Cum faci nod la 6.000 de cravate?

Magazinele Andrew’s Ties comercializează 6.000 de modele de cravate și peste 1.000 de accesorii vestimentare: eșarfe, papioane, curele etc.
Vineri
30.11.2012
De Sfântul Andrei aproape 700.000 de români își serbează ziua de nume. Câți dintre aceștia știu că pe piața locală există și o franciză care le poartă numele?
 

Franciza Andrew's Ties a fost adusă în România de Omnimoda, companie care deține licența și pentru magazinele Golden Point. Andrew's Ties comercializează peste 6.000 de modele de cravate, și peste 1.000 de alte accesorii vestimentare pentru bărbați și pentru femei: papioane, eșarfe, curele, butoni pentru cămăși. În prezent, brand-ul Andrew's Ties este prezent într-o singură locație din România, în București Mall.

Deși denumirea ne-ar putea induce în eroare, brand-ul Andrew's Ties a fost creat de o companie din Italia, Zadi International SRL din Milano. După ce s-a extins în 46 de orașe de pe piața italiană, compania a deschis peste 100 de puncte de vânzare în 25 de capitale ale lumii şi s-a extins şi prin intermediul magazinelor online.

Italienii au ales pentru denumirea firmei numele unui apostol al lui Iisus.Secuiana, unul dintre producătorii autohtoni de confecții, a ales tot un nume cu rezonanță biblică pentru magazinele în care comercializează produse bărbătești: Adam's.

Alte companii care au folosit nume proprii în denumirea firmelor sunt ”Ana”, rețeaua de cofetării deținută de George Copos, a cărei denumire este de fapt ultima parte a numelui CristiANA, soția omului de afaceri, ”Ana și Cornel”, producător de mezeluri și alte preparate din carne, simigeria ”Petru”, care se dezvoltă prin franciză pe piața locală.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist