în ceea ce privește organizarea magazinului, gama de produse şi expunerea acestora, precum şi  serviciile oferite consumatorilor” – declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO România.

Mai multe detalii privind franciza LaDoiPași sunt menționate în catalogul de franciză disponibil pe portalul nostru. Dacă doriți să deveniți partener METRO și să aveți propriul magazin LaDoiPași, așteptăm mesajul dumneavoastră pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro.

Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Recomandăm persoanelor interesate să achiziționeze o franciză să se înscrie în baza de date PROFIT system România, prin completarea formularului disponibil pe http://https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/


LaDoiPași / Noul concept de franciză are la bază nevoile clienților care își fac cumpărăturile în proximitate, dar și un profil bine definit al antreprenorilor.
Cipele, Kristijano Ronaldo
Florentina Pene
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015