Piața imobiliară sub lupă
Recent, RE/MAX a distribuit un studiu de piață, efectuat în parteneriat cu Imobiliare.ro, din dorința de identifica care au fost cele mai importante tendințe și provocări care s-au făcut remarcate în piața imobiliară în perioada decembrie 2017 - octombrie 2018, cât și așteptările pe care clienții le-au avut în relația cu agenții imobiliari sau agențiile imobiliare, modul de comunicare preferat de aceștia și instrumentele folosite pentru a verifica și compara prețurile.
Conform studiului de piață, interesantă este percepția respondenților cu privire la factorii care determină nivelul de servicii în sectorul imobiliar, adoptarea unui sistem unitar de referință pentru evaluarea proprietăților imobiliare fiind cel mai important element. O astfel de abordare poate deveni viabilă prin intrarea într-un sistem de tip umbrelă care să asigure suport și formare atât pentru agenți, cât și pentru brokeri, prin intermediul Academiei RE/MAX sau prin franciză.
Studiul este un reper important pentru agenți, brokeri, proprietari de agenții și clienți ai acestora, care vor beneficia astfel de noutățile venite direct din piața imobiliară, analizele comparative cu alte piețe din Europa și opiniile experților în imobiliare ai RE/MAX și Imobiliare.ro, de informații privind cele mai importante provocări cu care s-au confruntat clienții și agenții în 2018, principalii factori care au influențat piața imobiliară în 2018, dar și care sunt tendințele și așteptările pentru 2019.
Întrebați care sunt cele mai importante “garanții profesionale” pe care clienții le așteaptă de la o agenție sau de la un agent imobiliar, respondenții studiului, 300 la număr, din 30 de orașe din România, au indicat 3 elemente cheie: 1. evaluarea corectă a imobilului; 2. înțelegerea nevoilor reale ale clientului; 3. transparența în derularea etapelor de tranzacționare. În acest sens, Arpad Farkas, Broker Owner - RE/MAX Infinity, declară: “Cunoașterea în detaliu a nevoilor reale ale clienților face diferența dintre agenții de succes și cei care fac .”
Stategia RE/MAX este perfect adaptată pentru a dezvolta și în România o reţea puternică de agenţi şi birouri - la fel ca în zeci de alte ţări din Europa şi din întreaga lume. Pentru un antreprenor, franciza RE/MAX este o reală oportunitate, având un potenţial rapid de creştere întrucât reprezintă o afacere “la cheie”, cu o investiţie minimă, fără a fi necesare stocuri ce pot atinge valori uriaşe și fără costuri salariale.
Conform reprezentanților companiei, planul de dezvoltare pentru România vizează deschiderea a 110 birouri francizate până în anul 2023 şi este bazat pe acordarea unui suport total agenţilor şi francizaţilor, în educație, tehnologie, promovare şi branding, generând unul dintre cele mai performante medii de business din această industrie.
Vă invităm să studiați integral studiul de piață, accesând Studiu de piata RE/MAX 2018
Informații privind franciza RE/MAX sunt menționate în catalogul de franciză , disponibil pe portalul nostru. Dacă doriți să deveniți francizat RE/MAX, așteptăm mesajul dumneavoastră pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro.
Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Recomandăm celor interesați să achiziționeze o franciză, să se înscrie în baza de date PROFIT system România, prin completarea formularului disponibil pe http://https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/
Articole citite
Piața birourilor flexibile a atins un punct culminant al cererii la nivel global. Francizorul caută parteneri de franciză în România, care să contribuie la accelerarea ritmului de creștere.
De ce segmentul spațiilor de lucru flexibile reprezintă o investiție ideală pentru francizați?
În acest an, se împlinesc cinci ani de când subsidiara românească a master francizei RE/MAX a fost preluată de actualul management.
Vrei să te alături profesioniștilor RE/MAX? Nimic mai simplu. Află care este calea pentru a dezvolta un business de succes în domeniul imobiliar chiar de la Razvan Cuc, Președinte RE/MAX România.
Popularitatea birourilor în sistem co-working crește de la zi la zi, fapt demonstrat de IWG care a deschis 156 de noi unități în 34 de țări, în prima jumătate a anului 2019. Cine este IWG?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.