Avem cereri pentru acordarea de francize

Rețeaua națională de magazine Benvenuti a fost fondată în anul 2004 de către patru antreprenori români. Unul dintre aceștia este Adrian Cazu, care ocupă în prezent funcția de Director al magazinelor Benvenuti. La momentul respectiv, omul de afaceri era deja familiarizat cu retailul de încălțăminte, întrucât, pentru o perioadă de câțiva ani, a fost directorul magazinelor Leonardo. În prezent, rețeaua Benvenuti numără 39 de unități, dintre care 38 sunt Benvenuti, la care se adaugă magazinul Enzo Bertini (un multibrand high-class) din Băneasa Shopping City. Cum s-a menținut Benvenuti în topul retailerilor de încălțăminte de piața locală? ”Prin foarte multă muncă, atât pe partea de magazine, cât și în „back-stage” adică în alegerea colecțiilor, participând la minim 6-7 expoziții internaționale anual”, spune Adrian Cazu.
Cum aţi caracteriza activitatea Benvenuti în anul 2012 şi ce planuri aveţi pentru acest an?
Considerăm că anul 2012 a fost unul bun, mai ales în condițiile grele pe care le știm cu toții. Cifra de afaceri în 2012 a fost de aproximativ 13,5 mil Euro. Am avut o ușoară creștere față de 2011, când cifra de afaceri a fost de aproximativ 12,8 mil Euro. Sperăm ca 2013 va fi un an și mai bun, adică să avem o cifră de afaceri de minim 15 mil Euro.
Cum a depăşit Benvenuti perioada de recesiune economică?
Credem că am depășit cu bine perioada critică din parioada 2009-2010, în primul rând datorită politicii noastre prudente de dezvoltare pe care am avut-o chiar și în perioada de așa-zis „boom economic”. Asta ne-a oferit o solidă baza financiară. De asemenea am avut o politică corectă de aprovizionare cu marfă, adaptată la cerintele consumatorului roman. Și, nu în ultimul rând, am luat (dacă și când a fost cazul) unele „măsuri nepopulare”.
În anul 2007 aţi avut două parteneriate de tip franciză. La momentul respectiv, de ce aţi ales să vă extindeţi afacerea prin franciză? Care sunt motivele pentru care cele două francize nu au avut succes?
La momentul respectiv am avut două parteneriate pentru magazine în franciză, dar după aproximativ 6 luni am preluat cele două magazine de la partenerul francizat. Magazinele respective au avut și au în continuare succes, dar relația francizat-francizor nu a funcționat foarte bine, în special din cauza unor impedimente juridice.
Momentan vă axaţi doar pe deschiderea de magazine proprii sau aveţi în plan şi alte modalităţi de extindere pentru magazinele Benvenuti?
Avem în continuare cereri pentru acordarea de francize, dar deocamdată extinderea are loc doar prin deschiderea de magazine proprii. Este posibil totuși ca la un moment dat sa hotărâm reluarea dezvoltării și în franciză.
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Inter Cars, liderul european în distribuția de piese de schimb auto are în vedere extinderea ariei de distribuție locală în țările în care are filiale
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment