Avem cereri pentru acordarea de francize
Rețeaua națională de magazine Benvenuti a fost fondată în anul 2004 de către patru antreprenori români. Unul dintre aceștia este Adrian Cazu, care ocupă în prezent funcția de Director al magazinelor Benvenuti. La momentul respectiv, omul de afaceri era deja familiarizat cu retailul de încălțăminte, întrucât, pentru o perioadă de câțiva ani, a fost directorul magazinelor Leonardo. În prezent, rețeaua Benvenuti numără 39 de unități, dintre care 38 sunt Benvenuti, la care se adaugă magazinul Enzo Bertini (un multibrand high-class) din Băneasa Shopping City. Cum s-a menținut Benvenuti în topul retailerilor de încălțăminte de piața locală? ”Prin foarte multă muncă, atât pe partea de magazine, cât și în „back-stage” adică în alegerea colecțiilor, participând la minim 6-7 expoziții internaționale anual”, spune Adrian Cazu.
Cum aţi caracteriza activitatea Benvenuti în anul 2012 şi ce planuri aveţi pentru acest an?
Considerăm că anul 2012 a fost unul bun, mai ales în condițiile grele pe care le știm cu toții. Cifra de afaceri în 2012 a fost de aproximativ 13,5 mil Euro. Am avut o ușoară creștere față de 2011, când cifra de afaceri a fost de aproximativ 12,8 mil Euro. Sperăm ca 2013 va fi un an și mai bun, adică să avem o cifră de afaceri de minim 15 mil Euro.
Cum a depăşit Benvenuti perioada de recesiune economică?
Credem că am depășit cu bine perioada critică din parioada 2009-2010, în primul rând datorită politicii noastre prudente de dezvoltare pe care am avut-o chiar și în perioada de așa-zis „boom economic”. Asta ne-a oferit o solidă baza financiară. De asemenea am avut o politică corectă de aprovizionare cu marfă, adaptată la cerintele consumatorului roman. Și, nu în ultimul rând, am luat (dacă și când a fost cazul) unele „măsuri nepopulare”.
În anul 2007 aţi avut două parteneriate de tip franciză. La momentul respectiv, de ce aţi ales să vă extindeţi afacerea prin franciză? Care sunt motivele pentru care cele două francize nu au avut succes?
La momentul respectiv am avut două parteneriate pentru magazine în franciză, dar după aproximativ 6 luni am preluat cele două magazine de la partenerul francizat. Magazinele respective au avut și au în continuare succes, dar relația francizat-francizor nu a funcționat foarte bine, în special din cauza unor impedimente juridice.
Momentan vă axaţi doar pe deschiderea de magazine proprii sau aveţi în plan şi alte modalităţi de extindere pentru magazinele Benvenuti?
Avem în continuare cereri pentru acordarea de francize, dar deocamdată extinderea are loc doar prin deschiderea de magazine proprii. Este posibil totuși ca la un moment dat sa hotărâm reluarea dezvoltării și în franciză.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie