Saloanele Magic deschid seria parteneriatelor
De la Gine Andra Aniana Mitricoiu aflăm cum s-a hotărât să obțină franciza acestui concept de succes, care se numără, în ultimii ani, printre liderii serviciilor de înfrumusețare.
Prima franciză Magic ! Așadar, ești deschizător de drumuri. Te bucură această titulatură ?
Desigur ! Cred că este important să faci parte dintr-un proiect nou. Pentru mine a fost o provocare, de fiecare dată. Asta înseamnă să te adaptezi, să experimentezi și să înveți lucruri noi.
Ai studiat piața de francize din România sau ai știut din start că vrei franciza Magic ?
Cred că de aproximativ trei ani mă tentează ideea de a franciza, însă nu am stat niciodată să caut efectiv o companie care oferă francize. Pur și simplu, prin faptul că MAGIC oferă o nouă viziune asupra unui salon de înfrumusețare, am zis să trec la fapte.
Cât a durat procesul de selecție ?
De la prima întâlnire, până la semnarea efectivă a contractului a durat trei luni, timp în care am discutat de mai multe ori. Cred că întâlnirile respective au fost etape de testare înainte de acordarea francizei.
Care au fost argumentele care te-au convins să intri în acest parteneriat ?
Așa cum am mai spus, având în vedere că am fost client al saloanelor MAGIC, am fost convinsă, în primul rând, de viziunea de ansamblu a companiei. Apoi, prima întâlnire a fost un element decisiv pentru că mi-am dat seama că există elemente de business și strategie generală de business în comun. Cred că a fost un cumul de factori, atât sub aspect business, cât și non-business.
Cât de permisiv este francizorul în acest parteneriat ?
Ca în orice sistem de franciză, compania mi-a permis să iau decizii care să nu afecteze imaginea, strategia și vizualul saloanelor.
Ce te-a determinat să alegi o franciză Magic ?
Inițial, a fost dorința mea continuă, de trei ani, de a începe un business în sistem de franciză. Ulterior, au fost aspecte privind persoana care să le devină partener francizat.
Ce le-ai recomanda celor care își doresc o franciză Magic ?
Nu știu dacă sunt neapărat în poziția din care să fac recomandări, însă consider că ar trebui să fie open-minded, pozitivi, să aibă un background de antreprenor, să aprecieze în general munca oamenilor, să fie implicați și să aigă un anumit grad de adaptabilitate.
Ce crezi că te-a recomadnat în acest proces de selecție ?
Această întrebare ar fi mai potrivit să fie pusă persoanei care m-a selectat. Dar cred că felul în care văd un business și convingerile personale au reprezentat chimia acestei colaborări.
Una din misiunile de baza ale brandului este să se diferențieze în piață. Poți enumera câteva elemente de diferențiere ?
Vizualul este principalul aspect ce impactează diferit față de celelalte branduri de pe piață. Apoi este strategia de marketing și mai este latura umană care constituie liantul între toate celelalte elemente.
Te oprești la o singură franciză ?
Încă de la început am gândit acest parteneriat pe termen lung. Știu că orice drum nou este însoțit de riscuri, de provocări, însă scopul este să fim parteneri nu doar prin această franciză.
Descrie, într-o singură frază, acest parteneriat.
Este MAGIC atunci când business-ul întâlnește emoția.
Mai multe detalii despre franciza Saloanele Magic® (în ce constă sprijinul francizorului, care este investiția totală și taxa de franciză, profilul francizatului ideal etc.) puteți găsi în oferta de franciză disponibilă pe portalul nostru.

Articole citite

Franciză cu renume internațional, Nomasvello (No+Vello) are cel puțin un salon de înfrumusețare în multe dintre orașe și se dezvoltă în continuare.
Vânzările sunt în creștere, se deschid noi centre de franciză. Ce piețe sunt în atenție acum și cum va fi dezvoltat în continuare lanțul portughez DepilConcept, dezvăluie proprietarul mărcii, Alexandre Lourenço
Vrei să te alături liderului mondial în segmentul de înfrumusețare? Franciza Nomasvello este în România și caută noi parteneri.
Pielea este reflexul bunăstării tale interioare și exterioare, iar dacă atrage privirea, asta este datorită DepilConcept.
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Cele mai citite

Ice and Roll este o afacere care poate fi lansată în două săptămâni. Cu setul de instrumente primit, francizatul rentabilizează rapid investiția și începe să câștige.
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
Epilarea definitivă este din ce în ce mai populară în intreaga lume, drept urmare reţeaua de saloane s-a dezvoltat semnificativ în acest an.
Multor oameni nu le pasă ce fond de pensii va gestiona economiile lor. Păcat, deoarece tocmai de asta va depinde mărimea pensiei.
Lansarea oficială a francizei Pegas în data de 16 iulie a.c. a dat curs unui val impresionant de cereri din partea a numeroși candidați care doresc să se alăture renumitului brand și să-și dezvolte o afacere cu biciclete.
Subiecte populare in Forum
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Buna Ziua Franciza nomasvello este o franciza mincinoasa care a folosit sloganul “peste 1200 de centre” la nivel mondial ceea ce este fals ca nu au mai mult de 300 de...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial