Saloanele Magic deschid seria parteneriatelor
De la Gine Andra Aniana Mitricoiu aflăm cum s-a hotărât să obțină franciza acestui concept de succes, care se numără, în ultimii ani, printre liderii serviciilor de înfrumusețare.
Prima franciză Magic ! Așadar, ești deschizător de drumuri. Te bucură această titulatură ?
Desigur ! Cred că este important să faci parte dintr-un proiect nou. Pentru mine a fost o provocare, de fiecare dată. Asta înseamnă să te adaptezi, să experimentezi și să înveți lucruri noi.
Ai studiat piața de francize din România sau ai știut din start că vrei franciza Magic ?
Cred că de aproximativ trei ani mă tentează ideea de a franciza, însă nu am stat niciodată să caut efectiv o companie care oferă francize. Pur și simplu, prin faptul că MAGIC oferă o nouă viziune asupra unui salon de înfrumusețare, am zis să trec la fapte.
Cât a durat procesul de selecție ?
De la prima întâlnire, până la semnarea efectivă a contractului a durat trei luni, timp în care am discutat de mai multe ori. Cred că întâlnirile respective au fost etape de testare înainte de acordarea francizei.
Care au fost argumentele care te-au convins să intri în acest parteneriat ?
Așa cum am mai spus, având în vedere că am fost client al saloanelor MAGIC, am fost convinsă, în primul rând, de viziunea de ansamblu a companiei. Apoi, prima întâlnire a fost un element decisiv pentru că mi-am dat seama că există elemente de business și strategie generală de business în comun. Cred că a fost un cumul de factori, atât sub aspect business, cât și non-business.
Cât de permisiv este francizorul în acest parteneriat ?
Ca în orice sistem de franciză, compania mi-a permis să iau decizii care să nu afecteze imaginea, strategia și vizualul saloanelor.
Ce te-a determinat să alegi o franciză Magic ?
Inițial, a fost dorința mea continuă, de trei ani, de a începe un business în sistem de franciză. Ulterior, au fost aspecte privind persoana care să le devină partener francizat.
Ce le-ai recomanda celor care își doresc o franciză Magic ?
Nu știu dacă sunt neapărat în poziția din care să fac recomandări, însă consider că ar trebui să fie open-minded, pozitivi, să aibă un background de antreprenor, să aprecieze în general munca oamenilor, să fie implicați și să aigă un anumit grad de adaptabilitate.
Ce crezi că te-a recomadnat în acest proces de selecție ?
Această întrebare ar fi mai potrivit să fie pusă persoanei care m-a selectat. Dar cred că felul în care văd un business și convingerile personale au reprezentat chimia acestei colaborări.
Una din misiunile de baza ale brandului este să se diferențieze în piață. Poți enumera câteva elemente de diferențiere ?
Vizualul este principalul aspect ce impactează diferit față de celelalte branduri de pe piață. Apoi este strategia de marketing și mai este latura umană care constituie liantul între toate celelalte elemente.
Te oprești la o singură franciză ?
Încă de la început am gândit acest parteneriat pe termen lung. Știu că orice drum nou este însoțit de riscuri, de provocări, însă scopul este să fim parteneri nu doar prin această franciză.
Descrie, într-o singură frază, acest parteneriat.
Este MAGIC atunci când business-ul întâlnește emoția.
Mai multe detalii despre franciza Saloanele Magic® (în ce constă sprijinul francizorului, care este investiția totală și taxa de franciză, profilul francizatului ideal etc.) puteți găsi în oferta de franciză disponibilă pe portalul nostru.

Articole citite

Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Dacă doriți să investiți într-o afacere de succes și să faceți parte dintr-un lanț inteligent unic pe piață, alăturați-vă DepilConcept.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Cele mai citite

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur