Afaceri cu grijă pentru corp

Experiență în străinătate / Brandul Esotiq operează pe piață de mai bine de 20 de ani. În prezent, puteți găsi peste 270 de magazine în Polonia și Germania.
Marţi
24.01.2023
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
 

Brandul polonez de lenjerie intimă, costume de baie, pijamale și cosmetice vizează extinderea în mai multe țări, în care dorește să găsească parteneri de franciză de încredere care apoi să-și extindă rețeaua pe piața internă. Pentru aceasta, trebuie să fie gata să investească în demararea unei afaceri sub un brand străin.

Potrivit licențiatorului, Esotiq & Henderson, costurile asociate cu mobilarea spațiului sunt în jur de 225 de euro/m2. Dimensiunea optimă a spațiului este între 50 și 100 m2. Magazinele ar trebui să fie amplasate în centrul orașului, pe strada principală, pe unde trece un număr mare de oameni în timpul zilei, sau într-un centru comercial. Desigur, suma finală pe care francizatul trebuie să o investească depinde de starea spațiilor de vânzare și de amploarea modificărilor necesare. Orașul în care magazinul va fi deschis are și el un oarecare rol în succesul afacerii.

Un concept vizual unitar

Managementul rețelei pune mare accent pe aspectul magazinelor. „Partenerii folosesc designerii noștri pentru a-și modifica spațiile. Scopul este de a crea un mediu care să garanteze confort pentru client, precum și cantitatea potrivită de bunuri expuse pentru a garanta o vânzare bună”, spune francizorul.

Vestea bună pentru toți cei interesați de licența de franciză este că furnizorul lor nu insistă asupra experienței în afaceri sau în industrie. La începutul cooperării, noilor veniți le este oferit un program de instruire, format din mai multe părți. În timpul programului, aceștia primesc informații despre latura comercială a afacerii lor, cunosc produsele mărcii și dobândesc abilități de vânzăre. Partea de produs și vânzări a instruirii este destinată nu numai francizatului, ci și angajaților săi. Sprijinul nu acoperă doar perioada de început, ci se extinde pe tot parcursul cooperării. Pe lângă transferul de know-how, diverse training-uri pentru francizați și personalul acestora, există și o echipă de oameni care îi poate ajuta, de exemplu, să gestioneze evenimente de marketing sau să amenajeze vitrine și colectii în magazin, inclusiv asistența la afisarea marfurilor pe umerașe și pe mobila rezervată acestui scop.


Atuurile francizei / Sarcina francizatului Esotiq este să se dedice activ afacerii sale și să-și gestioneze personal filiala în cadrul standardelor rețelei de franciză.
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”

3 Declaratii
Final 29.05.2024
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015