Obiective clare de creștere
DepilConcept a apărut pe piața portugheză în urmă cu 13 ani, oferind servicii în domeniul îndepărtării părului, fotorejuvenării și tratamentelor de îngrijire a pielii pe termen lung. Astăzi, peste 100 de clinici funcționează sub acest brand, de ale cărei servicii au beneficiat până acum peste 200.000 de clienți. Serviciile DepilConcept sunt destinate bărbaților și femeilor de peste 15 ani. Pe lângă creșterea și dezvoltarea afacerilor pe piața internă, rețeaua de franciză a fost dezvoltată și în Polonia, iar în ultimul an au apărut și în această regiune. Acesta este doar începutul, conform declarațiilor lui Alexandre Lourenco, fondatorul și proprietarul DepilConcept.
În primul rând, ce vă veți aminti despre 2019, de ce a fost semnificativ pentru DepilConcept?
Pot spune că anul 2019 a fost cel mai bun an de până acum pentru lanțul DepilConcept. Am confirmat și ne-am consolidat poziția de lider de piață în Portugalia și în Polonia, iar anul trecut am intrat pe o nouă piață - Serbia, unde ar trebui să deschidem o a treia clinică deja la sfârșitul lunii februarie a acestui an. În plus, cifra de afaceri medie a tuturor francizaților noștri a crescut semnificativ.
Care ați spune că au fost reperele cele mai semnificative pentru brand în acești 13 ani de existență?
În perioada inițială în care ne-am gândit să începem afacerea, epilarea clasică și epilarea permanentă erau doar o parte din serviciile oferite la saloanele clasice de înfrumusețare. Totuși, întrucât cererea pentru aceste servicii a fost atât de mare, am realizat că ar fi o mișcare bună dacă am dezvolta o afacere separată, specializată, sub o marcă diferită. Așa a apărut sistemul de franciză DepilConcept. Succesul DepilConcept și dezvoltarea sa ulterioară sunt poate cea mai bună dovadă că am luat o decizie corectă. La câțiva ani după ce ne-am început activitatea în Portugalia, am decis să intrăm și pe piața poloneză. Au urmat ani de criză, așa că, în acea perioadă, ne-am concentrat pe aceste două piețe și, ca urmare, am devenit lideri de piață în Portugalia și Polonia. Anul trecut am deschis primele clinici în franciză pe piața acestei regiuni, în Serbia și continuăm să căutăm noi francizați master și în alte țări din regiune, printre care se numără și România.
Care sunt obiectivele pentru 2020?
În acest an, ne vom concentra să oferim sprijin mai puternic francizaților noștri și avem în vedere mai mult training pentru angajații clinicilor francizaților, îmbunătățirea calității serviciilor noastre și pregătirea unor noi campanii de marketing digital, toate pentru a atrage mai mulți clienți care să folosească serviciile DepilConcept.
Cum se va dezvolta rețeaua de franciză în continuare?
Obiectivele noastre sunt foarte simple - menținerea pozițiilor de conducere în Portugalia și Polonia, dublarea numărului de clinici din Serbia, deschiderea primei noastre filiale în Bosnia și Herțegovina și găsirea beneficiarilor unei francize de master pe trei noi piețe, printre care se află și România.
Mai multe detalii despre avantajele sistemului de franciză DepilConcept, sprijinul acordat de francizor, taxele de franciză și profilul francizatului sunt disponibile în oferta de franciză.

Articole citite

Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Dacă vrei să te alături unei firme internaționale care este numărul 1 în industria din care face parte, atunci cea mai bună opțiune este să alegi franciza Nomasvello.
Dana Vlăscianu este un adevărat exemplu de antreprenoriat. Până la 36 ani, ea a reușit să dezvolte cu succes un business de nișă în domeniul epilarii definitive
Cele mai citite

Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
Chiar dacă cele mai căutate francize din România sunt cele din domeniul alimentar și vestimentar, francizele specializate în educația copiilor se dezvoltă pe teritoriul autohton.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Retailerul german a inaugurat astăzi un nou magazin în România.
Subiecte populare in Forum
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Buna Ziua Franciza nomasvello este o franciza mincinoasa care a folosit sloganul “peste 1200 de centre” la nivel mondial ceea ce este fals ca nu au mai mult de 300 de...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial