Afacerile cu trufe se dezvoltă prin franciză

Standul companiei Trufe Mureș S.R.L. a fost o apariție inedită la International Franchise and Branding Exhibition (IFBE) 2012. Ghivecele și fotografiile expuse au atras privirile multor vizitatori curioși să afle ce reprezintă de fapt această afacere. Petru Atyim, asociat al Trufe Mureș S.R.L., a explicat în ce constă proiectul companiei: producerea puieților micorizați cu Tuber Uncinatum și cultivarea trufelor.
”Afacerea cu trufe a început în anul 2003”, povestește asociatul companiei. La 9 ani de la startul business-ului, Trufe Mureș S.R.L. vrea să se dezvolte prin franciză. În prezent, compania micorizează următoarele specii de puieți: stejar, carpen alb, alun, pin, arțar. Petru Atyim îi avertizează pe cei care vor să devină francizați ai Tuber Uncinatum By Trufe Mureș: ”Este o afacere în care nu-ți recuperezi imediat banii. După ce am început afacerea, în primele 3 luni de zile nu am câștigat nimic.”
Echipa Tuber Uncinatum By Trufe Mureș este formată din experți în micorizare, în producția de semințe, în plantarea arborilor de trufe care le vor oferi francizaților informațiile necesare pentru demararea și dezvoltarea afacerii. ”Dacă terenul e bun, se poate cultiva oriunde”, spune Petru Atyim. Tot el dezvăluie secretul succesului unei afaceri care se ocupă cu producerea de puieți micorizați și cultivarea trufelor: ”răbdare, speranță și un câine bun”.
Costul total al francizei Tuber Uncinatum By Trufe Mureș este de 6.000 de euro, din care 4.000 de euro se plătesc la semnarea contractului de franciză și 2.000 de euro după 24 de luni de la semnarea contractului de franciză.
Trufe Mureș S.R.L. este alcătuită dintr-un teren de circa 200 metri pătrați pentru germinare, în localitatea Agrișeu, și un teren de circa 7800 metri pătrați pentru creșterea și cultivarea de puieți, în localitatea Corunca, județul Mureș.
(Elena Cărăușu)
Articole citite

Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Cele mai citite

Au trecut 17 ani de când McDonald’s deschidea prima unitate în franciză din România.
Rețelei Helen Doron i s-au alăturat patru noi centre educaționale. Reprezentanții companiei caută un partener și în zona Moldovei.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start