Concept de înfrumusețare în ascensiune
DepilConcept este pe piață de mai bine de 10 ani, iar astăzi, sub acest brand, în întreaga lume operează peste 170 de centre, iar compania lucrează activ la extinderea rețelei de franciză. Amintește-ne cum a început totul.
“Am intrat în afacere în 2005, odată cu lansarea unui alt concept - BodyConcept, un centru care oferea o gamă mai largă de tratamente de înfrumusețare. Ne-am dat seama că cererea pentru servicii de epilare este foarte mare și că piața se adaptează rapid la această cerere. Am văzut că trebuie să ne concentrăm pe acest serviciu cât mai curând posibil, am creat DepilConcept și ne-am specializat în tratamente de epilare și fototerapie”, spune Alexandre Lourenço.
“Prima filială a fost deschisă în 2008 în Portugalia și este interesant că am oferit o franciză încă de la început. De fapt, unii dintre beneficiarii francizei BodyConcept au fost, de asemenea, interesați de DepilConcept, deoarece era completare excelentă la serviciile cosmetice existente. La doar doi ani de la deschiderea primei sucursale, eram deja al doilea cel mai mare brand de pe piața portugheză. Sincer să fiu, aceasta este o treabă foarte simplă și ușoară. Este perfect pentru persoanele care doresc să-și înceapă propria afacere, să treacă din lumea corporativă la antreprenoriat și să obțină independență financiară”, a adăugat Lourenço.
În ce moment ați început să vă gândiți să intrați pe piețele externe?
”Odată, în timpul șederii în Polonia, am observat că oamenii de acolo au mare grijă de imaginea lor și sunt atenți la felul în care arată. M-am gândit imediat - aceasta ar fi o piață grozavă pentru noi. Am adunat informațiile necesare, am cercetat piața, concurența și chiar francizorii care făceau deja afaceri în Polonia. M-am adresat direct mai multor antreprenori. Cei doi erau interesați așa că le-am trimis contracte. Acești oameni de astăzi sunt beneficiarii noștri ai francizei master care au reușit să dezvolte o rețea de peste 50 de centre în toată Polonia.
După aceea, ne-am propus să explorăm alte piețe. Strategia de dezvoltare inițială a inclus țări precum Finlanda, Țările de Jos și Grecia. Această strategie, însă, s-a schimbat de-a lungul anilor. Am crescut în Polonia, am început o afacere în Cehia. Am transferat conceptul și în Brazilia, deoarece acolo se vorbește portugheza. Cu toate acestea, ne-am dat seama că, deși vorbim aceeași limbă, diferențele culturale și de afaceri erau uriașe. De aceea, ne-am reîntors atenția pe piețele europene”, a explicat proprietarul DepilConcept.
DepilConcept a dovedit că se descurcă grozav în Europa de Est. Care este „secretul”?
“Aceasta este, de fapt, o parte din noua noastră strategie. Ideea este să începem cu țări nu atât de mari și să creștem până să devenim marca europeană lider în domeniul epilarii. Atunci va fi, cu siguranță, mai sigur că piețele mai mari, precum Germania, vor adopta modelul nostru de afaceri.
În prezent, ne concentrăm pe România, Ungaria, Austria și Marea Britanie. Chiar cred că, în timp, am putea reuși în țări puternice din punct de vedere economic, precum Germania, Franța sau Marea Britanie. De exemplu, Marea Britanie este, de asemenea, o piață extrem de multiculturală și credem că ne-ar beneficia în multe moduri diferite”, a adăugat acesta.
Cine ar fi candidatul ideal pentru franciza DepilConcept?
“Pe scurt, candidatul ideal este un investitor cu ceva experiență în afaceri, de preferat cu experiență în franciză. De exemplu, am avut odată un beneficiar al master francizei, care avea suficient capital și iubea conceptul nostru, dar nu îi păsa prea mult de afacere. Pur și simplu, nu este suficient să ai bani. Căutăm parteneri cu experiență, care știu deja să conducă o afacere. Ei nu trebuie să aibă experiență din această industrie, deoarece vor învăța totul în timpul instruirii. Este mai mult vorba despre atitudinea lor față de muncă, voința și disponibilitatea de a se dedica cu adevărat muncii” a explicat Alexandre Lourenço.
