Franciza DepilConcept / Serviciile de epilare oferă oportunitatea începerii unei afaceri proprii.
Luni
22.07.2019
Din aprilie 2019, DepilConcept funcționează în Serbia conform sistemului portughez de franciză. Iată un model de business de succes, care te poate inspira să dezvolți o afacere în franciză și să creezi noi oportunități și în România.
 

Perspectivele de franciză pe piața din Serbia dezvăluie modul în care DepilConcept iese în evidență față de ceilalți operatori din domeniu - atât ca un concept, cât și ca o oportunitate de afaceri. Nemanja și Irma Nikodijević sunt absolvenți în domeniul educației, dar au decis să își înceapă propria afacere într-un domeniu complet diferit. Își doreau “ceva” care să aibă potențial de dezvoltare pe piața din Serbia. Nu au știut imediat ce ar putea fi, dar au decis că ar fi mai bine să ia o franciză. Analizând piața și ofertele de franciză, au decis să se îndrepte spre zona de îngrijire și înfrumusețare, așa că au decis să achiziționeze o franciză care se axează pe serviciile de epilare.

"Am vrut să intrăm pe un segment cu perspectivă și am ajuns la concluzia că acesta este cel dedicat serviciilor de epilare. Am făcut parte dintr-o altă rețea de franciză timp de trei ani, când am avut o sucursală în Novi Sad. Ne-am confruntat însă cu o atitudine iresponsabilă din partea francizorului în ceea ce privește administrarea afacerii noastre. Am vrut să mergem cu un pas mai departe, dar nu ni s-a oferit nicio șansă. Când am văzut că nu putem face progrese, am decis să căutăm o altă soluție - explică Nemanja Nikodijević, o tânără antreprenoare de 24 de ani.

În ciuda acestei experiențe neplăcute, cei doi antreprenori nu au renunțat la ideea de franciză, iar la sfârșitul anului trecut au devenit destinatarii master francizei portugheze DepilConcept, o rețea de centre de estetică specializate în epilarea și tratamentul îndepărtării definitive a părului. “Am constatat că franciza este un model de afaceri extrem de bun. Am fost conștienți că nu era o problemă cu modelul de afaceri în sine și cu sistemul de franciză, ci cu oamenii. Cu toate acestea, făcând abstracție de experiența anterioară, franciza este de viitor, mai ales în Serbia. Ca o concluzie a acestei experiențe, pot spune însă celor care intenționează să înceapă o afacere în franciză că este de preferat să cunoașteți cât mai bine domeniul în care intrați și, de asemenea, să aveți abilități antreprenoriale. Acum, pentru noi, este foarte important că avem alături un francizor competent și profesionist care ne-a ajutat încă de la intrarea în afacere și, făcând o comparație cu franciza pe care am deținut-o anterior, ne-am dat seama că am făcut alegerea potrivită devenind acum beneficiarii master francizei DepilConcept” - spune Nemanja.

Primul centru DepilConcept a fost deschis la Belgrad

Nemanja și Irma au trecut printr-un stagiu de pregătire intensiv, de trei săptămâni, la Lisabona. După semnarea contractului de franciză, amândoi au beneficiat de o pregătire temeinică la unul din centrele DepilConcept, astfel că au fost pregătiți să deschidă primul centru DepilConcept la Belgrad, în data de 27 martie a.c. “Introducerea unui nou brand pe piață este un lucru complex, pregătirile au fost intense și au durat mai multe luni” - spune Nemanja.

Deși se recomandă deschiderea centrelor DepilConcept în locații stradale, primul centru de la Belgrad este deschis într-un apartament. Și nu este o coincidență. “Am analizat în detaliu microlocația pentru a cunoaște dorințele clienților. Francizorul a fost implicat, de asemenea, în alegerea locației. Deși nu sunt familiarizați cu piața noastră, ei au cunoștințele și experiența necesară astfel încât să ne poată ajuta să alegem locații bune pentru centrele DepilConcept. Recomandarea lor este să deschidem centrele în locații stradale, dar au acceptat sugestiile și specificul nostru din Belgrad atunci când a venit vorba de activități similare. Și anume, clinicile, policlinicile, saloanele exclusiviste din acest oraș se deschid mai ales în apartamente, pentru că locuitorii din Belgrad vor intimitate. În Novi Sad, unde am lucrat anterior, situația este complet diferită” - explică Irma.

