Frizeria, o joacă pentru copii

În anul 1999, în Bucureşti apărea un salon de frizerie şi coafură unde copiii se simt în largul lor: Ciufolici. Decorul acestuia, tehnicile pentru tunsori şi aranjat au fost concepute special pentru a fi îndrăgite de cei mici. La vremea respectivă, reprezentanţii brand-ului investeau circa 1,5 miliarde lei vechi pentru a crea copiilor o experienţă de neuitat. Astăzi, compania are două unităţi proprii, ambele în Capitală şi este în căutare de francizaţi în marile oraşe din România.
„Am dorit crearea unui salon în care copiii să se simtă în largul lor, ca într-un spaţiu de joacă. Masa lego, PSP-ul, catalogul de tunsori pentru copii, scaunele sub formă de maşinuţe, şuviţele colorate cu rimel de păr, cadourile pe care le primesc copiii sunt doar câteva dintre trăsăturile caracteristice Ciufolici”, explică reprezentanţii companiei.
Aceştia sunt în căutare de investitori cu vârsta de peste 25 de ani, cu educaţie medie sau superioară, care au fondurile necesare deschiderii unui salon Ciufolici. Investiţia se ridică la aproximativ 50,000 euro. Intrarea în reţeaua Ciufolici implică achitarea unei taxe de franciză în valoare de 5.000 de euro, la care se adaugă o redevenţă lunară de 5% din vânzări.
În anul 2014, peste 40.000 de clienţi au trecut pragul saloanelor Ciufolici. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la 270,000 de euro. Mai mulţi antreprenori s-au orientat spre un business dedicat copiilor. Deşi este greu să te ridici la pretenţiile acestora, copiii te pot ajuta să dezvolţi un business durabil şi de viitor. Alte brand-uri de frizerii dedicate copiilor din România sunt: Corabia Piticilor, Ciufiland, Dolphy, Mr. Frizbee, Pitique, Kidicoaf Club, Kiddos ş.a.

Articole citite

Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Dacă vrei să te alături unei firme internaționale care este numărul 1 în industria din care face parte, atunci cea mai bună opțiune este să alegi franciza Nomasvello.
Dana Vlăscianu este un adevărat exemplu de antreprenoriat. Până la 36 ani, ea a reușit să dezvolte cu succes un business de nișă în domeniul epilarii definitive
Franciză cu renume internațional, Nomasvello (No+Vello) are cel puțin un salon de înfrumusețare în multe dintre orașe și se dezvoltă în continuare.
Cele mai citite

Descoperirea abilităților pentru un viitor mai bun al copilului este dorința fiecărui părinte. Centrele Verbatoria, prin franciza care funcționează în peste 20 de țări, face tocmai acest lucru.
Franciza 5 to go crează partenerilor săi o nouă posibilitate de dezvoltare a afacerii, printr-o colaborare inedita cu Red Bull.
Un studiu publicat de o școală de afaceri din SUA a constatat că francizele sunt vândute cu sume mai mari decât firmele care funcționează în sistem comercial clasic.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Subiecte populare in Forum
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Bulina Mincinoasa peste 1200 centre apare și pe geamul din poza cu salonul din articol 😂😂😂😂
Lider mondial caută noi parteneri
Buna Ziua Franciza nomasvello este o franciza mincinoasa care a folosit sloganul “peste 1200 de centre” la nivel mondial ceea ce este fals ca nu au mai mult de 300 de...
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial