Îngrijire corporală și facială fără bisturiu

Biothecare Estetika, centru de înfrumusețare și îngrijire corporală și facială, prezent pe piața locală în Sibiu, vrea să se extindă prin franciză și în România. Compania a purtat deja discuții cu investitori din București, Timișoara, Brașov, Cluj și Constanța. La nivel internațional, sunt deschise peste 170 de centre Biothecare Estetika.
Primul centru Biothecare Estetika din România a fost deschis în martie 2012, la Sibiu. Compania și-a căutat francizați la International Franchise and Branding Exhibition (IFBE) 2012. Reprezentanții companiei spun că își promovează afacerea prin aplicarea autocolantelor cu logo-ul Biothecare Estetika pe mașinile de curse care participă la Campionatul Național de Raliuri, prin intermediul mass-mediei locale și al internetului.
”Pentru a putea oferi o șansă tuturor persoanelor care vor să-și deschidă un business, chiar și celor cu posibilități financiare mai reduse, oferim 3 variante de franciză: Bază, Smart și Complet. Obiectivul nostru este să deschidem câte 5 centre pe an.”, spune Anca Hoaghea, reprezentant al Biothecare Estetika.
Franciza Biothecare Estetika a fost creată în octombrie 2008 iar în prezent deține peste 170 de centre la nivel internațional.
(E.C.)

Articole citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Dacă doriți să investiți într-o afacere de succes și să faceți parte dintr-un lanț inteligent unic pe piață, alăturați-vă DepilConcept.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
„Flexibilitatea, o abordare inovatoare și capacitatea de a răspunde la schimbări vor fi esențiale pentru a avea succes”, le-a spus unor viitori francizați Marek Halfar, de la compania de consultanță în franciză PROFIT system.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur