Afacerile cu trufe se dezvoltă prin franciză

Standul companiei Trufe Mureș S.R.L. a fost o apariție inedită la International Franchise and Branding Exhibition (IFBE) 2012. Ghivecele și fotografiile expuse au atras privirile multor vizitatori curioși să afle ce reprezintă de fapt această afacere. Petru Atyim, asociat al Trufe Mureș S.R.L., a explicat în ce constă proiectul companiei: producerea puieților micorizați cu Tuber Uncinatum și cultivarea trufelor.
”Afacerea cu trufe a început în anul 2003”, povestește asociatul companiei. La 9 ani de la startul business-ului, Trufe Mureș S.R.L. vrea să se dezvolte prin franciză. În prezent, compania micorizează următoarele specii de puieți: stejar, carpen alb, alun, pin, arțar. Petru Atyim îi avertizează pe cei care vor să devină francizați ai Tuber Uncinatum By Trufe Mureș: ”Este o afacere în care nu-ți recuperezi imediat banii. După ce am început afacerea, în primele 3 luni de zile nu am câștigat nimic.”
Echipa Tuber Uncinatum By Trufe Mureș este formată din experți în micorizare, în producția de semințe, în plantarea arborilor de trufe care le vor oferi francizaților informațiile necesare pentru demararea și dezvoltarea afacerii. ”Dacă terenul e bun, se poate cultiva oriunde”, spune Petru Atyim. Tot el dezvăluie secretul succesului unei afaceri care se ocupă cu producerea de puieți micorizați și cultivarea trufelor: ”răbdare, speranță și un câine bun”.
Costul total al francizei Tuber Uncinatum By Trufe Mureș este de 6.000 de euro, din care 4.000 de euro se plătesc la semnarea contractului de franciză și 2.000 de euro după 24 de luni de la semnarea contractului de franciză.
Trufe Mureș S.R.L. este alcătuită dintr-un teren de circa 200 metri pătrați pentru germinare, în localitatea Agrișeu, și un teren de circa 7800 metri pătrați pentru creșterea și cultivarea de puieți, în localitatea Corunca, județul Mureș.
(Elena Cărăușu)
Articole citite

Franciza Floria s-a impus ca un model de succes într-o piață în plină expansiune în care florile nu sunt doar decorațiuni efemere, ci o parte integrantă a culturii noastre.
Wash Shoes este o soluție viabilă și la îndemână dacă ești în căutarea unei francize cu o investiție mică, cu rezultate demonstrate și cu viitor sigur, datorită cerinței permanente de piață.
Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start