Mişcări în franciză

În 2010, pe piaţa din România, a apărut brand-ul Club Moving, o franciză a grupului Groupe Moving Franţa. Compania dezvoltă două concepte în ţara noastră, unul cu acelaşi nume: Club Moving şi unul sub denumirea Moving Express. Ambele promovează ideea că sportul trebuie integrat în rutina cotidiană, însă au publicuri ţintă diferite. Club Moving beneficiază de piscină şi de o zonă de spa şi se adresează în special corporatiştilor, iar Moving Express are preţuri mai accesibile, fiind destinat tuturor celor care doresc sa facă sport. Cea mai recentă sală Moving Express a fost deshisă în luna ianuarie în incinta Cora Lujerului din cartierul Militari din Capitală, în urma unei investiţii de 500.000 de euro.
Reţeaua a ajuns astfel la 4 cluburi Moving Express şi tot atâtea Club Moving, în Bucureşti, Otopeni, Cluj, Iaşi, Ploieşti, Bacău, Craiova. Reprezentanţii companiei vor să extindă în acest an reţeaua cu încă 7 cluburi, dintre care 2 în Bucureşti. „Orice oraş mare are potenţial, începând cu Galaţiul şi terminând cu Timişoara”, spune Delia Iliasa, general manager Club Moving România.
Club Moving este lider pe piaţa de fitness din Franţa si operează în sistem de franciză fiind prezent la nivel mondial. Club Moving România este master francizor pentru România pentru ambele concepte: Club Moving şi Moving Express. „Între Club Moving şi Moving Express diferenţa de investiţie este foarte mare, de la simplu la dublu sau chiar la triplu, prin urmare şi preţurile diferă între cele două concepte”, a explicat pentru Forbes, Delia Iliasa.
Principalii concurenţi ai Club Moving pe piaţa de fitness şi welness din Bucureşti sunt lanţul World Class, Stejarii Country Club şi Pescariu Sports & Spa. Piaţa cluburilor de fitness din România este în creştere, întrucât tot mai mulţi români îşi dau seama de beneficiile pe care le pot aduce exerciţiile fizice şi apelează la serviciile cluburilor de sport.

Articole citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Dacă doriți să investiți într-o afacere de succes și să faceți parte dintr-un lanț inteligent unic pe piață, alăturați-vă DepilConcept.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca
Mişcări în franciză
Investitiile mari sa nu fie recuperate intr-un timp scurt pentru ca se umbla la preturi si aunci PA clientela
Cum ştergi ceva ce nu poate fi şters?
Totul este foarte serios va asigur