Francizorul DepilConcept, conform spuselor acestui cuplu tânăr, a luat în considerație fiecare detaliu, astfel încât au fost nevoiți să respecte mai multe elemente impuse: locația să fie cât mai bună posibil, să aibă o anumită suprafață (între 40 și 70 de metri pătrați), să aibă un anumit număr de camere, iar interiorul să fie amenajat conform unui proiect pre-definit. "Spațiul trebuie să fie frumos atât pentru angajați, cât și pentru clienții noștri "- spune Nemanja.

DepilConcept oferă toate serviciile destinate îndepărtării părului: epilarea pe toate zonele corpului, corectarea sprâncenelor și machiaj permanent pentru sprâncene, epilarea fiind însă activitatea de bază. "Nu ne ocupăm cu nimic altceva, ne concentrăm asupra unei singure zone de activitate, în beneficiul clienților noștri. Angajații trebuie să aibă minimum o școală medicală secundară, deoarece clienții nu doresc să se facă testare pe ei. Este extrem de important pentru clienții noștri să se simtă în siguranță, așa că avem și un dermatolog specializat care va fi dedicat brand-ului nostru, rețelei de francizați și clienților. În plus față de educația formală, angajații trebuie să treacă prin stagiul nostru de instruire pentru a deveni terapeuți DepilConcept” - explică Nemanja.

Grupul țintă al DepilConcept este în principal format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 45 de ani. Cu toate acestea, acest interval este în schimbare deoarece, după cum spune Irma, copiii, din cauza excesului de hormoni, se confruntă cu o creștere excesivă a părului. Bărbații sunt, de asemenea, un grup țintă din ce în ce mai important și reprezintă 20% dintre clienți, dintre care un număr semnificativ sunt sportivi.

Prima impresie privind piața din Belgrad este, în opinia lor, foarte pozitivă. “Primim laude din partea clienților pentru aspectul și atmosfera centrului întrucât totul este personalizat și ne bucurăm pentru munca pe care o facem. Ideea este că centrele DepilConcept arată ca niște clinici și sunt promovate în acest fel. Se lucrează în mod constant la îmbunătățirea afacerii. Francizorul se adaptează la cerințele secolului 21, înțelege că standardele se schimbă și respectă noile tendințe. Acesta a fost un bun indiciu asupra modului în care sistemul de franciză concepe dezvoltarea afacerilor viitoare’’ - spune Irma, care este si manager de training în cadrul DepilConcept din Serbia.

Rețeaua se extinde deja

În calitate de master francizat, familia Nikodijevići are dreptul să continue să vândă francize individuale pe teritoriul sârbesc. Primul contract de franciză de acest fel a fost deja semnat și, până la finalul lunii iulie, este  planificată deschiderea unui centru nou în franciză, la Mladenovac.

Tehnologia modernă și toate produsele sunt adaptate fluxurilor de lucru DepilConcept. Ei subliniază faptul că este foarte important ca preparatele și aparatele să fie identice pe toate piețele unde brand-ul activează. 

Este posibil să deschideți un centru în franciză la cel puțin 30.000 de locuitori. “Prețurile serviciilor noastre sunt acceptabile pentru orice parte a țării, ceea ce este extrem de important pentru expansiunea afacerii. Cu toate acestea, orașele din Serbia sunt diferite, deci este important să realizăm o analiză detaliată a fiecărui oraș cu potențial. Facem deja acest lucru pentru ca să putem oferi informații celor care sunt interesați de potențialul unei anumite locații și despre ceea ce considerăm a fi specificul acelei locații. Nu ne dorim să deschidem o locație DepilConcept și apoi să fim nevoiți să o închidem” - subliniază Irma.

