Lider în extindere și cu noi produse

Franciza Imprinto este una profitabilă / Franciza și-a dovedit rentabilitatea, profitul putând apărea după două-trei luni
Luni
05.07.2021
Liderul pieței de retail din România pentru obiecte personalizate și ștampile, franciza Imprinto, se extinde și oferă produse noi.
 

Franciza Imprinto a depășit 50 de locații, ultimele două fiind în incinta Vulcan Value Centre din București și în centrul comercial Mercur din Alba Iulia. Totodată, având drept țintă permanentă diversificarea ofertei, Imprinto a adăugat produse noi, respectiv cutii de lemn personalizate, pentru sticle de vin și - având în vedere sfârșitul anului școlar - cupe, medalii, trofee și cocarde.

Peste 50 de locații și expansiunea continuă

Cu aproape trei decenii de activitate în spate, compania Trodat SRL a trecut printr-un vast process de rebranding, din 2015 devenind Imprinto – un lanț de magazine cu o importantă dezvoltare la nivel național. În prezent, sistemul are 42 de locații proprii în București, Brașov, Cluj, Iași, Constanța, Baia Mare, Alba Iulia, etc, dar și 10 în franciză, în Capitală, dar și în localități cum ar fi Timișoara, Craiova, Tg. Jiu, Arad, Oradea sau Tulcea.

Sistemul de franciză caută noi parteneri

Brandul Imprinto, care constă în producerea de ștampile și în personalizarea unei mari game de produse, cum ar fi tricouri, căni, ecusoane etc, este unul accesibil pentru partenerii de franciză. Șerban Moisa, proprietarul francizei, consideră că partenerii trebuie să fie unii cărăra să le pese și să se dedice activității. Totodată, Moisa este convins că afacerea este de viitor și că sistemul de francizare este benefic creșterii numărului de magazine.

De la noii parteneri, conducerea companiei așteaptă ca aceștia să realizeze cât de bine este poziționată marca pe piața națională, să o promoveze în aria lor de acoperire și să fie convinși că vor avea același succes pe care îl au colegii lor din locațiile existente. O experiență minimă în antreprenoriat sau în managementul unei firme constituie un plus și un argument suplimentar în vederea scalării rapide a afacerii.

Pentru a deveni parteneri Imprinto, investiția este cuprinsă între 25.000 și 30.000 de euro. Diferența între cele două sume este determinată de tipul locației și de suprafața acesteia. Un magazin tipic are aproximativ 25-30 de metri pătrați și poate fi amplasat pe străzi aglomerate, în centre sau galerii comerciale. Apoi, poate fi vorba despre o insula de 12-14 metri pătrați.

În afară de locație, costurile sunt determinate de confecționarea moblilierului, de kiturile de producție, cum ar fi imprimante, prese, ghilotine sau laser.

Cei interesați trebuie să știe că redevența reprezintă 4% din cifra lunară de afaceri, la care se adaugă TVA. Taxa de marketing este doar 1% din cifra de afaceri lunară, la care se adaugă TVA.

Imprinto înseamnă susținere permanentă

Pentru cei care vor să înceapă o nouă activitate, franciza Imprinto le oferă mai multe avantaje, printre care asistența în selecția și contractarea celei mai bune locații din localitate. În plus, vor avea acces la achiziții prin departamentul de specialitate, având astfel acces la cele mai mici prețuri de furnizare și pentru gestionarea stocurilor. Imprinto își dezvoltă permanent oferta și susține campanii de promovare regionale și naționale în mediul online și ofline, pentru a avea mereu noi clienți. Desigur, francizorul va beneficia de o asistență continua.

Din experiența de până acum, profitul apare din a doua sau a treia lună de la deschiderea noului magazin, iar investiția este recuperată în aproximativ doi-trei ani.

Business Card Imprinto

Imprinto este lider național al pieței de retail pentru obiecte personalizate și ștampile

În mai multe localități ale țării, sunt deschise 42 de locații proprii și 10 în franciză

Investiția inițială se ridică la 25.000-30.000 de euro

Profitul apare din a doua sau a treia lună, iar investiția este recuperată după doi-trei ani


Avantajele francizei, contactul permanent cu partenerii / Începând de la primii pași și apoi pe tot parcursul derulării afacerii, francizorul este permanent alături de membrii sistemului
Ștefan Pricop
Business Development Manager