S-a schimbat ceva de când a izbucnit pandemia?
“Sincer, nu a trebuit să schimbăm nimic - cu excepția, desigur, faptului că am introdus proceduri suplimentare pentru Covid-19. De altfel, DepilConcept necesită un spațiu relativ mic, de aproximativ 50 de metri pătrați. Are recepție și două cabine. Doar doi clienți pot rămâne în centru în același timp. Fiecare tratament este programat din timp.
Anul trecut a fost dificil, însă, anul acesta vânzările sunt în creștere. Nu ne așteptam la asta, dar toate centrele noastre înregistrează o creștere a vânzărilor de servicii față de perioada anterioară pandemiei”, a mai spus acesta.
Cum se va dezvolta rețeaua de franciză?
“Noile master francize au fost vândute pentru trei piețe: Irlanda, Republica Cehă și Slovacia. Contractele au fost semnate anul trecut. Cu toate acestea, în anul de izolare , când centrele se închideau ocazional, era dificil să începi noi afaceri. Acum totul este gata și plănuim să mergem în locațiile menționate. Tot ce este nevoie este ca personalul să fac[ pregătirea, iar francizații pot începe să lucreze.
Suntem îngrijorați, însă, de noile anunțuri de posibile închideri, așa că este posibil să fim nevoiți să amânăm instruirea până în ianuarie anul viitor. Dar insistăm cu toții să deschidem noi centre.
Încă se deschid noi filiale pe piețele în care activăm deja, în Polonia, Serbia și Portugalia. Cred că o serie de centre se vor deschide în anul următor. De exemplu, 10 noi sucursale vor fi deschise în Portugalia în următoarele trei luni - o realizare complet nouă pentru noi.
Serbia este o piață mai mică, dar ne așteptăm să se mai deschidă unul sau două centre. Și în Polonia, obiectivul meu personal este să deschid 90 de unități noi în următorii doi ani.
În plus, anul viitor vrem să intrăm în cel puțin două dintre cele patru piețe care sunt în prezent în atenția noastră. Prin urmare, putem spune că deja căutăm în mod activ beneficiari de master francize în România, Ungaria, Austria și Marea Britanie”, a conchis antreprenorul.
Business Card DepilConcept
• DepilConcept este o rețea internațională de clinici de fotoepilare cu o dezvoltare rapidă
• Unități în fraciză în întreaga lume: peste 170
Sprijin pentru francizat:
• Instruire inițială certificată tehnică, comercială și de management.
• Plan de formare continuă.
• Urmărirea operațională periodică.
• Vizite periodice la sediul principal al francizatului.
• Convenția anuală a mărcii.
• Asistență constantă prin telefon și e-mail.
Cerințe de rețea:
Dimensiunea și locația magazinului: 60 mp până la 100 mp minim - magazin de stradă, cu parcare și repere din apropiere (bănci, poștă, servicii etc.).
Durata contractului: 10 ani (reînnoibil).
Articole citite
Pielea este reflexul bunăstării tale interioare și exterioare, iar dacă atrage privirea, asta este datorită DepilConcept.
Din aprilie 2019, DepilConcept funcționează în Serbia conform sistemului portughez de franciză. Iată un model de business de succes, care te poate inspira să dezvolți o afacere în franciză și să creezi noi oportunități și în România.
Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.
Deși în sectorul cosmetic, antreprenorii sunt de regulă femei, și bărbații își găsesc loc în această industrie.
La nivel internațional, este binecunoscut succesul de care se bucură brand-urile BodyConcept si DepilConcept. Din interviul acordat de Alexandre Duque Lourenco, vom afla secretul succesului acestor francize.
Cele mai citite
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 24-26 octombrie a.c., la Palatul Culturii din capitala Poloniei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Un nou tip de educație pentru viitor a copiilor din România este oferit de compania Edukido, care caută atât un master francizor, cât și parteneri individuali.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca