LaDoiPași - magazinul comunității
Ajunsă la peste 1.470 de unității în întreaga țară, LaDoiPași confirmă obiectivul de 2.000 de magazine până în 2023.Este un obiectiv realist, încuviințat de faptul că anul trecut, într-un context economic și social dificil, i s-au alăturat 360 de antreprenori independenți.
“2020 a fost un an incredibil de greu pentru toată lumea. A fost un an de sacrificiu pentru multe sectoare ale economiei locale. Noi am continuat să fim aproape de partenerii noștri din franciza LaDoiPași, să gasim soluții ca să trecem cu bine împreună prin această perioadă, având în vedere responsabilitatea comună de a deservi comunitățile din care facem parte. În plină pandemie, am deschis un număr record de magazine, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără încrederea antreprenorilor din rețea și fără colaborarea continuă cu echipa de Retail condusă de directorul Irinel Popescu. Rezultatele senzaționale din acest an merită sărbătorite și împărtășite, căci ele clădesc fundația dezvoltării rețelei în viitor și atingerea ambițiilor comune”, a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO Cash&Carry România, cu prilejul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași, organizată recent de METRO Cash&Carry. Și conferința dedicată antreprenorilor care fac parte din rețeaua de franciză a înregistrat o premieră, având în vedere că s-a desfășurat în mediul virtual.
Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazine poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, METRO România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât în mediul urban, cât și în cel rural. Conceptul este unul proactiv și potrivit nevoilor fiecărei comunități în parte, pentru că, pe lângă proximitate, magazinul le oferă clienților săi produsele și serviciile de care au nevoie dar și o experiență plăcută la cumpărături. În plus, francizorii și angajații lor ajung să cunoască foarte bine comunitatea din care fac parte având și sprijinul nemijlocit al unui partener puternic și de succes. Partenerii din franciză au toată libertatea în administrarea afacerii, dar beneficiază și de puterea unui brand consacrat, de consultanță în mai multe sfere de activitate și de training pentru angajați, de vizibilitate prin campaniile de comunicare derulate prin multiple canale de difuzare, de susținere financiară pentru dezvoltare, de susținere în gestiunea afacerii prin serviciile de livrare produse, de avantaje economice și diferențiere prin oferte lunare exclusive, și campanii dedicate.
„LaDoiPași este unul dintre cei mai importanți piloni de creștere pentru METRO Romania, așa că vom continua să investim ca și până acum în soluții care să susțină succesul partenerilor noștri din franciză. Vrem să opereze un business riguros, eficient, cu o sortimentație potrivită nevoilor din comunitate, oferind consumatorilor finali o cât mai plăcută experiență de cumpărare. Vom continua să ne diferențiem pe piața locală, să dezvoltăm servicii și produse dedicate antreprenorilor LaDoiPași – inclusiv marca proprie LaDoiPași, care se regăsește exclusiv în magazinele lor – pentru a ne asigura că au o afacere competitivă și clienți mulțumiți”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail METRO Cash&Carry România.
Conferința Națională de Retail a adus împreună in mediul digital, peste 1.400 de participanți, antreprenori LaDoiPași din toată țara, care au participat la sesiuni de discuții interactive despre evoluția francizei pe termen mediu și lung, despre tendințe în comerțul tradițional, dar și despre strategii de dezvoltare antreprenorială. Gala Festivă a marcat atât premierea antreprenorilor cu rezultate extraordinare în 2020, cât și a câștigătorilor celor 5 premii care constau în prezența „live” a Ambasadorului LaDoiPași, Pavel Bartos, în magazinele lor, pentru o zi de interacțiune cu clienții acestora. Totodată a fost anunțat câștigătorul Marelui Premiu LaDoiPași, premiul constând în deschiderea unui nou magazin în franciză, cu ocazia Zilei Afacerii Tale din 12 Octombrie 2021, ceea ce presupune o investiție de peste 20.000 de euro, sumă susținută de METRO Cash&Carry România.
Franciza LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, în prezent fiind lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1.470 de magazine la nivel național.
METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aproximativ 37 miliarde de euro. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.
METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
Mai multe detalii puteți găsi în Catalogul de franciză LaDoiPași postat pe portalul nostru.

Articole citite

Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași nu doar că a dovedit că poate traversa momente de criză precum cel al pandemiei, ci și că poate să se dezvolte în această conjunctură complicată
Cele mai citite

Franciza Dogu, un concept de fast-food autohton, este o oportunitate pentru cei care vor să își deschidă o afacere gastronomică de succes.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Franciza Famous Waffles, cel mai îndrăgit brand românesc care oferă delicioasele gofre, îți dă acum posibilitatea să devii partener în condiții extrem de avantajoase.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.