Saloanele Magic deschid seria parteneriatelor
De la Gine Andra Aniana Mitricoiu aflăm cum s-a hotărât să obțină franciza acestui concept de succes, care se numără, în ultimii ani, printre liderii serviciilor de înfrumusețare.
Prima franciză Magic ! Așadar, ești deschizător de drumuri. Te bucură această titulatură ?
Desigur ! Cred că este important să faci parte dintr-un proiect nou. Pentru mine a fost o provocare, de fiecare dată. Asta înseamnă să te adaptezi, să experimentezi și să înveți lucruri noi.
Ai studiat piața de francize din România sau ai știut din start că vrei franciza Magic ?
Cred că de aproximativ trei ani mă tentează ideea de a franciza, însă nu am stat niciodată să caut efectiv o companie care oferă francize. Pur și simplu, prin faptul că MAGIC oferă o nouă viziune asupra unui salon de înfrumusețare, am zis să trec la fapte.
Cât a durat procesul de selecție ?
De la prima întâlnire, până la semnarea efectivă a contractului a durat trei luni, timp în care am discutat de mai multe ori. Cred că întâlnirile respective au fost etape de testare înainte de acordarea francizei.
Care au fost argumentele care te-au convins să intri în acest parteneriat ?
Așa cum am mai spus, având în vedere că am fost client al saloanelor MAGIC, am fost convinsă, în primul rând, de viziunea de ansamblu a companiei. Apoi, prima întâlnire a fost un element decisiv pentru că mi-am dat seama că există elemente de business și strategie generală de business în comun. Cred că a fost un cumul de factori, atât sub aspect business, cât și non-business.
Cât de permisiv este francizorul în acest parteneriat ?
Ca în orice sistem de franciză, compania mi-a permis să iau decizii care să nu afecteze imaginea, strategia și vizualul saloanelor.
Ce te-a determinat să alegi o franciză Magic ?
Inițial, a fost dorința mea continuă, de trei ani, de a începe un business în sistem de franciză. Ulterior, au fost aspecte privind persoana care să le devină partener francizat.
Ce le-ai recomanda celor care își doresc o franciză Magic ?
Nu știu dacă sunt neapărat în poziția din care să fac recomandări, însă consider că ar trebui să fie open-minded, pozitivi, să aibă un background de antreprenor, să aprecieze în general munca oamenilor, să fie implicați și să aigă un anumit grad de adaptabilitate.
Ce crezi că te-a recomadnat în acest proces de selecție ?
Această întrebare ar fi mai potrivit să fie pusă persoanei care m-a selectat. Dar cred că felul în care văd un business și convingerile personale au reprezentat chimia acestei colaborări.
Una din misiunile de baza ale brandului este să se diferențieze în piață. Poți enumera câteva elemente de diferențiere ?
Vizualul este principalul aspect ce impactează diferit față de celelalte branduri de pe piață. Apoi este strategia de marketing și mai este latura umană care constituie liantul între toate celelalte elemente.
Te oprești la o singură franciză ?
Încă de la început am gândit acest parteneriat pe termen lung. Știu că orice drum nou este însoțit de riscuri, de provocări, însă scopul este să fim parteneri nu doar prin această franciză.
Descrie, într-o singură frază, acest parteneriat.
Este MAGIC atunci când business-ul întâlnește emoția.
Mai multe detalii despre franciza Saloanele Magic® (în ce constă sprijinul francizorului, care este investiția totală și taxa de franciză, profilul francizatului ideal etc.) puteți găsi în oferta de franciză disponibilă pe portalul nostru.

Articole citite

Saloanele Magic sunt pregătite să se redeschidă după ieșirea din starea de necesitate declarată de pandemia de coronavirus, de acestă dată furnizorul de franciză venind cu un concept inovativ.
“Începutul anului este de obicei un moment oportun pentru analizarea performanțelor afacerii din anul care a trecut, precum și pentru identificarea a ceea ce a marcat evoluția lanțului de epilare portughez DepilConcept” - spune proprietarul mărcii Alexandre Lourenco.
Brand-ul Semilac este prezent în 33 de țări. Francizorul este interesat acum de România! Va funcționa franciza și pe piața românească?
Dacă domeniul serviciilor de înfrumusețare te atrage, însă consideri că nu ai suficientă experiență pentru a demara o afacere proprie, franciza Saloanele Magic® poate fi o soluție.
Din aprilie 2019, DepilConcept funcționează în Serbia conform sistemului portughez de franciză. Iată un model de business de succes, care te poate inspira să dezvolți o afacere în franciză și să creezi noi oportunități și în România.
Cele mai citite

Alexandru Pintilie, fondatorul RCA-ieftin.ro (pint.ro), ne impartaseste povestea business-ului sau alaturi de un decalog extrem de util pentru antreprenorii aflati la inceput de drum.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Ice and Roll și Cake and Roll este unul dintre cele mai versatile concepte de franciză, care asigură profitabilitatea afacerii prin garantarea unei locații personalizate și calitatea excepțională a produselor
Franciza Stația RomBeer, un concept nou și una dintre cele mai bune investiții dacă vrei să ai o afacere, a început anul în forță, cu deschiderea de noi locații
Dacă asociezi francizele cu termenul de afaceri, atunci ești pe drumul cel bun. Merită să cunoști în detaliu ceea ce înseamnă o franciză deoarece aceasta poate fi modalitatea potrivită pentru tine de a conduce o afacere.
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca