Lacurile de unghii pot construi o afacere frumoasă la propriu și la figurat
În Polonia, managementul acestui brand specializat în vânzarea lacurilor de unghii hibride a deschis recent un magazin în Old Brewery Shopping Center, în Poznan, magazin care va avea și rol de unitate pilot pentru toate proiectele inovative dezvoltate de compania Nesperta sp.
Conceptul Semilac se deosebește de celelalte concepte practicate în alte magazine cu produse similare, mai ales prin faptul că pune la dispoziția clientelor doi stiliști de unghii care pot modifica aspectul unghiilor pe loc și pot veni cu diverse idei și soluții la cerințele clientelor interesate de lacurile hibride. Este un proiect pilot al rețelei Semilac, care se extinde în toată lumea prin licențe de franciză, și care vizează acum și extinderea în România.
„Magazinul din Old Brewery va juca rolul hârtiei litmus. Vrem să explorăm potențialul acestui nou format de magazin, astfel încât să-l putem multiplica și în alte locații”, explică Paulina Patelka, manager de franciză pentru dezvoltarea rețelei Semilac. Noua sucursală din Poznan va fi prima care va testa toate inovațiile companiei.
În Polonia, franciza Semilac se extinde în principal în centrele comerciale, însă locația poate fi și stradală, atâta timp cât se respectă indicatorii de trafic și target. Ca suprafață, locația poate avea între 10 m2 și 100 m2. Viitorul francizat are nevoie de aproximativ 25.000 de euro pentru a deschide o insulă Semilac într-un centru comercial, ceea ce reprezintă o investiție rezonabilă într-o afacere proprie. Pentru banii investiți, partenerul de franciză va primi asistență în furnizarea și îmbunătățirea spațiului pe durata cooperării, software special IT, precum și produse necesare pentru demararea activității.
"Ajutăm și ne sfătuim francizații în alegerea locațiilor, dar negociem și cu proprietarii imobilelor și participăm la semnarea contractelor de închiriere", adaugă Paulina Patelka, adăugând că un accent deosebit în lucrul cu francizații se pune pe calitatea serviciilor. Prin urmare, în cadrul cooperării, francizorul garantează pregătirea personalului francizatului. „Ne sfătuim cu privire la selecția angajaților care vor fi instruiți din punct de vedere al vânzărilor și al sortimentului. Oferim suport de marketing, educăm francizații privind promovarea prin rețelele sociale și pregătim materialele promoționale și de marketing pentru ei. De asemenea, îi ajutăm la elaborarea planului de design al magazinului sau la amenajarea insulei” - adaugă Paulina Patelka.
Dacă ți-ar plăcea să deții un magazin sau o insulă cu produse Semilac, poți afla mai multe detalii din oferta de franciză disponibilă mai jos.
Articole citite
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca