Un brand dedicat bărbaților - o franciză pentru toată lumea

Peste 60 de magazine Giovanni Galli / nouă țări - trei continente
Vineri
01.11.2019
Brandul de modă pentru bărbați Giovanni Galli își extinde rețeaua de franciză în Europa. Francizorul caută parteneri pentru dezvoltarei rețelei de franciză și în țările din această regiune.
 

Înființată în 1992 în Portugalia, Giovanni Galli este astăzi unul dintre cele mai respectate branduri de modă pentru bărbați, de pe piața portugheză, cu o rețea de retail care cuprinde aproximativ 50 de magazine. - Nu există aproape niciun oraș din Portugalia care să nu aibă un magazin Giovanni Galli pe strada principală - spune Tiago Karuso, Manager expansiune brand. Pe lângă faptul că este un brand de modă care exemplifică cel mai bine „eleganța italiană”, Giovanni Galli se remarcă și pentru raportul excelent calitate-preț. Sunt foarte apreciate costumele clasice, cămășile, cravatele - ca parte din linia de produse de bază - dar, la fel ca majoritatea mărcilor de acest tip, articolele casual si sportive completează gama.

Cu o rețea de vânzare cu amănuntul deja de invidiat pe piața-mamă, compania a decis în urmă cu câțiva ani să se extindă dincolo de granițele Portugaliei. Inițial, s-au concentrat pe piețele din Orientul Mijlociu și Africa, iar acum, potrivit lui Karuso, s-au dedicat expansiunii în Europa. Primele magazine pe plan european, după Portugalia, s-au deschis în 2011, în Slovenia - unde brandul operează printr-un master francizat. - Vrem să devenim primul brand portughez specializat în moda bărbaților, care va obține succes și pe piețele externe - subliniază reprezentanții companiei - și căutăm parteneri pentru dezvoltarea rețelei de franciză în alte țări din această regiune.

- În primul rând, ne interesează un master francizat care ar primi drepturile de a dezvolta brandul și rețeaua în toată regiunea, dar dacă sunt candidați interesați doar de o țară, vom lua în considerație și această opțiune. Nu excludem varianta de a acorda o franciză individuală, deschiderea unuia sau mai multor magazine sau a unei francize gen colț de magazin, unde Govannni Galli ar avea un loc în cadrul unui magazin multibrand existent - explică Tiago Karuso toate opțiunile.

Ceea ce face ca această franciză de modă să fie specială este faptul că partenerii nu vor plăti nicio taxă pentru aderarea la sistem și nici nu vor trebui să plătească taxele de franciză uzuale. Compania - explică Karuso - a optat pentru o colaborare care nu va împovăra partenerul în acest fel, deoarece, în acest moment, este important pentru ei să extindă rețeaua și să crească nivelul de notorietate al mărcii în regiune.

Studiind această regiune, am observat că sectorul modei nu este încă dezvoltat, așa cum este de exemplu, în Spania sau în Portugalia. Am văzut că există un anume „spațiu disponibil” atât în ​​ceea ce privește numărul de mărci, cât și în numărul de magazine, fapt pentru care considerăm că există o bună oportunitate de afaceri. Spațiul disponibil înseamnă loc pentru creștere și dezvoltare - spune Karuso.

Pe de altă parte, credem că Giovanni Galli ar avea succes în această regiune. În primul rând, produsele sunt de foarte bună calitate și sunt mai accesibile ca preț față de alte mărci din aceeași categorie. De asemenea, acest brand poate concura fără probleme cu alte brand-uri, întrucât provine de pe o piață foarte competitivă. De exemplu, este firesc ca mărcile din Spania, care reprezintă astăzi o putere în lumea modei, să încerce mai întâi dezvoltarea în Portugalia, astfel încât, atât pe piața internă, cât și pe cea spaniolă, să se lupte cu multe alte mărci globale. Faptul că Giovanni Galli a supraviețuit și a crescut în acest context competitiv, în toți acești ani, demonstrează clar puterea brand-ului. În Portugalia, este un brand cu adevărat mare, în spatele căruia se află o companie serioasă, de renume - explică Karuso.

Brand-ul Giovanni Galli este deținut de unul dintre cele mai mari grupuri din industria textilă din Portugalia - Unifato Group, care este și francizat al mai multor mărci internaționale pentru teritoriul Portugaliei, dar și proprietarul a două fabrici de textile. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că cea mai mare parte a colecției pentru Giovanni Galli este produsă în Portugalia, deci în UE, fapt care, potrivit lui Karuso, este un alt avantaj al mărcii. În plus, proprietarii conceptului sunt foarte deschiși la o viitoare colaborare și subliniază faptul că oricine este interesat va fi binevenit. - Aceasta înseamnă că ușile tuturor magazinelor din Portugalia sunt deschise larg tuturor potențialilor parteneri care ar dori să vină să vadă cum funcționează magazinul, cum arată magazinele, care este traficul, adaugă Karuso.

Pentru a deschide un magazin Giovanni Galli, francizatul trebuie să găsească o locație potrivită. Sunt recomandate magazinele amplasate în centrele comerciale sau pe străzile aglomerate, cu o suprafață de 100m2 (plus 30% pentru depozit), cu deschidere de 6 până la 8 metri liniari. Partenerul investește apoi în decorarea spațiului de vânzare conform standardelor și elementelor de brand. În acest moment, este dificil de estimat ce sumă ar fi necesară pentru decorarea și dotarea magazinului, deoarece depinde foarte mult de condițiile pieței locale. De asemenea, francizatul va aloca buget pentru a cumpăra colecțiile de sezon.

Pe durata colaborării, francizorul va monitoriza și ajuta francizatul în fiecare etapă a activității, inclusiv în selectarea locației, amenajarea magazinului, expunerea colecțiilor, comercializarea, conducerea afacerii. Partenerii preferați, care ar fi destinatarii ideali ai acestei francize, sunt companii cu experiență în industria modei, companii care au cooperat deja cu francizori străini, dar și investitori sau fonduri private.


Magazin Giovanni Galli / Pe durata colaborării, francizorul va monitoriza și ajuta francizatul în fiecare etapă a activității, inclusiv în selectarea locației, amenajarea magazinului, expunerea colecțiilor, comercializarea, conducerea afacerii.
Cipele, Kristijano Ronaldo
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015