Cum faci nod la 6.000 de cravate?
Franciza Andrew's Ties a fost adusă în România de Omnimoda, companie care deține licența și pentru magazinele Golden Point. Andrew's Ties comercializează peste 6.000 de modele de cravate, și peste 1.000 de alte accesorii vestimentare pentru bărbați și pentru femei: papioane, eșarfe, curele, butoni pentru cămăși. În prezent, brand-ul Andrew's Ties este prezent într-o singură locație din România, în București Mall.
Deși denumirea ne-ar putea induce în eroare, brand-ul Andrew's Ties a fost creat de o companie din Italia, Zadi International SRL din Milano. După ce s-a extins în 46 de orașe de pe piața italiană, compania a deschis peste 100 de puncte de vânzare în 25 de capitale ale lumii şi s-a extins şi prin intermediul magazinelor online.
Italienii au ales pentru denumirea firmei numele unui apostol al lui Iisus.Secuiana, unul dintre producătorii autohtoni de confecții, a ales tot un nume cu rezonanță biblică pentru magazinele în care comercializează produse bărbătești: Adam's.
Alte companii care au folosit nume proprii în denumirea firmelor sunt ”Ana”, rețeaua de cofetării deținută de George Copos, a cărei denumire este de fapt ultima parte a numelui CristiANA, soția omului de afaceri, ”Ana și Cornel”, producător de mezeluri și alte preparate din carne, simigeria ”Petru”, care se dezvoltă prin franciză pe piața locală.
(E.C.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie