IWG se extinde în Europa
IWG, sub mărcile Regus și Spaces, în cooperare cu partenerul său de franciză L&L Club, se extinde cu cinci noi sucursale. Evenimentul are loc într-un moment în care companiile din întreaga lume se gândesc la modalități de a-și reduce costurile de operare. Birourile comune pot fi o soluție.
„Modelul de franciză oferă partenerilor noștri șansa de a investi într-o afacere cu randament ridicat, datorită know-how-ului de piață pe care îl pot combina cu cunoștințele lor locale”, spune Michał Dorszewski, director de franciză IWG pentru Europa Centrală și de Est. Compania caută parteneri de franciză care să profite de cererea în creștere pentru spații de lucru flexibile. Ca parte a noului său program, IWG oferă o infrastructură cuprinzătoare pentru a sprijini francizații pe tot parcursul parteneriatului, inclusiv exclusivitatea teritorială.
Costul deschiderii birourilor, în cooperare cu IWG, depinde în principal de marca aleasă de francizat, de dimensiunea spațiului închiriat și de prețul de închiriere din oraș. Potrivit estimărilor lui Michał Dorszewski, suma aproximativă este de aproximativ 300.000 de euro. Investiția include o taxă de franciză de aproximativ 30.000 și alte costuri asociate cu deschiderea acesteia, care se ridică la aproximativ 265.000 de euro.
Tehnologie și marketing
„Soluțiile tehnologice pe care le folosim includ module CRM, vânzări, administrare și instruire. Datorită acestora, partenerul de franciză poate crea oferte și contracte, poate gestiona contracte, plăți și poate vinde servicii suplimentare din momentul deschiderii centrului. Aceste module sunt, de asemenea, integrate cu aplicația client, permițându-le să își gestioneze contractele sau să rezerve săli de conferințe în mod continuu. Acestea sunt soluții cheie, care automatizează toate procesele necesare, permițând francizaților noștri să economisească timp și să se concentreze asupra elementelor cheie ale afacerii”, explică directorul de franciză IWG.
Înainte de a deschide biroul, francizatul primește un pachet de instrucțiuni de operare, iar un vânzător cu experiență este la dispoziția sa după începerea afacerii. Împreună cu acesta, francizatul analizează indicatorii de activitate și lucrează la dezvoltarea optimă a centrului. O parte a sprijinului pe care francizorul îl oferă partenerilor săi este suportul de marketing. Francizorul promovează centrele de franciză prin toate canalele sale de comunicare, le plasează pe lista birourilor operate de call center și oferă partenerului acces la toate materialele de marketing pe care le poate adapta nevoilor sale.
Business Card IWG
IWG este lider mondial în spații de lucru flexible și co-working
Unități personalizate - 3.400 de locații, 120 de țări și 1.100 de metropole și orașe.
Unități în franciză - peste 25 de francizați în 18 țări, cu peste 300 de birouri
Articole citite
De ce segmentul spațiilor de lucru flexibile reprezintă o investiție ideală pentru francizați?
În acest an, se împlinesc cinci ani de când subsidiara românească a master francizei RE/MAX a fost preluată de actualul management.
RE/MAX, numărul 1 în imobiliare la nivel mondial, își impune profesionalismul și în România. Pentru că lucrurile nu trebuie făcute după ureche …
Vrei să te alături profesioniștilor RE/MAX? Nimic mai simplu. Află care este calea pentru a dezvolta un business de succes în domeniul imobiliar chiar de la Razvan Cuc, Președinte RE/MAX România.
Popularitatea birourilor în sistem co-working crește de la zi la zi, fapt demonstrat de IWG care a deschis 156 de noi unități în 34 de țări, în prima jumătate a anului 2019. Cine este IWG?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.