Obiective clare de creștere
DepilConcept a apărut pe piața portugheză în urmă cu 13 ani, oferind servicii în domeniul îndepărtării părului, fotorejuvenării și tratamentelor de îngrijire a pielii pe termen lung. Astăzi, peste 100 de clinici funcționează sub acest brand, de ale cărei servicii au beneficiat până acum peste 200.000 de clienți. Serviciile DepilConcept sunt destinate bărbaților și femeilor de peste 15 ani. Pe lângă creșterea și dezvoltarea afacerilor pe piața internă, rețeaua de franciză a fost dezvoltată și în Polonia, iar în ultimul an au apărut și în această regiune. Acesta este doar începutul, conform declarațiilor lui Alexandre Lourenco, fondatorul și proprietarul DepilConcept.
În primul rând, ce vă veți aminti despre 2019, de ce a fost semnificativ pentru DepilConcept?
Pot spune că anul 2019 a fost cel mai bun an de până acum pentru lanțul DepilConcept. Am confirmat și ne-am consolidat poziția de lider de piață în Portugalia și în Polonia, iar anul trecut am intrat pe o nouă piață - Serbia, unde ar trebui să deschidem o a treia clinică deja la sfârșitul lunii februarie a acestui an. În plus, cifra de afaceri medie a tuturor francizaților noștri a crescut semnificativ.
Care ați spune că au fost reperele cele mai semnificative pentru brand în acești 13 ani de existență?
În perioada inițială în care ne-am gândit să începem afacerea, epilarea clasică și epilarea permanentă erau doar o parte din serviciile oferite la saloanele clasice de înfrumusețare. Totuși, întrucât cererea pentru aceste servicii a fost atât de mare, am realizat că ar fi o mișcare bună dacă am dezvolta o afacere separată, specializată, sub o marcă diferită. Așa a apărut sistemul de franciză DepilConcept. Succesul DepilConcept și dezvoltarea sa ulterioară sunt poate cea mai bună dovadă că am luat o decizie corectă. La câțiva ani după ce ne-am început activitatea în Portugalia, am decis să intrăm și pe piața poloneză. Au urmat ani de criză, așa că, în acea perioadă, ne-am concentrat pe aceste două piețe și, ca urmare, am devenit lideri de piață în Portugalia și Polonia. Anul trecut am deschis primele clinici în franciză pe piața acestei regiuni, în Serbia și continuăm să căutăm noi francizați master și în alte țări din regiune, printre care se numără și România.
Care sunt obiectivele pentru 2020?
În acest an, ne vom concentra să oferim sprijin mai puternic francizaților noștri și avem în vedere mai mult training pentru angajații clinicilor francizaților, îmbunătățirea calității serviciilor noastre și pregătirea unor noi campanii de marketing digital, toate pentru a atrage mai mulți clienți care să folosească serviciile DepilConcept.
Cum se va dezvolta rețeaua de franciză în continuare?
Obiectivele noastre sunt foarte simple - menținerea pozițiilor de conducere în Portugalia și Polonia, dublarea numărului de clinici din Serbia, deschiderea primei noastre filiale în Bosnia și Herțegovina și găsirea beneficiarilor unei francize de master pe trei noi piețe, printre care se află și România.
Mai multe detalii despre avantajele sistemului de franciză DepilConcept, sprijinul acordat de francizor, taxele de franciză și profilul francizatului sunt disponibile în oferta de franciză.
Articole citite
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Dacă doriți să investiți într-o afacere de succes și să faceți parte dintr-un lanț inteligent unic pe piață, alăturați-vă DepilConcept.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur