Afaceri cu grijă pentru corp
Brandul polonez de lenjerie intimă, costume de baie, pijamale și cosmetice vizează extinderea în mai multe țări, în care dorește să găsească parteneri de franciză de încredere care apoi să-și extindă rețeaua pe piața internă. Pentru aceasta, trebuie să fie gata să investească în demararea unei afaceri sub un brand străin.
Potrivit licențiatorului, Esotiq & Henderson, costurile asociate cu mobilarea spațiului sunt în jur de 225 de euro/m2. Dimensiunea optimă a spațiului este între 50 și 100 m2. Magazinele ar trebui să fie amplasate în centrul orașului, pe strada principală, pe unde trece un număr mare de oameni în timpul zilei, sau într-un centru comercial. Desigur, suma finală pe care francizatul trebuie să o investească depinde de starea spațiilor de vânzare și de amploarea modificărilor necesare. Orașul în care magazinul va fi deschis are și el un oarecare rol în succesul afacerii.
Un concept vizual unitar
Managementul rețelei pune mare accent pe aspectul magazinelor. „Partenerii folosesc designerii noștri pentru a-și modifica spațiile. Scopul este de a crea un mediu care să garanteze confort pentru client, precum și cantitatea potrivită de bunuri expuse pentru a garanta o vânzare bună”, spune francizorul.
Vestea bună pentru toți cei interesați de licența de franciză este că furnizorul lor nu insistă asupra experienței în afaceri sau în industrie. La începutul cooperării, noilor veniți le este oferit un program de instruire, format din mai multe părți. În timpul programului, aceștia primesc informații despre latura comercială a afacerii lor, cunosc produsele mărcii și dobândesc abilități de vânzăre. Partea de produs și vânzări a instruirii este destinată nu numai francizatului, ci și angajaților săi. Sprijinul nu acoperă doar perioada de început, ci se extinde pe tot parcursul cooperării. Pe lângă transferul de know-how, diverse training-uri pentru francizați și personalul acestora, există și o echipă de oameni care îi poate ajuta, de exemplu, să gestioneze evenimente de marketing sau să amenajeze vitrine și colectii în magazin, inclusiv asistența la afisarea marfurilor pe umerașe și pe mobila rezervată acestui scop.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie