compania mea
Ce face un logo să fie bun?
Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.
Logo-ul este primul lucru care le vine în minte oamenilor despre un brand, motiv pentru care este important ca aceștia să îl rețină ca pe o aminitire pozitivă.
Idei de afaceri în oraşe mici
Chiar dacă multe dintre ele sunt „locuri în care nu se întâmplă nimic“, business-urile locale se pot dezvolta foarte bine şi în oraşele mici. Trebuie să fiţi doar mai atenţi la specificul fiecărei localităţi în parte şi mai ales la necesităţile locuitorilor. Publicaţia „Adevărul“ ne propune o trecere în revistă cu idei de afaceri în oraşe mici.
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Ernst&Young a publicat raportul Women. Fast forward: The time for gender parity is now, care și-a propus să afle răspunsul la două întrebări: care sunt cele mai importante bariere în dezvoltarea profesională a femeilor şi care sunt elementele care le pot propulsa în carieră.
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Atunci când îşi aleg denumirile firmelor, imaginaţia românilor nu are limite. Cei mai mulţi dintre români aleg cu sufletul, cu speranţă şi, în unele cazuri, cu foarte mult umor. Dovadă studiul făcut de compania Keysfin care a căutat cele mai originale denumiri de firme.
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Jones Lang LaSalle a realizat un studiu care analizează extinderea şi prezenţa a 250 de retaileri internaţionali în peste 57 de pieţe comerciale importante. Citeşte pe ce loc se află Bucureştiul şi ce capitală ocupă poziţia fruntaşă.
Studenții români vor să fie proprii lor șefi
Studiul Barometrul antreprenoriatului românesc arată că 52% dintre tinerii studenţi vor să înceapă propria afacere în următorii doi ani, iar 57% ar prefera să fie antreprenori și nu manageri într-o companie.
10 caracteristici ale antreprenorilor de succes
În urma unor studii de cercetare, publicate sub titlul “The Big Five Personality Dimensions and Entrepreneurial Status“, s-a constatat că personalitatea antreprenorilor este diferită de cea a managerilor de companii.
Românii de orice vârstă pot înfiinţa gratuit o microîntreprindere
Veste bună venită din partea guvernanților: românii aflaţi la orice vârstă, care nu au mai avut anterior o afacere proprie, pot înfiinţa gratuit o microîntreprindere.
Antreprenor la început de drum, caut finanţare. Ce şanse am în România?
“În România, 1 din 100 de tineri decid să înceapă o afacere pe cont propriu, faţă de 1 din 4 tineri în Cehia, Polonia sau Ungaria.”
De ce să angajezi un proaspăt absolvent de facultate?
Astăzi, studenții își gasesc cu greu un loc de muncă cu toate că “s-ar zice” că sunt bine calificați și au cunoștințele necesare pentru a face față provocărilor de pe piața muncii.
Cum se poate face marketing online fără a părea că încerci să vinzi ceva
O analiză Pixio arată că, în general, companiile consideră că este suficient ca în online să își prezinte produsul publicului, prin reclame clasice, un site de prezentare și eventual, o pagină de Facebook.
Aplicația mobilă pentru pasionații de shopping
În urma analizei tendințelor de consum ale shopperilor bucureșteni și evoluțiilor digitale, se lansează Bucharest Shopping, prima aplicație mobilă ce reunește piața de shopping din București.
Antreprenorii români vor finanțare
Cei care au companii cu venituri până la 1 milion de EUR consideră că finanţarea se obţine dificil în România. Pentru aceștia, factorul decisiv în alegerea sursei de finanţare este păstrarea independenţei în deciziile de business.
Cei mai doriți angajatori în 2013
O companie de IT se află în fruntea topului celor mai doriți angajatori din România, potrivit unui studiu realizat Catalyst Consulting.
Antreprenoriatul: cheia ca tinerii fără job să nu devină o generaţie pierdută
Şomajul în rândurile tinerilor afectează cele mai mari economii ale lumii (ţările G20) şi, în egală măsură, România. Se aşteaptă ca rata şomajului în rândul tinerilor să crească în următorii 5 ani.
Cercetarea de piaţă – spender (cheltuitor) sau saver (econom)?
În cadrul celei de-a treia ediții a ediţie Esomar Meetop România speakerii români şi internaţionali au răspuns la întrebarea ”Cercetarea de piaţă – spender sau saver?”.
Cele 10 porunci în social media marketing
Dacă ştii cum să te foloseşti corect de social media marketing business-ul tău va avea numai de câştigat.
Cât de sigură e parola ta?
În condiţiile în care securitatea datelor personale pe internet rămâne o provocare şi în 2013, în continuare, în lume, cele mai folosite parole sunt cifrele „123456”, fix în această ordine, dar şi cuvântul „parolă” pe post de parolă.
Horoscop de afaceri
Deși cred în predicțiile horoscupului la fel de mult cum cred că voi câștiga la loterie, citesc în continuare zilnic ce îmi prezic astrele.
Ce servicii medicale alegem
200 RON/ luna este diferența dintre accesul la serviciile medicale din România și cele primite în cele mai bune instituții medicale din Europa.
Te gândești numai la fotbal?
Atunci ia-ți colegii și înscrieți-vă la cea de-a patra ediție a Cupei ”Cornel Dinu” pentru companii, cel mai mare eveniment dedicat sportului în cadrul companiilor.