Francizatul ideal este acea persoană responsabilă care înțelege cât de mare trebuie să fie eforturile și implicarea privind lansarea și dezvoltarea acestei afaceri și care este conștient că cel mai important lucru într-un sistem de franciză este abordarea profesionistă și serviciul excepțional. “Prin achiziționarea unei francize, există șanse reale de a obține succes, însă cât de mare va fi succesul depinde de francizat și de implicarea acestuia. Este important să înțelegi că niciodată nu ai toate cunoștințele și informațiile și că trebuie să ai deschiderea de a accepta inovațiile și noile trend-uri. Desigur, este un avantaj dacă francizatul este deja implicat și în alte afaceri private întrucât va înțelege mai repede filozofia afacerii. Franciza însă este un model ideal pentru debutanți, adică pentru aceia care nu au experiență deloc” – spune Nemanja.

Irma consideră că este o situație ideală atunci când un cuplu achiziționează o franciză, deoarece bărbatul poate prelua responsabilitățile manageriale, în timp ce femeia se poate concentra asupra activității centrului. Este greu ca un om să facă totul, deși nu este imposibil. "Aceasta este o afacere pe care o familie o poate gestiona ușor "- subliniază ea.

Certificat de garanție

Prețurile accesibile ale tratamentelor și design-ul clinicilor DepilConcept reprezintă elementele de diferențiere care le distinge de celelalte clinici de pe piața și care aduc un plus de valoare "certificatului de garanție" al brand-ului. Este o realitate faptul că DepilConcept garantează fiecărui client că va obține anumite rezultate după un număr stabilit de tratamente. În Portugalia, de unde a venit conceptul, au fost invocate doar trei certificate în 12 ani și, potrivit lui Irminim, au fost cazuri extreme. “Acesta este un indicator clar al modului în care se prestează serviciile în centrele DepilConcept. De aceea, brandul are peste 200.000 de clienți mulțumiți în mai multe țări. Un astfel de angajament este, de asemenea, un stimulent pentru terapeuți deoarece efectuează cu responsabilitate fiecare tratament individual” - spune Nemanja.

Un alt aspect care merită menționat este faptul că fiecare client trebuie să achiziționeze înainte de a începe tratamentul un set de accesorii care include: ochelari de protecție (folosiți în timpul tratamentului), un aparat de ras și cremă de protecție, utilizată înainte și după epilare. “E un set personal și, dacă clientul îl uită acasă, nu facem tratamentul. Dacă ceva se pierde sau se consumă, se poate înlocui” - explică Irma.

De regulă, antreprenorii doresc să se dezvolte pas cu pas, astfel încât nu își fac planuri pe termen lung. Când vor obține rezultate concrete, vor lua în considerație deschiderea mai multor centre și vor fi pregătiți pentru noi parteneriate. "Dorința noastră este să deschidem și un centru mai mic deoarece vrem să dovedim că această franciză poate funcționa și în orașe mai mici, unele dintre aceste centre fiind chiar mai bune decât cele deschise într-un oraș mare" - a subliniat Irma.

DepilConcept a fost înființat acum 12 ani în Portugalia, iar astăzi are centre în franciză deschise în Polonia, Brazilia și Serbia. Sperăm să urmeze România întrucât considerăm că piața românească are potențial, românii acordă importanță foarte mare îngrijirii și înfrumusețării și, în plus, își doresc servicii de calitate, la prețuri competitive.

Informații detaliate privind achiziționarea unei francize master în România sunt prezentate în oferta de franciză, disponibilă mai jos.


Pregătiri pentru tratamentul DepilConcept / Fiecare client trebuie să achiziționeze, înainte de a începe tratamentul, un set de accesorii care include: ochelari de protecție (folosiți în timpul tratamentului), un aparat de ras și cremă de protecție, utilizată înainte și după epilare.
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Rumunii Skontaktuj się pod numerem +4915213457302

Kup Botox, Odchudzanie i Wypełniacze Skórne w Rumunii Skontaktuj się pod numerem +4915213457302 Podnieś swoją pewność siebie dzięki Botoxowi, Odchudzaniu i...

1 Declaratii
Final 22.11.2024
Microuniversul mov în franciză

DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV  A CASTIGAT ALEGERILE

3 Declaratii
Final 21.02.2015
Microuniversul mov în franciză

Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Mişcări în franciză

Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Cum devine Yoga un concept de lifestyle

Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Cum devine Yoga un concept de lifestyle

Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Cum devine Yoga un concept de lifestyle

Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...

3 Declaratii
Final 16.02.2015
Mişcări în franciză

Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit

3 Declaratii
Final 09.02.2015