Afacere internațională în plină dezvoltare

Nomasvello se extinde / Cea mai importantă franciză din lume pe segmentul de înfrumusețare se extinde în România
Marţi
01.02.2022
Franciză cu renume internațional, Nomasvello (No+Vello) are cel puțin un salon de înfrumusețare în multe dintre orașe și se dezvoltă în continuare.
 

Brandul Nomasvello (No+Vello), Numarul 1 in Lume in tratamentele de Epilare Definitivă și Terapii Faciale cu Laser și IPL (lumină intens pulsată) este prezent în majoritatea orașelor din țară cu cel puțin un salon de înfrumusețare. În Capitală sunt 15 saloane, iar alte 22 funcționează în orașe cum ar fi Alba Iulia, Arad, Bacău, Braila, Brașov, București, Buzău, Cluj, Constanța, Craiova, Făgăraș, Făticeni, Iași, Mureș, Pitești, Sibiu, Timișoara și Tulcea.

Extindere rapidă la nivel național și internațional

La nivel internațional, brandul No+vello numără peste 600 centre, deschise în 12 țări de pe trei continente.Centrele sunt specializate în epilare definitivă și asigură servicii customizate, de nișă, cu rezultate vizibile chiar după prima ședință.

Dana Vlăscianu, Master Francizor Nomasvello în România, ne-a dezvăluit cum a reușit extinderea rapidă în sistem de franciză: “Nomasvello este o franciză internațională, ce a luat naștere în anul 2007, în Spania.  În 2010 a apărut în România și încă de atunci am deschis centre Nomasvello atât în București, cât și în orașele din țară. Noi suntem specialiști în epilare definitivă. Efectuăm tratamentele de epilare definitivă atât cu tehnologia Laser, cât și cu tehnologia IPL. Pe lângă aceste tratamente de epilare definitivă, avem și tratamente faciale și corporale, astfel încât putem oferi clienților o gamă mai largă de servicii, servicii unisex, la un preț avantajos.  Astfel, experiența de peste 15 ani în domeniu și piața în continuă creștere a serviciilor de epilare definitivă ne-a ajutat să ne dezvoltăm la nivel național”, spune Dana Vlăscianu.

Afacere “la cheie”, ușor de implementat

 Franciza No+Vello asigură o afacere ”la cheie” ușor de implementat, iar costul ei pornește de la 42 000 eur+tva. În această sumă intră: echiparea completă a salonului cu echipamente de  lucru de ultimă generație No+Vello și cu produse profesionale proprii, atât pentru efectuarea tratamentelor, dar și pentru revânzare către clienți; mobilierul pentru recepție și cabinet; know-how-ul, manualele, uniformele pentru angajați și training-ul de specialitate; mententanță și suport tehnic pe toata durata contractuală; promovare locală și națională; colantarea exterioară a spațiului, precum și materiale marketing pentru promovarea serviciilor;  suport permanent în gestionarea afacerii, plus auditare și consiliere de business; servicii clienți, atât direct cu francizatul și cu angajații, cât și direct cu clienții, pe site-ul oficial; software pentru efectuarea programarilor, istoric vânzări și încasări; pagini dedicate pe site și în Social Media, precum și posibilitatea efectuării programărilor online; mix complet de marketing național, pentru promovarea și endorsarea serviciilor.

Practic, orice persoană care dorește să se alăture rețelei No+vello în calitate de francizat are nevoie doar de bugetul necesar, de un spatiu (ales de comun acord cu francizorul) și de minimum 2 angajate, pentru ca, în maxim o lună de la plata francizei, să poată începe propria sa afacere în domeniu.

Ce spun francizații Nomasvello Romania

Monica Nicolae s-a alăturat recent echipei de francizați No+vello, in calitate de manager al salonului Nomasvello Veranda: “Am ales să deschid un salon de înfrumusețare, pentru că lucrez de mai bine de 6 ani în domeniul beauty, sunt îndrăgostită de acest domeniu și este o afacere ideală pentru orice femeie. A contat că Nomasvello este numărul 1 internațional pe epilare definitivă. Chiar eu am testat eficiența tratamentelor pe propria piele. Este o franciză care oferă consultanță și suport. În plus, domeniul epilării definitive este în continuă creștere.”

Aurelia Vlăscianu coordonează, din 2020, centrul Nomasvello Drumul Taberei, deschizând un salon chiar în timpul pandemiei: Mă bucur foarte mult că am avut curajul ca în pandemie să deschid acest salon de înfrumusețare! Oricine dorește să devină antreprenor trebuie, în primul rând, să aibă curajul de a porni afacerea, indiferent de ce probleme sunt la nivel național sau internațional. Trebuie să găsești metodele prin care să poți dezvolta, lună de lună, an de an, jobul pe care l-ai pornit, prin muncă, implicare și servicii profesionale.”, a declarat Aurelia Vlăscianu.

Alina Badea este managerul Nomasvello Făgăraș, centru care a împlinit, recent, un an de activitate, fiind deschis tot în perioada pandemiei. “Ne diferențiem prin reputația brandului și prin faptul că acesta există pe piață de peste 15 ani. Într-un domeniu în continuă dezvoltare, Nomasvello a reușit să crească și să se dezvolte rapid, ajungând în acest moment să fie un brand de renume internațional, lider pe piața de profil. Toate aceste lucruri ne ajută să ajungem mai ușor la clienți, care au o mai mare încredere în brandurile consacrate. În plus, tehnologia folosită, precum și faptul că avem propriile produse dermato-cosmetice, fac diferența între brandul Nomasvello și altele similare.”, consideră Alina Badea.

Francizele reprezintă o bună oportunitate de investiție pentru oricine dorește să urmeze calea antreprenoriatului cu riscuri minime.  Nomasvello poate fi o afacere ideală pentru tine, dacă te pasionează domeniul sănătății și al frumuseții.

Business Card Nomasvello

No+Vello este un brand internațional, desemnat drept franciza numarul 1 în lume pe segmentul de înfrumusețare

Unități în franciză: Peste 600, deschise în 12 țări de pe 3 continente

Investiție totală, așteptări: Buget total estimat – 60.000 de euro + TVA; costul francizei - 42.000 de euro + TVA; cheltuieli one-time – cca. 5.000 de euro; susținerea business-ului pentru primele luni – cca. 10.000 de euro;


Dana Vlăscianu, Master Francizor Nomasvello în România / Experiența de peste 15 ani în domeniu și piața în continuă creștere a serviciilor de epilare definitivă ne-a ajutat să ne dezvoltăm la nivel național
Ștefan Pricop
Business Development Manager