Parte a rețelei globale / Grupul IWG operează în prezent în 56 de locații din Europa Centrală și de Est
Luni
25.10.2021
Cel mai mare operator de spații de lucru flexible și co-working din lume, International Workplace Group (IWG), caută noi fracizați în Europa Centrală și de Est
 

IWG, sub mărcile Regus și Spaces, în cooperare cu partenerul său de franciză L&L Club, se extinde cu cinci noi sucursale. Evenimentul are loc într-un moment în care companiile din întreaga lume se gândesc la modalități de a-și reduce costurile de operare. Birourile comune pot fi o soluție.

Modelul de franciză oferă partenerilor noștri șansa de a investi într-o afacere cu randament ridicat, datorită know-how-ului de piață pe care îl pot combina cu cunoștințele lor locale”, spune Michał Dorszewski, director de franciză IWG pentru Europa Centrală și de Est. Compania caută parteneri de franciză care să profite de cererea în creștere pentru spații de lucru flexibile. Ca parte a noului său program, IWG oferă o infrastructură cuprinzătoare pentru a sprijini francizații pe tot parcursul parteneriatului, inclusiv exclusivitatea teritorială.

Costul deschiderii birourilor, în cooperare cu IWG, depinde în principal de marca aleasă de francizat, de dimensiunea spațiului închiriat și de prețul de închiriere din oraș. Potrivit estimărilor lui Michał Dorszewski, suma aproximativă este de aproximativ 300.000 de euro. Investiția include o taxă de franciză de aproximativ 30.000 și alte costuri asociate cu deschiderea acesteia, care se ridică la aproximativ 265.000 de euro.

Tehnologie și marketing

Soluțiile tehnologice pe care le folosim includ module CRM, vânzări, administrare și instruire. Datorită acestora, partenerul de franciză poate crea oferte și contracte, poate gestiona contracte, plăți și poate vinde servicii suplimentare din momentul deschiderii centrului. Aceste module sunt, de asemenea, integrate cu aplicația client, permițându-le să își gestioneze contractele sau să rezerve săli de conferințe în mod continuu. Acestea sunt soluții cheie, care automatizează toate procesele necesare, permițând francizaților noștri să economisească timp și să se concentreze asupra elementelor cheie ale afacerii”, explică directorul de franciză IWG.

Înainte de a deschide biroul, francizatul primește un pachet de instrucțiuni de operare, iar un vânzător cu experiență este la dispoziția sa după începerea afacerii. Împreună cu acesta, francizatul analizează indicatorii de activitate și lucrează la dezvoltarea optimă a centrului. O parte a sprijinului pe care francizorul îl oferă partenerilor săi este suportul de marketing. Francizorul promovează centrele de franciză prin toate canalele sale de comunicare, le plasează pe lista birourilor operate de call center și oferă partenerului acces la toate materialele de marketing pe care le poate adapta nevoilor sale.

Business Card IWG

IWG este lider mondial în spații de lucru flexible și co-working

Unități personalizate - 3.400 de locații, 120 de țări și 1.100 de metropole și orașe.

Unități în franciză - peste 25 de francizați în 18 țări, cu peste 300 de birouri


Bani pentru know-how / IWG folosește taxele lunare primite de la partenerii de franciză pentru a utiliza soluții tehnologice de ultimă oră, precum și pentru marketing
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum