Adrian Ariciu, Director General METRO Cash&Carry România / În plină pandemie, am deschis un număr record de magazine, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără încrederea antreprenorilor din rețea și fără colaborarea continuă cu echipa de Retail
Miercuri
14.04.2021
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
 

Ajunsă la peste 1.470 de unității în întreaga țară, LaDoiPași confirmă obiectivul de 2.000 de magazine până în 2023.Este un obiectiv realist, încuviințat de faptul că anul trecut, într-un context economic și social dificil, i s-au alăturat 360 de antreprenori independenți.

2020 a fost un an incredibil de greu pentru toată lumea. A fost un an de sacrificiu pentru multe sectoare ale economiei locale. Noi am continuat să fim aproape de partenerii noștri din franciza LaDoiPași, să gasim soluții ca să trecem cu bine împreună prin această perioadă, având în vedere responsabilitatea comună de a deservi comunitățile din care facem parte. În plină pandemie, am deschis un număr record de magazine, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără încrederea antreprenorilor din rețea și fără colaborarea continuă cu echipa de Retail condusă de directorul Irinel Popescu. Rezultatele senzaționale din acest an merită sărbătorite și împărtășite, căci ele clădesc fundația dezvoltării rețelei în viitor și atingerea ambițiilor  comune”, a declarat Adrian Ariciu, Director General METRO Cash&Carry România, cu prilejul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași, organizată recent de METRO Cash&Carry. Și conferința dedicată antreprenorilor care fac parte din rețeaua de franciză a înregistrat o premieră,  având în vedere că s-a desfășurat în mediul virtual.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazine poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest, METRO România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât în mediul urban, cât și în cel rural. Conceptul este unul proactiv și potrivit nevoilor fiecărei comunități în parte, pentru că, pe lângă proximitate, magazinul le oferă clienților săi produsele și serviciile de care au nevoie dar și o experiență plăcută la cumpărături. În plus, francizorii și angajații lor ajung să cunoască foarte bine comunitatea din care fac parte având și sprijinul nemijlocit al unui partener puternic și de succes. Partenerii din franciză au toată libertatea în administrarea afacerii, dar beneficiază și de puterea unui brand consacrat, de consultanță în mai multe sfere de activitate și de training pentru angajați, de vizibilitate prin campaniile de comunicare derulate prin multiple canale de difuzare, de susținere financiară pentru dezvoltare, de susținere în gestiunea afacerii prin serviciile de livrare produse, de avantaje economice și diferențiere prin oferte lunare exclusive, și campanii dedicate.

LaDoiPași este unul dintre cei mai importanți piloni de creștere pentru METRO Romania, așa că vom continua să investim ca și până acum în soluții care să susțină succesul partenerilor noștri din franciză. Vrem să opereze un business riguros, eficient, cu o sortimentație potrivită nevoilor din comunitate, oferind consumatorilor finali o cât mai plăcută experiență de cumpărare. Vom continua să ne diferențiem pe piața locală, să dezvoltăm servicii și produse dedicate antreprenorilor LaDoiPași – inclusiv marca proprie LaDoiPași, care se regăsește exclusiv în magazinele lor – pentru a ne asigura că au o afacere competitivă și clienți mulțumiți”, a declarat Irinel Popescu, Director Retail METRO Cash&Carry România.

Conferința Națională de Retail a adus împreună in mediul digital, peste 1.400 de participanți, antreprenori LaDoiPași din toată țara, care au participat la sesiuni de discuții interactive despre evoluția francizei pe termen mediu și lung, despre tendințe în comerțul tradițional, dar și despre strategii de dezvoltare antreprenorială. Gala Festivă a marcat atât premierea antreprenorilor cu rezultate extraordinare în 2020, cât și a câștigătorilor celor 5 premii care constau în prezența „live” a Ambasadorului LaDoiPași, Pavel Bartos, în magazinele lor, pentru o zi de interacțiune cu clienții acestora. Totodată a fost anunțat câștigătorul Marelui Premiu LaDoiPași, premiul constând în deschiderea unui nou magazin în franciză, cu ocazia Zilei Afacerii Tale din 12 Octombrie 2021, ceea ce presupune o investiție de peste 20.000 de euro, sumă susținută de METRO Cash&Carry România.

Franciza LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, în prezent fiind lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de peste 1.470 de magazine la nivel național.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aproximativ 37 miliarde de euro. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Mai multe detalii puteți găsi în Catalogul de franciză LaDoiPași postat pe portalul nostru.

 


LaDoiPași, lider național al magazinelor de proximitate în regim de franciză / Până în 2023, rețeaua va avea 2000 de magazine la nivel național, cu peste 500 mai multe decât în prezent
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015