Lider în extindere și cu noi produse
Franciza Imprinto a depășit 50 de locații, ultimele două fiind în incinta Vulcan Value Centre din București și în centrul comercial Mercur din Alba Iulia. Totodată, având drept țintă permanentă diversificarea ofertei, Imprinto a adăugat produse noi, respectiv cutii de lemn personalizate, pentru sticle de vin și - având în vedere sfârșitul anului școlar - cupe, medalii, trofee și cocarde.
Peste 50 de locații și expansiunea continuă
Cu aproape trei decenii de activitate în spate, compania Trodat SRL a trecut printr-un vast process de rebranding, din 2015 devenind Imprinto – un lanț de magazine cu o importantă dezvoltare la nivel național. În prezent, sistemul are 42 de locații proprii în București, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Baia Mare, Alba Iulia, etc, dar și 10 în franciză, în Capitală, dar și în localități cum ar fi Timișoara, Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea sau Tulcea.
Sistemul de franciză caută noi parteneri
Brandul Imprinto, care constă în producerea de ștampile și în personalizarea unei mari game de produse, cum ar fi tricouri, căni, ecusoane etc, este unul accesibil pentru partenerii de franciză. Șerban Moisa, proprietarul francizei, consideră că partenerii trebuie să fie unii cărăra să le pese și să se dedice activității. Totodată, Moisa este convins că afacerea este de viitor și că sistemul de francizare este benefic creșterii numărului de magazine.
De la noii parteneri, conducerea companiei așteaptă ca aceștia să realizeze cât de bine este poziționată marca pe piața națională, să o promoveze în aria lor de acoperire și să fie convinși că vor avea același succes pe care îl au colegii lor din locațiile existente. O experiență minimă în antreprenoriat sau în managementul unei firme constituie un plus și un argument suplimentar în vederea scalării rapide a afacerii.
Pentru a deveni parteneri Imprinto, investiția este cuprinsă între 25.000 și 30.000 de euro. Diferența între cele două sume este determinată de tipul locației și de suprafața acesteia. Un magazin tipic are aproximativ 25-30 de metri pătrați și poate fi amplasat pe străzi aglomerate, în centre sau galerii comerciale. Apoi, poate fi vorba despre o insula de 12-14 metri pătrați.
În afară de locație, costurile sunt determinate de confecționarea moblilierului, de kiturile de producție, cum ar fi imprimante, prese, ghilotine sau laser.
Cei interesați trebuie să știe că redevența reprezintă 4% din cifra lunară de afaceri, la care se adaugă TVA. Taxa de marketing este doar 1% din cifra de afaceri lunară, la care se adaugă TVA.
Imprinto înseamnă susținere permanentă
Pentru cei care vor să înceapă o nouă activitate, franciza Imprinto le oferă mai multe avantaje, printre care asistența în selecția și contractarea celei mai bune locații din localitate. În plus, vor avea acces la achiziții prin departamentul de specialitate, având astfel acces la cele mai mici prețuri de furnizare și pentru gestionarea stocurilor. Imprinto își dezvoltă permanent oferta și susține campanii de promovare regionale și naționale în mediul online și ofline, pentru a avea mereu noi clienți. Desigur, francizorul va beneficia de o asistență continua.
Din experiența de până acum, profitul apare din a doua sau a treia lună de la deschiderea noului magazin, iar investiția este recuperată în aproximativ doi-trei ani.
Business Card Imprinto
Imprinto este lider național al pieței de retail pentru obiecte personalizate și ștampile
În mai multe localități ale țării, sunt deschise 42 de locații proprii și 10 în franciză
Investiția inițială se ridică la 25.000-30.000 de euro
Profitul apare din a doua sau a treia lună, iar investiția este recuperată după doi-trei ani

Articole citite

MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Franciza Imprinto, cea mai importantă din România în domeniul ei de activitate, își continuă expansiunea și pune la dispoziția partenerilor echipamente de ultimă oră.
Franciza Imprinto, leader al pieței românești de retail pentru obiecte personalizate și ștampile, își extinde sistemul și caută noi parteneri la nivel național
Cele mai citite

Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Jump Planet, parcul de divertisment cu trambuline proiectate în Polonia, oferă sistemul de franciză și în România.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj