Secretul unui an bun? 10 magazine-service

Goodyear Dunlop Tires România, subsidiara locală a producătorului de anvelope de top la nivel mondial, a anunțat cu ocazia inaugurării centrului Premio Proinvest din Alexandria că va închide actualul an calendaristic cu 32 de magazine-service în lanțul său de franciză din România și cu o valoare cumulată a investiției inițiale de 13 milioane de euro.
“Lansarea Premio Proinvest a marcat atingerea unui număr de 30 de magazine-service Premio în reţeaua noastră de franciză din România. Este o sumă rotundă pe care am realizat-o în trei ani de franciză alături de parteneri care au dorit să îşi crească afacerea şi nivelul serviciilor sub un concept puternic şi cu rezonanţă pe piaţa din întreaga Europă”, a declarat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.
Odată cu investiția realizată și cu creșterea numărului de centre au fost create peste 250 de noi locuri de muncă și, într-un număr apreciabil de cazuri, s-a contribuit la creșterea și dezvoltarea infrastructurii zonale și prin ameliorarea aspectului general al zonei. Până la sfârşitul anului 2012, reţeaua Premio din România se va extinde cu două noi centre ce urmează să fie inaugurate în Constanţa şi Bistriţa Năsăud.
“Dorim să ne menţinem acest ritm de creştere, respectiv de 10 magazine-service pe an. Sunt sigur că alături de parteneri locali puternici, ca cei pe care i-am adus alături de noi până acum, vom reuşi atingerea cu uşurinţă a acestei ţinte”, precizează Ovidiu Bălan.
Lanțul de franciză Premio din România deține centre greenfield de mari dimensiuni la Timișoara, Craiova, Oradea, Galați, Baia Mare, Satu Mare, Târgu Mureș, Alexandria, Buzău, Focșani ș.a, cel mai mare fiind Premio Railex din Suceava, care deserveşte mai multe zone din ţară.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Wash Shoes este primul brand specializat în curățătorie și recondiționare de încălțăminte din România care are o locație într-un mall, spațiu în care oferă clienților atât consiliere specializată, cât și preluarea și predarea produselor.
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu-i vorba de incredere in e vorba de comisionul mult prea mare pe care ti/l iau...
Mega Mall pentru mega francize
Poate vom avea si noi noroc daca se deschid atat de multe malluri...
Mega Mall pentru mega francize
Nume sonore arhicunoscute isi fac loc si pe meleagurile noastre ,poate vom intra si noi in lumea buna
Mega Mall pentru mega francize
Nimic nu este mai deprimant cand vezi spatii libere mai mult sau mai putin curate (mai frecvent varianta a doua )cu o mare eticheta DE INCHIRIAT...in provincie vezi asta la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Cred mai degraba ca romanii nu au uncredere in banci,ele sunt cele care te jupoaie mai ceva decat camatarii.Depui bani la banci, iti dau dobanzi mici, iti trimit situatia la...
Românii nu au încredere în agenţii imobiliari
Nu am intalnit agenti imobiliari care sa nu dea dovada de profesionalism si chiar daca la inceput te mai indoiesti de bunele lor intentii o dovedesc ca sunt persoane demne de...
Din New York în Bucureşti, în paşi de dans
Si eu tot Mihai Petre l-as numi...
O franciza cu de toate
Oricat ai avea..tot mai vrei..Pacat ca numai o viata avem...