Avem cereri pentru acordarea de francize

Adrian Cazu, Directorul magazinelor Benvenuti este originar din Hunedoara. În anul 1994 a absolvit Facultatea de Mecanică din Timișoara. Pentru o perioadă de câțiva ani a lucrat în cadrul unei firme de distribuție IT, după care a ocupat funcția de Director de magazine al retailer-ului Leonardo. În anul 2004, împreună cu alți trei colegi (dintre care unul era un fost acționar al Leonardo), a fondat rețeaua Benvenuti.
Miercuri
06.03.2013
Adrian Cazu, Directorul Benvenuti, ne-a dezvăluit cum se menține retailerul de încălțăminte în topul celor mai iubite branduri din România.
 

Rețeaua națională de magazine Benvenuti a fost fondată în anul 2004 de către patru antreprenori români. Unul dintre aceștia este Adrian Cazu, care ocupă în prezent funcția de Director al magazinelor Benvenuti. La momentul respectiv, omul de afaceri era deja familiarizat cu retailul de încălțăminte, întrucât, pentru o perioadă de câțiva ani, a fost directorul magazinelor Leonardo. În prezent, rețeaua Benvenuti numără 39 de unități, dintre care 38 sunt Benvenuti, la care se adaugă magazinul Enzo Bertini (un multibrand high-class) din Băneasa Shopping City. Cum s-a menținut Benvenuti în topul retailerilor de încălțăminte de piața locală? ”Prin foarte multă muncă, atât pe partea de magazine, cât și în „back-stage” adică în alegerea colecțiilor, participând la minim 6-7 expoziții internaționale anual”, spune Adrian Cazu.

Cum aţi caracteriza activitatea Benvenuti în anul 2012 şi ce planuri aveţi pentru acest an?
Considerăm că anul 2012 a fost unul bun, mai ales în condițiile grele pe care le știm cu toții. Cifra de afaceri în 2012 a fost de aproximativ 13,5 mil Euro. Am avut o ușoară creștere față de 2011, când cifra de afaceri a fost de aproximativ 12,8 mil Euro. Sperăm ca 2013 va fi un an și mai bun, adică să avem o cifră de afaceri de minim 15 mil Euro.

Cum a depăşit Benvenuti perioada de recesiune economică?
Credem că am depășit cu bine perioada critică din parioada 2009-2010, în primul rând datorită politicii noastre prudente de dezvoltare pe care am avut-o chiar și în perioada de așa-zis „boom economic”. Asta ne-a oferit o solidă baza financiară. De asemenea am avut o politică corectă de aprovizionare cu marfă, adaptată la cerintele consumatorului roman. Și, nu în ultimul rând, am luat (dacă și când a fost cazul) unele „măsuri nepopulare”.

În anul 2007 aţi avut două parteneriate de tip franciză. La momentul respectiv, de ce aţi ales să vă extindeţi afacerea prin franciză? Care sunt motivele pentru care cele două francize nu au avut succes?
La momentul respectiv am avut două parteneriate pentru magazine în franciză, dar după aproximativ 6 luni am preluat cele două magazine de la partenerul francizat. Magazinele respective au avut și au în continuare succes, dar relația francizat-francizor nu a funcționat foarte bine, în special din cauza unor impedimente juridice.

Momentan vă axaţi doar pe deschiderea de magazine proprii sau aveţi în plan şi alte modalităţi de extindere pentru magazinele Benvenuti?
Avem în continuare cereri pentru acordarea de francize, dar deocamdată extinderea are loc doar prin deschiderea de magazine proprii. Este posibil totuși ca la un moment dat sa hotărâm reluarea dezvoltării și în franciză.

(E.C.)
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”

3 Declaratii
Final 29.05.2024
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015