Stomatologia viitorului, în franciză
“Conceptul oferit de noi va deveni cea mai profitabilă afacere din domeniu, cu o margine de profit de până la 20% și o cifră de afaceri de peste un million de euro pe an, cu o investiție mică. În România, piața stomatologică nu este încă formată și va crește considerabil în următorii ani. Conceptul nostru nu doar că este revoluționar, ci rezolvă și una dintre cele mai mari probleme ale oamenilor: frica de durere. Ceea ce oferim, astăzi, viitorilor noștri parteneri, este formula stomatologică a viitorului “, a declarat Ștefan Obreja, CEO Life Dental Spa.
Ștefan Obreja apreciază că acest model de afacere curajoasă a generat creșteri spectaculoase ale cifrei de afaceri. “Conceptul este cu totul nou și deosebit de ceea ce știu românii că însemnă un cabinet stomatologic. Noi oferim accesul la o stomatologie mai blândă, în care pacienții sunt tratați fără durere, în care se folosesc doar materiale biocompatibile pentru corpul uman, iar abordarea este holistică. Credem că vizita la dentist trebuie să fie una relaxantă. Deviza noastră este: Tratăm oameni, nu doar dinți !", a precizat acesta.
La rândul său, Dr. Cristina Obreja, fondatoarea primului Dental Spa din România și a clinicii dentare Laser, a explicat în ce constă noutatea conceptului pe care îl oferă celor interesați de franciză. “Noi promovăm conceptul de stomatologie holistică, ce include tratamente minim-invazive, utilizarea de materiale cât mai prietenoase cu organismul. Nu folosim aliaje metalice pentru reconstrucții dentare și am exclus total folosirea amalgamelor cu conținut toxic de mercur. În locul acestora, folosim rășinile compozite BPA-free și Bisfenol A-free pentru plombe, fibra de sticlă și zirconiul pentru pivoți și ceramică și zirconiu pentru coroane și fațete dentare. În plus, pentru restaurări dentare, nu folosim materiale eliberatoare de fluor”, a adăugat Dr. Cristina Obreja.
Totodată, Lifle Dental folosește stomatologia Laser, pe care o consideră ca fiind revoluționară. “Stomatologia laser este eficientă pentru tratarea cariilor dentare, fără freză, fără ace și anestezie și, ce este mai important, fără durere. Cu această tehnologie tratăm gingivita și parandontoza, cu rezultate foarte bune atât imediat, cât și pe termen lung. Odată cu apariția laserului dentar, multe dintre neajunsurile stomatologiei clasice, cum ar fi teama și disconfortul, au dispărut”, a mai spus Dr. Obreja,
Celor interesați de franciza Life Dental SPA, dar și pacienților acestora, li se oferă servicii stomatologice profesioniste și de încredere, într-un mediu relaxant, asemănător celor din centrele Spa. Conceptul, nou pentru România, a devenit popular în Occident, în special în Statele Unite. Asocierea dintre medicina dentară și diferite terapii și tratamente de relaxare aduce cu sine o nouă imagine în ceea ce privește abordarea actului medical: o viziune plăcută, interesantă și ușor acceptată de pacienți. Folosirea materialelor biocompatibile, de ultima generație, tratamentele inovative, cum este cel laser, totul este conceput astfel încât pacienții să beneficieze de servicii premium, personalizate. Mai multe despre sistemul de franciză Life Dental Spa puteți găsi în oferta disponibilă pe portalul nostru.

Articole citite

Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...