Afacere la cheie, confirmată la nivel mondial

Brandul Nomasvello (No+Vello), care conduce topul mondial în Epilare Definitivă cu Laser și IPL (Conform datelor publicate de Franquicia Directa - Europe Top 500), este o franciză de succes, prezentă în majoritatea orașelor din România cu cel puțin un salon de înfrumusețare. Astăzi, regăsim saloane Nomasvello atât în București, cât și în orașe precum Alba Iulia, Arad, Brăila, Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Făgăraș, Mureș, Pitești, Sibiu, Timișoara și Tulcea.
Dana Vlăscianu, Master Francizor Nomasvello în România, ne-a dezvăluit că planurile de extindere ale rețelei cuprind majoritatea orașelor din țară, deoarece serviciile de epilare definitiva sunt din ce în ce mai solicitate de către români, inclusiv în orașele sub 50 000 de locuitori. În plus, antreprenorii la început de drum sunt atrași de rentabilitatea ridicată a acestui business, care poate genera un profit lunar estimat de până la 10.000 de euro.
Franciza no+vello se adresează atât investitorilor care doresc sa obțină un venit pasiv, cât și persoanelor care vor să lucreze pentru propria companie și să devină, astfel, self-employed. O franciză este un ajutor în plus pentru cei care nu au experiență de business și care își doresc o afacere la cheie, ușor de implementat și cu o recuperare rapidă a investiției.
Avantaje competitive
Brandul no+vello se diferențiază față de alte saloane de epilare definitivă prin faptul că este specializat pe această nișă de beauty, în care activează încă din 2007. Esențială este imaginea brandului la nivel internațional, aceasta fiind ilustradă de cele peste 600 de centre, deschise în 12 țări, de pe trei continente.
”Experiența de peste 15 ani în domeniu și piața în continuă creștere a serviciilor de epilare definitivă ne-a ajutat să fim într-o continuă dezvoltare la nivel național, căci românii apelează la specialiști atunci când au o problemă, doar în ei au încredere”, precizează Dana Vlăscianu.
În business-ul no+vello, tot know-how-ul francizei-mamă din Spania este transferat către fiecare manager și terapeut care activează în saloane. Totodată, clienții sunt pe primul loc, ei primind gratuit consultanța specifică primei vizite la salon, aceasta constând în testarea epilării definitive, într-o diagnoză facială cu lampa cu ultraviolete și un plan de tratament personalizat.
Toți clientii interesați de serviciile no+vello le pot testa pe propria piele, pentru a se convinge de eficiența lor și de profesionalismul echipei, care lucrează cu protocoale realizate de medici dermatologi și care au la bază un training riguros în domeniu.
”Serviciile noastre întrețin atât frumusețea, cât și sănătatea clienților, care ne recomandă mai departe, pentru că tratăm cu succes probleme precum pilozitatea în exces, foliculita, dar și riduri, pete, acnee”, a completat Dana Vlăscianu, Master Francizorul no+vello în România.
Profilul francizaților de succes no+vello
Francizatii din rețeaua no+vello sunt persoane de toate vârstele, pasionate de domeniul frumuseții, care sunt implicate activ în managementul salonului și care sunt orientate către soluții.
Au în comun ambiția, empatia față de semeni și dorința de a oferi o schimbare în bine, atât pentru clienți, cât și pentru angajați.
Majoritatea partenerilor actuali sunt persoane care au început drumul antreprenorial alături de no+vello, fără să aibă o experiență anterioară de business, care au ales o franciză pentru a evita bătăile de cap aferente construirii unei afaceri și a unui brand de la zero.
Buget și redevență
Persoanele interesate să-și deschidă un salon de epilare definitivă no+vello au nevoie de un buget de 39.000 de euro + TVA, prețul actual al pachetului de franciză, la care se adaugă costurile de amenajare și bugetul de start-up, pentru acoperirea cheltuielilor în primele luni de funcționare (chirie, salarii, taxe).
Costul pachetului de franciză se achită pe parcursul unui an calendaristic, după cum urmează: 1000 de euro+TVA când se rezervă franciza, 19.000 de euro+TVA, la semnarea contractului de franciză și diferența de 19.000 de euro + TVA, în 12 rate egale).
În acest preț sunt oferite toate cele necesare pentru business: echipamentele de lucru (aparatura, produse, uniforme), mobilierul (atat pentru receptie, cât și pentru cabinet), materialele de marketing (colantare exterioară, amenajare interioară standard, soft programări, flyere, cărți de vizită, etc), cât și manualele și training-ul de specializare.
Nu se percepe o taxă de intrare în rețea. Lunar, sunt facturate taxa de redevență - în cuantum de 500 de euro+TVA și taxa de marketing - de 360 de euro+TVA. În baza acestora, francizații No+vello beneficiază de servicii de marketing național, training periodic, suport în gestionarea afacerii, vizite de auditare, suport operațional și de mentenanță a echipamentelor, inclusiv aparatură de rezervă.
Cum poți deține o franciză no+vello
În primul rând, este esențială stabilirea unei prime întâlniri, pentru a vedea dacă există compatibilitate între francizat și francizor.
Dacă întâlnirea decurge conform așteptărilor fiecăreia dintre părți, se va semna un contract de rezervare și, ulterior, contractul de franciză, cu o durata de cinci ani.
De la momentul achitării francizei, în 30 zile se poate deschide noul salon, moment anunțat printr-un plan de marketing național.
Cu circa două săptămani înainte de inaugurare, se stabilește trainingul pentru angajatele recrutate de către francizat.
Așadar, orice persoană care dorește să se alăture rețelei no+vello, în calitate de francizat, are nevoie doar de bugetul necesar, de un spațiu (ales de comun acord) și de minimum două angajate, pentru ca, în maximum o lună de la plata francizei, să poată începe propria sa afacere în domeniu.
Francizele reprezintă o bună oportunitate de investiție pentru oricine dorește să urmeze calea antreprenoriatului cu riscuri minime.
Cei interesați de franciza No+vello pot afla mai multe de pe site-ul nomasvello.ro, de pe conturile de Social Media ale Nomasvello Romania sau scriind un e-mail la adresa office@nomasvello.ro.
Asadar, franciza Nomasvello poate fi o afacere ideală pentru cei pasionați de domeniul sănătății și al frumuseții.
Business Card Nomasvello
No+Vello este un brand internațional, desemnat drept franciza numarul 1 în lume pe segmentul de înfrumusețare
Unități în franciză: Peste 600, deschise în 12 țări de pe trei continente
Articole citite

Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Dana Vlăscianu este un adevărat exemplu de antreprenoriat. Până la 36 ani, ea a reușit să dezvolte cu succes un business de nișă în domeniul epilarii definitive
Franciză cu renume internațional, Nomasvello (No+Vello) are cel puțin un salon de înfrumusețare în multe dintre orașe și se dezvoltă în continuare.
Cele mai citite

Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
Chiar dacă cele mai căutate francize din România sunt cele din domeniul alimentar și vestimentar, francizele specializate în educația copiilor se dezvoltă pe teritoriul autohton.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.
Retailerul german a inaugurat astăzi un nou magazin în România.
Subiecte populare in Forum
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Buna Ziua Franciza nomasvello este o franciza mincinoasa care a folosit sloganul “peste 1200 de centre” la nivel mondial ceea ce este fals ca nu au mai mult de 300 de...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial