Deschiderea de noi magazine combate criza
![](https://img.franchising.pl/ro/3e9/25d/lemscampina2.jpg)
Lemet, unul dintre cei mai importanți producători de mobilă la nivel naţional, a mizat în ultimii ani pe extinderea rețelei de magazine. Strategia a fost una profitabilă, compania înregistrând în anul 2012, potrivit Capital, o cifră de afaceri de aproape 210 milioane de lei, în creştere cu peste 20 procente față de anul precedent. Rețeaua Lem's, brand-ul sub care operează magazinele Lemet, a ajuns la un total de peste 100 unități, o parte dintre acestea deschise prin franciză, cu o suprafață totală de retail de peste 65.000 mp.
“Factorul care a susținut evoluția pozitivă în 2012, dincolo de extinderea rețelei de magazine, a fost lansarea continuă de noi produse. În 2012 am inaugurat 12 magazine în zone precum Suceava, Călărași, Vâlcea, Ploiești sau București, toate având suprafețe de peste 800 de mp, investiții care s-au cifrat la aproximativ 5.4 mil lei. Investițiile de anul trecut din rețeaua LEM`S, alături de cele îndreptate căre fabrica Lemet au făcut ca la sfârșitul anului trecut să avem un business cu peste 20 procente mai mare decât cel din 2011”, a declarat Alexandru Rizea, directorul general al Lemet.
Liderul vânzărilor magazinelor Lemet este, potrivit Capital, bucătăria Gazelle. Românii au achiziționat peste 3.500 de unități, la un preț mediu de peste 5.000 de lei. Bucătăria Gazele este concepută și produsă în România, după o analiză amănunțită a nevoilor standard ale românilor.
Fabrica de mobilă Lemet din Câmpina a fost fondată în anul 1991. Magazinele Lem's comercializează mobilier Lemet şi alte categorii de produse. Lemet este un business de familie, controlat de Alexandru Rizea, managerul general al companiei.
Pe piața locală de mobilă concurează companii ca IKEA, Elvila, kika, Lemet, Mobexepert, Casa Rusu, Rus Savitar, Neoset, o parte dintre aceștia extinzându-se și prin franciză în România.
(E.C.)![](/img-blank/person_50x50.png)
Articole citite
![](https://img.franchising.pl/ro/711/8c7/p_trat.jpg)
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Cele mai citite
![](https://img.franchising.pl/ro/e59/8e7/harta_afi330.jpg)
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza Ama Green Optic, o afacere sustenabilă și în care investiția este recuperată după aproximativ jumătate de an, este o soluție de afaceri cu succes confirmat.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Antreprenorii români au posibilitatea să devină parteneri ai francizei Edukido, care dezvoltă cu succes un concept educațional nou, total diferit de cel tradițional.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.