My Geisha
Informatii despre sisteme de franciza
Descrierea sistemului de franciza
My Geisha este un concept de parfumerie orientală de nișă, unic pe piața din Europa. Apărut în piață în Martie 2018, brandul my Geisha a înregistrat o creștere fulminantă în privința diversității și a numărului de produse, dar și a vânzărilor.
Cu multă grijă pentru calitatea produselor propria de parfumerie și makeup, cu multibrand store pe produse skincare și de îngrijire corporală, franciza my Geisha a găsit rapid, în multe orașe ale țării, antreprenori pasionați, care își doresc să le ofere clienților produse premium care te transport în miraculoasa lume a Orientului.
Unitati personalizate
3
Unitati in sistem de franciza
11
Fotografie locatie
Informatii pentru francizati
Sprijin pentru francizati
• Manual de franciză
• Training – scris, video call, în locație, ulterior deschiderii, perioadic atât pe strategii de vânzare, cât și pe produse noi
• Campanii de promovare, eveniment de deschidere, know how concept
• Bază de date din online direcționată către locațiile din retail
Investitie totala, asteptari
Între 22.500 și 35.000 de euro
Cerinte de baza
• Plasarea în piață: oraș cu peste 100.000 de locuitori
• Pentru orașele mici, poate fi accesată, în condiții economice, franciza pentru vending machines – my Geisha Beauty Express
• Locații optime de amplasare: centre comerciale, spații stradale cu vad
• Suprafața de vânzare: 20-30 mp
• Investiție inițială: personalizat pe locatie si model de business
• Durata contractului: 5 ani
Informatii despre francizor
GEISHA PERFUMES SRL
Str. Mărăcineni nr. 78, Bragadiru, județul Ilfov, România
+40723763786
Afla mai multe
Articole citite
Cele mai citite
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.
Risc minim de investiție, taxe zero și marje mari la produse – într-un cuvânt, franciza L’Arôme.
L’ARÔME s-a extins pe mai multe piețe în ultimul an și este în căutare de francizați sau master francizat pentru România.
În acest moment este posibilă recuperarea investiției în franciza L’ARÔME, în toate formatele disponibile, fiecare deținând secretul expansiunii rapide, declară Davor Bagić, creatorul conceptului.
O familie de antreprenori din Suceava pregăteşte francizarea business-ului de 2,4 milioane de lei
Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.