Biroul de vacanţe în franciză
Numărul unităţilor deschise de Eximtur în sistem de franciză a ajuns la 12. Francizorul a extins aria de adresabilitate, în sensul că pot obţine o franciză Eximtur, pe lângă agenţiile de turism deja active, şi alte entităţi din domenii diverse de activitate care doresc să dezvolte agenţii de călătorii, precum şi hotelierii care doresc să dezvolte agenţii de călătorii sub brandul Eximtur.
Taxa de intrare în franciza Eximtur este de 2000 euro platibilă o singura dată, iar redevenţa anuală este de 500 euro, indiferent de câţi clienţi a atras francizatul în anul respectiv. Investiţia iniţială necesară implementării francizei este estimată la aproximativ 10.000 euro şi include echiăpamente şi softuri specifice activităţilor de turism. Investiţia nu include amenajarea spaţiului în care agenţia va funcţiona şi va interacţiona cu clienţii.
Avantajele francizaţilor Eximtur sunt legate în principal de posibilitatea lansării unei afaceri la cheie în domeniul agenţiilor de călătorii, beneficiind de integrarea într-o reţea funcţională de agenţii capabilă să furnizeze servicii complexe şi complete în acest domeniu.
Unul dintre beneficiile majore ale francizaţilor din domeniul turismului este accesul gratuit la sisteme soft de rezervări şi vânzări de bilete de avion, servicii de cazare, precum şi pachete turistice negociate cu hotelierii pentru un număr mare de oferte, ceea ce face ca oferta cu care se prezintă francizatul în faţa clienţilor să fie una competitivă.
Pe lângă aceste beneficii, Eximtur are în vedere includerea francizatului în programul de promovare de agenţie de călătorii din România, program desfăşurat în mod constant de EXIMTUR prin acţiuni de tipul: participări la târguri, editare cataloage şi broşuri, marketing on line, promovare TV şi radio, concursuri şi promotii, campanii presă şi PR, evenimente.
Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !
Articole citite
Franciza cu biciclete electrice de închiriat în zone turistice, cu un mijloc de transport și distribuție mobil, tinde să devină una de interes internațional.
"Căutăm francizați care sunt interesați să înceapă propria afacere sau au deja o agenție de turism" - spune Nino Dubretic, proprietarul brandului Direct Booker.
Marile lanțuri hoteliere din Europa apelează din ce în ce mai mult la modelul de afaceri al francizei, potrivit raportului Hotel Franchising in Europe 2019, elaborat de HVS Consulting Company.
DirectBooker, agenția care administrează locuințe private, extinde rețeaua de francize pe piața croată și, în paralel, este pregătită de expansiune în România.
Franciza oferită de gigantul hotelier european AccorHotels va atrage atenţia hotelierilor din România. Malgorzata Morek de la Orbis Group vine cu detalii despre ceea ce aduce nou pe piaţă.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
Francizele de investigații private se extind în toată Europa, oferind servicii discrete, la cerere, atât persoanelor fizice, cât și juridice.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.