Lacurile de unghii pot construi o afacere frumoasă la propriu și la figurat

Din Polonia în lume / Pe piața din Polonia, brand-ul Semilac are peste 127 de puncte de vânzare operate de parteneri de franciză și este activ și pe piața globală. Clienții vor găsi produsele Semilac în 33 de țări din întreaga lume, atât din Europa, cât și din afara Europei, în țări precum Australia, Israel, Maroc sau Statele Unite.
Miercuri
07.08.2019
Brand-ul Semilac este prezent în 33 de țări. Francizorul este interesat acum de România! Va funcționa franciza și pe piața românească?
 

În Polonia, managementul acestui brand specializat în vânzarea lacurilor de unghii hibride a deschis recent un magazin în Old Brewery Shopping Center, în Poznan, magazin care va avea și rol de unitate pilot pentru toate proiectele inovative dezvoltate de compania Nesperta sp.

Conceptul Semilac se deosebește de celelalte concepte practicate în alte magazine cu produse similare, mai ales prin faptul că pune la dispoziția clientelor doi stiliști de unghii care pot modifica aspectul unghiilor pe loc și pot veni cu diverse idei și soluții la cerințele clientelor interesate de lacurile hibride. Este un proiect pilot al rețelei Semilac, care se extinde în toată lumea prin licențe de franciză, și care vizează acum și extinderea în România.

„Magazinul din Old Brewery va juca rolul hârtiei litmus. Vrem să explorăm potențialul acestui nou format de magazin, astfel încât să-l putem multiplica și în alte locații”, explică Paulina Patelka, manager de franciză pentru dezvoltarea rețelei Semilac. Noua sucursală din Poznan va fi prima care va testa toate inovațiile companiei.

În Polonia, franciza Semilac se extinde în principal în centrele comerciale, însă locația poate fi și stradală, atâta timp cât se respectă indicatorii de trafic și target. Ca suprafață, locația poate avea între 10 m2 și 100 m2. Viitorul francizat are nevoie de aproximativ 25.000 de euro pentru a deschide o insulă Semilac într-un centru comercial, ceea ce reprezintă o investiție rezonabilă într-o afacere proprie. Pentru banii investiți, partenerul de franciză va primi asistență în furnizarea și îmbunătățirea spațiului pe durata cooperării, software special IT, precum și produse necesare pentru demararea activității.

"Ajutăm și ne sfătuim francizații în alegerea locațiilor, dar negociem și cu proprietarii imobilelor și participăm la semnarea contractelor de închiriere", adaugă Paulina Patelka, adăugând că un accent deosebit în lucrul cu francizații se pune pe calitatea serviciilor. Prin urmare, în cadrul cooperării, francizorul garantează pregătirea personalului francizatului. „Ne sfătuim cu privire la selecția angajaților care vor fi instruiți din punct de vedere al vânzărilor și al sortimentului. Oferim suport de marketing, educăm francizații privind promovarea prin rețelele sociale și pregătim materialele promoționale și de marketing pentru ei. De asemenea, îi ajutăm la elaborarea planului de design al magazinului sau la amenajarea insulei” - adaugă Paulina Patelka.

Dacă ți-ar plăcea să deții un magazin sau o insulă cu produse Semilac, poți afla mai multe detalii din oferta de franciză disponibilă mai jos.


Stand Semilac / Viitorul francizat are nevoie de aproximativ 25.000 de euro pentru a deschide o insulă Semilac într-un centru comercial, ceea ce reprezintă o investiție rezonabilă într-o afacere proprie.
Cipele, Kristijano Ronaldo
Business Development Manager